quote:Op zondag 11 januari 2009 11:41 schreef Apfelsaft het volgende:
Alles is toegestaan in liefde en oorlog.
Nee, niet eigen schuld, schuld (schild) van Hamas. Dat is misschien nog het meest treurige.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:41 schreef Yildiz het volgende:
"Ja, maar de fosfor wordt alleen op de Hamas gebruikt en mensen die er expres dicht bij gaan staan, eigen schuld."
Ja, dat is inderdaad hardnekkige propaganda, dat elke burgerslachtoffer op de een of andere manier een schild zou zijn voor de Hamas, en dat daardoor burgerdoden eigenlijk niet de schuld zijn van diegene die de trekker overhaalt...quote:Op zondag 11 januari 2009 11:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, niet eigen schuld, schuld (schild) van Hamas. Dat is misschien nog het meest treurige.
Rot toch op man. Nu wil je Gaza-stad zeker nog gaan verhuizen zodat de Joodse invasie vlekkeloos kan verlopen?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, niet eigen schuld, schuld (schild) van Hamas. Dat is misschien nog het meest treurige.
Ook niet, je ziet hoe dichtgebouwd het daar is. Zelfs de VN geeft toe dat ze vanuit burgerdoelen aanvallen.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad hardnekkige propaganda, dat elke burgerslachtoffer op de een of andere manier een schild zou zijn voor de Hamas, en dat daardoor burgerdoden eigenlijk niet de schuld zijn van diegene die de trekker overhaalt...
En de VN is een objectieve partij binnen deze situatie?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook niet, je ziet hoe dichtgebouwd het daar is. Zelfs de VN geeft toe dat ze vanuit burgerdoelen aanvallen.
Nee, maar wel objectiever dan Hamas en Israel zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:49 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
En de VN is een objectieve partij binnen deze situatie?
Joodse invasie ?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Rot toch op man. Nu wil je Gaza-stad zeker nog gaan verhuizen zodat de Joodse invasie vlekkeloos kan verlopen?
quote:
quote:
Eentje is genoeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:52 schreef Geerd het volgende:
2 of 3 van die bommetjes zijn we van dat hele gezeur af
[ afbeelding ]
Sorry maar woonden de Palestijnen niet eerst daar?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:06 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Joodse invasie ?
Die zijn daar juist weg gegaan om ruimte te maken voor die theedoeken die vervolgens iets van 80 raketten per dag op Israel schieten. Van mij mogen die Joden Gaza zo van de kaart vegen.
Misbruikte kinderen worden later ook sneller misbruikers.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:19 schreef zatoichi het volgende:
Israeleen ding kun je van ze zeggen; ze hebben goed opgelet in de tweede wereldoorlog; muurtje bouwen, genocide plegen, chemicaliën gebruiken en vooral propaganda inzetten.
Jawel, maar de Joden hebben na WO2 dat stuk land toegewezen gekregen en die gaan daar echt nooit meer weg. Dat is een onoplosbaar probleem (hoewel, voor elk probleem is wel een Final Solution te bedenken, maar dat is weer een ander verhaalquote:Op zondag 11 januari 2009 12:17 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Sorry maar woonden de Palestijnen niet eerst daar?
Twijfelachtige opmerking.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:24 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Misbruikte kinderen worden later ook sneller misbruikers.
Als ze weer de koffers pakken en lekker een leeg staatje in de VS annexeren zijn we allemaal weer blij.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel, maar de Joden hebben na WO2 dat stuk land toegewezen gekregen en die gaan daar echt nooit meer weg. Dat is een onoplosbaar probleem (hoewel, voor elk probleem is wel een Final Solution te bedenken, maar dat is weer een ander verhaal)
Je bedoelt Israel? Want Hamas krijgt geen geld van VN/EU/USA, Israel welquote:Op zondag 11 januari 2009 12:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Eentje is genoeg.
Zal ook wel niet mogen van human right watch, alsof het er niet dik bovenop ligt dat die club simpelweg z'n bestaansrecht ontleent aan klagen over oorlog... Zo hopen ze weer subsidie binnen te harken.
Wow! Wat een supergoeie oplossing man! Hier zullen ze wat aan hebben!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Als ze weer de koffers pakken en lekker een leeg staatje in de VS annexeren zijn we allemaal weer blij.
Ik zie zelf meer in die Final Solution, maargoed, dat mag je natuurlijk niet hardop zeggenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Als ze weer de koffers pakken en lekker een leeg staatje in de VS annexeren zijn we allemaal weer blij.
Het is de enige redelijke oplossing. Dat de Joden per sé Israel willen hebben omdat dat het Beloofde Land volgens de Torah maakt de situatie ernstig.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:42 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Wow! Wat een supergoeie oplossing man! Hier zullen ze wat aan hebben!
Ik bedoelde human right watch!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Je bedoelt Israel? Want Hamas krijgt geen geld van VN/EU/USA, Israel wel
My thoughts exactly!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:49 schreef Jorwol het volgende:
Pff, word dat gejank daar ook wel een beetje zat. Israël heeft al stukken land weer aan Palestina teruggegeven en dergelijke, maar vind je het heeeeeeuuul gek dat Israël eens een keihard offensief pleegt als die tyfusHamasjes raketten blijven afvuren?
Als ik bevelhebben van het Israëlische leger was had ik heel die Gazastrook met de grond gelijk gemaakt. Iedereen die daar weg wil, mag weg, whop, iedereen die blijft, eigen schuld.
Net als al die kutkinderen die daar met stenen gaan lopen gooien en dan janken als ze voor hun flikker worden geschoten.
Er was een wapenstilstand.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:49 schreef Jorwol het volgende:
Pff, word dat gejank daar ook wel een beetje zat. Israël heeft al stukken land weer aan Palestina teruggegeven en dergelijke, maar vind je het heeeeeeuuul gek dat Israël eens een keihard offensief pleegt als die tyfusHamasjes raketten blijven afvuren?
Als ik bevelhebben van het Israëlische leger was had ik heel die Gazastrook met de grond gelijk gemaakt. Iedereen die daar weg wil, mag weg, whop, iedereen die blijft, eigen schuld.
Net als al die kutkinderen die daar met stenen gaan lopen gooien en dan janken als ze voor hun flikker worden geschoten.
1. Hamasquote:Op zondag 11 januari 2009 13:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Er was een wapenstilstand.
Door wie die wapenstilstand werd gebroken, mag je 2x raden.
Het was 2.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
1. Hamas
2. Israel
Dit is natuurlijk een prijsvraag van lik me vestje. Er zijn 2 partijen en er mag 2x geraden worden.
WINNEN WINNEN WINNEN!!! ALTIJD PRIJS!!!!
Het lijkt verdomme wel of ik op de kermis sta!
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het was 2.
Daarop begon Hamas dus wat raketjes te schieten die wel zeker een autoruit en een dak beschadigde.
Daarop begon Israël dit offensief, want het was toch wel zo eng dat eigenlijk van alles geraakt kon worden.
En dan zeggen users dat het allemaal de schuld van de raketwerpende Hamas is.
Wat is daar zo 'quote:
Ze zouden een bom moeten gooien op al die hamasbroeders van je.quote:
Ik heb niets met Hamas of Israël. Ik vind gewoon de argumentatie voor deze 'oorlog' buitengewoon mager.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze zouden een bom moeten gooien op al die hamasbroeders van je.
Ow wacht even,. dat zijn ze al aan het doen!!
Dat zijn ze bijna altijd, bij welke oorlog dan ookquote:Op zondag 11 januari 2009 13:15 schreef Yildiz het volgende:
Ik vind gewoon de argumentatie voor deze 'oorlog' buitengewoon mager.
Wat dus maakt dat ik het erg vreemd vind als mensen zich sterk achter een bepaalde kant scharen.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn ze bijna altijd, bij welke oorlog dan ook
Jamaar als niemand een kant zou kiezen dan zou die hele oorlog er ook niet zijn!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat dus maakt dat ik het erg vreemd vind als mensen zich sterk achter een bepaalde kant scharen.
Exact.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar als niemand een kant zou kiezen dan zou die hele oorlog er ook niet zijn!!!
Dit bedoel ik dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:34 schreef BK_102 het volgende:
Direct een grote neutronenbom op Hamas en klaar. Lekker Israël beschieten en dan denken dat ze niks terug doen ?
Israël heeft mijn vote.
Duidelijk te merken dat het overgrote deel terroristen zijn die uitgeroeit moeten worden !
Jij spoort niet!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het was 2.
Daarop begon Hamas dus wat raketjes te schieten die wel zeker een autoruit en een dak beschadigde.
Daarop begon Israël dit offensief, want het was toch wel zo eng dat eigenlijk van alles geraakt kon worden.
En dan zeggen users dat het allemaal de schuld van de raketwerpende Hamas is.
Nee, tot de WO1 was het gebied onderdeel van het Ottomaanse Rijk.Na de uiteenvalling van dat rijk heeft Engeland een gedeelte weten te bemachtigen, een gebied wat nu Israël + Jordanië zou zijn. De moslims kregen Jordanië en voor de Joden zou Israël er zijn. Overigens hebben er altijd Joden en moslims in die omgeving gewoond, dus om nou te zeggen dat de Joden land hebben "afgepakt" is een beetje raar. Het land wat nu Israël is, is nooit van moslims geweest.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:17 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Sorry maar woonden de Palestijnen niet eerst daar?
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef Wunny het volgende:
Ik hoop dat Israël heel Gaza van de kaart blaast. van de kaart word geblazen.
Dat is wel heel makkelijk om steeds te zeggen natuurlijk. Ik vind het wel begrijpelijk dat Israël terugslaat om zich te verdedigen (of de raketaanvallen als excuus gebruikt om aan te vallen, ik weet niet welke van de twee het is). Maar aan de andere kant is dit conflict al ontzettend lang aan de gang, en door koppigheid van beide partijen komt er maar geen einde aan. Dus in dit conflict is de actie van Israël misschien begrijpelijk, maar om nou te zeggen dat alleen Hamas schuld heeft gaat te ver.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Israël is de enige verliezer hier en heeft alle recht zich te verdedigen.
Verdomd, da's niet eens zo'n gek idee. Maar ja, ze willen nou eenmaal in/bij Jeruzalem zitten...quote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Types zoals jij sturen militairen met een waterpistooltje op uitzending omdat de vijand toch niet al te actief is, en klagen vervolgens als alles gigantisch uit de hand loopt.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb niets met Hamas of Israël. Ik vind gewoon de argumentatie voor deze 'oorlog' buitengewoon mager.
Ja, denk ook dat het uit een soort jaloezie voortkomt, omdat Israël een welvarend land is en daar heel hard voor gewerkt heeft, ipv hun kinderen op pad te sturen om stenen te gooien. Zij hebben gebóuwd met die stenen en in kibboetzen keihard gewerkt.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, tot de WO1 was het gebied onderdeel van het Ottomaanse Rijk.Na de uiteenvalling van dat rijk heeft Engeland een gedeelte weten te bemachtigen, een gebied wat nu Israël + Jordanië zou zijn. De moslims kregen Jordanië en voor de Joden zou Israël er zijn. Overigens hebben er altijd Joden en moslims in die omgeving gewoond, dus om nou te zeggen dat de Joden land hebben "afgepakt" is een beetje raar. Het land wat nu Israël is, is nooit van moslims geweest.
Palestijnen vormen de meerderheid van de Jordaanse bevolking, dus Palestijnen hebben allang hun eigen staat. De enige reden dat er steeds onrust in Israël is, is omdat een groot gedeelte van de moslims maar één doel hebben in hun leven, en dat is het van de kaart vegen van Israël. Waarschijnlijk omdat Israël een welvarend land vanuit de woestijn heeft opgebouwd, terwijl dat de moslims nooit is gelukt.
Nou, dat ís al de situatie nu in Nederland, dus dat verschijnsel kennen we al.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me af hoe jullie het zouden hebben gevonden als na WO II opeens een hoop Joden voor de grens van Nederland stonden, met de boodschap:
"Hoi! Wij mochten hier komen te wonen, dus als jullie wat opschuiven naar het noorden kunnen wij mooi hier wonen"
Nee, die mensen die jij bedoelt zijn geïntegreerd (quote:Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef vermaeck het volgende:
[..]
Nou, dat ís al de situatie nu in Nederland, dus dat verschijnsel kennen we al.
Dat was tot twee maal toe de Hamas. Die liepen met bommetjes rond bij de grens waarop ze in vuurgevecht kwamen met Israel en dood werden geschoten (eerste fout van Hamas). Vervolgens ging de Hamas een stuk of 80 raketten afvuren op Israel (tweede fout van Hamas) en was het de Hamas die de wapenstilstand die ze al hadden vebroken niet verlengen. En toen pas ging Israel over op de aanval. Ik kan ze geen ongelijk geven.quote:Er was een wapenstilstand.
Door wie die wapenstilstand werd gebroken, mag je 2x raden.
Die is er 50 jaar geleden al geweest als ik me niet vergis, toen won Israel.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:01 schreef GuyFawkes het volgende:
De enige reden waarom Israel een 'welvarend' land heeft weten op te bouwen is dankzij hulp uit het Westen. Hulp die moslimlanden niet kregen.
Verder is dit offensief van Israel overdreven en niet in verhouding. Alsof je een kind dat een sneeuwbal gooit op je auto gaat vermoorden en vervolgens zijn hele familie gaat doden. Ik snap dat ze de kracht hebben en van zich af willen bijten, maar dit gaat erg ver.
Het beste is gewoon een totalitaire oorlog in die streek met maar 1 winnaar. Anders zul je altijd dat gezeik om het 'Heilige Land' houden. Fucking retards.
En die was totalitair want? Het probleem is er nog steeds.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:03 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Die is er 50 jaar geleden al geweest als ik me niet vergis, toen won Israel.
Wat bedoel je met totalitait? Dat daarna maar 1 geloof (en dus volk) overblijft?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:28 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En die was totalitair want? Het probleem is er nog steeds.
Lekkere vergelijkingquote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me af hoe jullie het zouden hebben gevonden als na WO II opeens een hoop Joden voor de grens van Nederland stonden, met de boodschap:
"Hoi! Wij mochten hier komen te wonen, dus als jullie wat opschuiven naar het noorden kunnen wij mooi hier wonen"
Ja. Dat is de enige oplossing. Beide landen pleiten voor een monopolie op het Heilige Land en dat zal niet veranderen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat bedoel je met totalitait? Dat daarna maar 1 geloof (en dus volk) overblijft?
En wat zou dat uitmaken?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking. Wellicht moet je er dan wel bijvermelden dat in deze hypothetische situatie Nederland nooit een soevereine staat is geweest en wij na WO2 van de geallieerden Duitsland gehad hebben.
Het doet denken aan een sketch van Charles Chaplin.quote:[..]
2006 Hamas wint de parlementsverkiezingen in de Palestijnse gebieden.
2007 Na een korte strijd tussen Fatah en Hamas neemt Hamas de macht over in de Gazastrook. Op de bezette Westelijke Jordaanoever, het andere en grotere deel van de Palestijnse Gebieden, ontslaat Abbas de Hamas-leden van de regering. Israël verscherpt de controle aan de grens en sluit de Gazastrook grotendeels af. Hamas-strijders schieten raketten op Israëlische dorpen.
Juni 2008 Hamas en Israël sluiten via Egyptische bemiddeling een bestand dat een half jaar moet gelden. Israël belooft zijn blokkade van de Gazastrook geleidelijk te versoepelen als Hamas stopt met het afvuren van Qassam-raketten.
14 december 2008 Hamas-leider Khaled Meshaal verklaart dat het bestand niet zal worden verlengd. Omdat Israël zich volgens Hamas niet aan de afspraken houdt. De grenzen zijn niet geopend, volgens Israël omdat er nog steeds raketten vanuit Gaza werden afgevuurd.
27 december In een reactie op verhoogd aantal Hamas-raketten op Israël, begint het Israëlische leger een grootschalig luchtoffensief op Gaza. Op de eerste dag worden zeker 229 Palestijnen gedood.
[..]
Bron: NRC Handelsblad
of een disneyfilm met 2 kleuters in een zandbakquote:Op zondag 11 januari 2009 18:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En wat zou dat uitmaken?
--
Even wat chronologie.
[..]
Het doet denken aan een sketch van Charles Chaplin.
Er wordt afgesproken om de wapens neer te leggen als de grenzen open gaan.
Maar Israël houdt de grens dicht omdat er nog raketten afgevuurd worden.
En Hamas blijft raketten afvuren omdat de grens nog dicht is.
...
Juist.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:53 schreef JoaC het volgende:
[..]
of een disneyfilm met 2 kleuters in een zandbak
Typisch geval van, wie niet leren wil, moet maar voelen. En Israël heeft alle rede toe om zo door te gaan. Hamas wéét dat ze dit niet konden winnen en TOCH bleven ze doorgaan. Als die sukkels daar in Gaza eens na zouden denken, hadden ze geweten dat het slimmer is om in te binden.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:01 schreef GuyFawkes het volgende:
De enige reden waarom Israel een 'welvarend' land heeft weten op te bouwen is dankzij hulp uit het Westen. Hulp die moslimlanden niet kregen.
Verder is dit offensief van Israel overdreven en niet in verhouding. Alsof je een kind dat een sneeuwbal gooit op je auto gaat vermoorden en vervolgens zijn hele familie gaat doden. Ik snap dat ze de kracht hebben en van zich af willen bijten, maar dit gaat erg ver.
Het beste is gewoon een totalitaire oorlog in die streek met maar 1 winnaar. Anders zul je altijd dat gezeik om het 'Heilige Land' houden. Fucking retards.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Typisch geval van, wie niet leren wil, moet maar voelen. En Israël heeft alle rede toe om zo door te gaan. Hamas wéét dat ze dit niet konden winnen en TOCH bleven ze doorgaan. Als die sukkels daar in Gaza eens na zouden denken, hadden ze geweten dat het slimmer is om in te binden.
Als jij in je eentje ruzie krijgt met een groep van 30 man met messen, denk jij ook: ok, misschien is het beter dit uit de weg te gaan, in plaats van provoceren en uiteindelijk helemaal kapotgemept/gestoken te worden.
En dán janken he!
Natuurlijk doet Hamas dat zo. Dat is jezelf in een slachtofferrol proberen te manoeuvreren en door de reactie van Israël lukt dat ze aardig. Hoeveel anti-Israël demonstraties zijn er al niet geweest?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Typisch geval van, wie niet leren wil, moet maar voelen. En Israël heeft alle rede toe om zo door te gaan. Hamas wéét dat ze dit niet konden winnen en TOCH bleven ze doorgaan. Als die sukkels daar in Gaza eens na zouden denken, hadden ze geweten dat het slimmer is om in te binden.
Als jij in je eentje ruzie krijgt met een groep van 30 man met messen, denk jij ook: ok, misschien is het beter dit uit de weg te gaan, in plaats van provoceren en uiteindelijk helemaal kapotgemept/gestoken te worden.
En dán janken he!
wat is een antoombom?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:41 schreef mr_de_grote het volgende:
kunnen ze er niet gewoon een antoombom op gooien
zijn we ook al van dat gezeik af
fantoombom?quote:
Gelukkig dat we die slimmerts hier op FoK! hebben, die altijd een genuanceerde optie weten zodat het hele probleem in een klap getackeld kan worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:41 schreef mr_de_grote het volgende:
kunnen ze er niet gewoon een antoombom op gooien
zijn we ook al van dat gezeik af
quote:
Meten met twee maten; als je hier in Nederland een boete krijgt voor te hard rijden wordt er wel gejankt...quote:Op zondag 11 januari 2009 12:49 schreef Jorwol het volgende:
Goede vergelijking, stenen gooien naar het leger of 5 km te hard rijden.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Meten met twee maten; als je hier in Nederland een boete krijgt voor te hard rijden wordt er wel gejankt...
Inderdaad, vooral als je beseft dat er conflicten in de wereld zijn die vele vele male ernstiger zijn of belangrijker voor ons, maar waar je dan niks over hoort of juist totaal niemand interesseert.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:25 schreef fathank het volgende:
Het kan me echt geen ruk schelen wat er in die zandbak gebeurt. Het is daar al een jaar of 60 prijs schieten, daar zal de komende 60 jaar weinig verandering in komen denk ik. Wie ben ik dan om me daar druk over te maken.
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:25 schreef fathank het volgende:
Het kan me echt geen ruk schelen wat er in die zandbak gebeurt. Het is daar al een jaar of 60 prijs schieten, daar zal de komende 60 jaar weinig verandering in komen denk ik. Wie ben ik dan om me daar druk over te maken.
Leg eens uit. Met makkelijk in te koppen one-liners gebaseerd op een sig of ondertitel kan ik namelijk niet zoveel.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:11 schreef Robijn1961 het volgende:
Euh dat ging fout, wilde zeggen Fathank: je ondertitel zegt het al, he
Jij bent al nummer 343 die een opmerking maakt over mijn ondertitelquote:Op maandag 12 januari 2009 10:17 schreef Robijn1961 het volgende:
Nou ja, je opmerking klinkt zo negatief en ongeinteresseerd, vandaar dat ik verwijs naar je ondertitel.
Maar ook jij hebt recht op je mening, hoor.
Zoals zoveel oorlogen. Oorlogen zijn per definitie kut en stinken. Een oorlog die lief is, is een contradictio in terminis.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:11 schreef Scorpie het volgende:
Kutoorlog is het gewoon. Beide partijen stinken.
Als je het mij vraagt zou dat ook behoorlijk dom van Hamas zijn. Ze zijn immers in de minderheid.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Waarom denk je dat de Hamas schoot, nadat eerst een wapenstilstand bereikt was? Ze verveelden zich en hadden geen toegang tot internet ofzo?
Ik gok van niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:28 schreef Robijn1961 het volgende:
DNA Records heeft het vast anders bedoeld.
quote:Hopelijk kan Obama iets gaan betekenen in dit eeuwige conflict
De vergelijking tussen onze regering en het conflict in Israël is nou niet bepaald te vergelijken. De gevoelens die daar een rol spelen zitten zo diep geworteld. Als je palestijns bent krijg je dagelijks te horen hoe slecht die joden wel niet zijn en vice versa. Die mensen worden compleet geïndoctrineerd.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef Robijn1961 het volgende:
Nou......een Amerikaanse president heeft aardig veel invloed. Kijk maar naar onze regering...die Bush bijna overal in volgt.
Wat betreft de haat: dat ben ik met je eens, en het zal misschien nog lang duren, maar als er maar een beginnetje gemaakt wordt. Beter iets dan niets.
Pfff ik ben dus 47, en zo lang ik leef is er al een conflict tussen de twee.
Blijf nog maar een keer 47 jaar wachten, ik heb mijn conclusie al getrokken.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:06 schreef Robijn1961 het volgende:
Ook jij kan dat niet weten, Scorpie.
We gaan afwachten.
Eindelijk een nuttige reactiequote:
En ondertussen zijn er nog veel meer mensen doodgegaan omdat er geen fatsoenlijke sanitaire voorzieningen zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:13 schreef Robijn1961 het volgende:
Dat was al bekend, Lakitu...en tegen de 900 slachtoffers aan Palestijnse kant
Het is toch niet de schuld van Israel dat die lui blijkbaar niet in staat zijn om zichzelf fatsoenlijk te verdedigen als het erop aankomt?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:13 schreef Robijn1961 het volgende:
Dat was al bekend, Lakitu...en tegen de 900 slachtoffers aan Palestijnse kant
Precies, ik snap ook niet wat men tegen hutu's toen de tutsi's niet in staat waren zichzelf te verdedigen.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is toch niet de schuld van Israel dat die lui blijkbaar niet in staat zijn om zichzelf fatsoenlijk te verdedigen als het erop aankomt?
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is toch niet de schuld van Israel dat die lui blijkbaar niet in staat zijn om zichzelf fatsoenlijk te verdedigen als het erop aankomt?
Jij bedoelde daar niet mee dat die verhouding in jouw ogen disproportioneel is?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Iemand meldde het aantal doden onder de Israeliers, en ik gaf vervolgens dit antwoord.
Wel eerst goed lezen he
Nee, ik vond het onvolledig wat die persoon zei, daarom vulde ik het aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij bedoelde daar niet mee dat die verhouding in jouw ogen disproportioneel is?
Omdat het daar qua volkeren overzichtelijker is dan hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:46 schreef Yildiz het volgende:
Europa werd niet door een of andere Chinees in elkaar geplempt, er werden in Europa geen onlogische grenzen getrokken door een wazige dude uit Zuid-Amerika, en nog deden we er honderden jaren over om een beetje vrede te vinden.
Hoe kunnen we dan verwachten dat iedereen daar lief is tegen elkaar, eigenlijk?
Waar haal je die illusie vandaan?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat het daar qua volkeren overzichtelijker is dan hier.
on topic: KUT israel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
He dit topic zocht ik net nog![]()
Joden
?chronologiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef piekartz87 het volgende:
@ mensen die zeggen, "bommetje erop en klaar"
dat zou ik niet doenIsraël heeft na the US of A de beste luchtmacht. en ik denk zelfs wel dat hun piloten beter getrained zijn.
Die lui kennen niks anders dan oorlog omdat hun buurlanden ook altijd oorlogje met ze wouden spelen.
als een paar gasten in doeken de hele tijd raketten afvuren op hun is het ook niet zo raar dat dit hun reactie is.
beide kanten pakken het niet echt handig aan maar hamas is toch wel de grootste boosdoener.
wat heeft tijdrekenkunde ermee te maken?quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ISRAEL![]()
Ze ownen gewoon iedereen in het midden oosten![]()
Kan bush nog wat van leren
Wat kan t jou schelen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
wat is dit voor topic? we haten joden of meer genanceerd, de israelisch?
Nee, dit is KLB, dit is meer Ajax tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
wat is dit voor topic? we haten joden of meer genanceerd, de israelisch?
veel en jou? of ben je zo'n machtig wanende moslim?quote:
nee. maar ik begrijp ze wel. net al het gros van nederland. die paar zielige demonstranten en gretta... jankbuidels en haatzaaiers.quote:
Jij loopt dus niet zo rond?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. maar ik begrijp ze wel. net al het gros van nederland. die paar zielige demonstranten en gretta... jankbuidels en haatzaaiers.
die van bommel gaat zich diep schamen om voor hamas te strijden en de relmoslims moeten maar eens laten zien wat ze in huis hebben. dan is het voorbij, schluss. klaar met die tak van islam. dus laat maar komen. liever nu dan over tien jaar.
ik vraag me af hoe jij rondloopt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij loopt dus niet zo rond?
[ afbeelding ]
Niet zo:quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe jij rondloopt.
nee, dat soort intelligentie en rust had ik niet van jou verwacht. ik zie je meer als een rondogige, onbegrepen en criminele allochtoon die om zich heen kijkt waar hij kan hosselen.quote:
vette lol moet je ff googlen op onschuldig omgekomen palestijn...quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:41 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Vette lol, moet je even googlen op orthodox jew.
Dat is niet zo lol eigenlijk, maar je toont wel meteen je ware (joodse) aard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vette lol moet je ff googlen op onschuldig omgekomen palestijn...
oh die islamitische geintjes zijn zo geestig als je van een slachting houdt. moslims hebben geen humor, ze hebben die gekke profeet van ze.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is niet zo lol eigenlijk, maar je toont wel meteen je ware (joodse) aard.
Palestino? Wtf, is dat een kind van een latino en een palestijn?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:44 schreef Tijntjes het volgende:
ben je palestino ?
je bent gewoon een berber, geef nou maar toe.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Palestino? Wtf, is dat een kind van een latino en een palestijn?
Joden houden dus van slachting? Ook om afgeslacht te worden of alleen van het afslachten zelf?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh die islamitische geintjes zijn zo geestig als je van een slachting houdt.
dat schreef ik niet, maar ik neem het je niet kwalijk, berbertje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Joden houden dus van slachting? Ook om afgeslacht te worden of alleen van het afslachten zelf?
Er valt met de beste wil geen reet uit je berichten op te maken, joodje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat schreef ik niet, maar ik neem het je niet kwalijk, berbertje.
je moeder is aan het mekkeren, neuk haar ff, dan houdt het schapenkabaal op.quote:
Zijn moeder is ook zijn tante, zo doen die musselmannetjes datquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moeder is aan het mekkeren, neuk haar ff, dan houdt het schapenkabaal op.![]()
Wat is het probleem jochie van joodse afkomst? Heb ik een gevoelige plek geraakt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moeder is aan het mekkeren, neuk haar ff, dan houdt het schapenkabaal op.![]()
En nog meer Joden voelen zich geroepen! Die plaatjes werken als magneten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zijn moeder is ook zijn tante, zo doen die musselmannetjes dat
lol. nee hoor joods is een mooie, sterke naam.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat is het probleem jochie van joodse afkomst? Heb ik een gevoelige plek geraakt?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:41 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Vette lol, moet je even googlen op orthodox jew.
Dude, ik ben een hindoequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En nog meer Joden voelen zich geroepen! Die plaatjes werken als magneten.
FREE PALESTINE:
[ afbeelding ]
Had je maar gelijk en was Bibi aan de macht!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hindoe met opper-jood als avatar. Dan ben je tenminste een wannabe-jood.
Jood en mooi? Volgens mij vergeet jij even dat Joden zo'n beetje door de hele wereld zijn uitgekotst door tijden heen. Know your history.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. nee hoor joods is een mooie, sterke naam.
maar bepaald soort moslim? wat is dat voor naam verworden? een terrorist? een vieze besnenden baardaap die kinderen verkracht? zeg het me maar.
Jij mag sowieso stil zijn, jij maakt geen deel uit van deze nachtelijke discussie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:55 schreef Tijntjes het volgende:
meh7 je raakt kant noch katoen
Noch zijde, maar raakt vast wel de schede van zijn nichtje zoals de traditie dat voorschrijft voor zij de leeftijd van 12 heeft mogen bereikenquote:
ik ben gedoopt. dus geen jood.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:52 schreef Tijntjes het volgende:
maar ff voor de duidelijk
zoalshetis = jood? en die schaap is grotberber?
klopt, maar het zijn geen vieze, domme, baardapen. berberaapjes. vies berbertje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:54 schreef Tijntjes het volgende:
joden zijn ook besneden knul
Welke van de twee?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:58 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze Jood trouwens?
Waarom scheld je tijntjes uit? Hij koos juist jouw kantquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klopt, maar het zijn geen vieze, domme, baardapen. berberaapjes. vies berbertje.
ja de rechter imbiciel mag blij zijn dat ie ooit een hand schud die 10.000 keer meer waard is dan zijn pinknagel. wat een kutmoslim is dat. amadinejad zal de ondergang van de iraniërs inluiden. jammer, iran is zo'n mooi land.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:58 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze Jood trouwens?
Waarom ben je zo bitter, net-niet-jood?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja de rechter imbiciel mag blij zijn dat ie ooit een hand schud die 10.000 keer meer waard is dan zijn pinknagel. wat een kutmoslim is dat. amadinejad zal de ondergang van de iraniërs inluiden. jammer, iran is zo'n mooi land.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:02 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog complottheorieen?
't lijkt Vader Abraham wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:02 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog complottheorieen?
het gaat over jou, klein stinkend berberaapje. je moest je schamen. vanwege de joden hebben jou primitieve apen in de rif hun goud gekregen ook jouw moeder met haar gouden tand.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom scheld je tijntjes uit? Hij koos juist jouw kant
Coolies zijn toch ook best behaard?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vijanden van Gilette spannen samen?
Ik ben geen berber idioot, je zit voor niks te typen op dit tijdstip. Ik lees jouw posts niet eens helemaal doorquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat over jou, klein stinkend berberaapje. je moest je schamen. vanwege de joden hebben jou primitieve apen in de rif hun goud gekregen ook jouw moeder met haar gouden tand.
of ken jij alleen de marokkaanse geschiedenis van het koningshuis... je weet kut met peren.
vertel het je berbervriendjes dan. het is een geschiedenis die de pro hamas berbertjes vergeten zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik ben geen berber idioot, je zit voor niks te typen op dit tijdstip. Ik lees jouw posts niet eens helemaal door
quote:
Probeer het in de ochtend weer eens, nu is het niet zo grappig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:08 schreef damsco het volgende:
Meh is het mekkeren van een schaap. Waarschijnlijk is het Frank van Tele2, de cheap company
Jazeker, koelies wel jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Coolies zijn toch ook best behaard?
[ afbeelding ]
Het was ook niet grappig bedoeld. JODEN ZIJN OKE OLE OLEquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Probeer het in de ochtend weer eens, nu is het niet zo grappig.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:13 schreef damsco het volgende:
Met zo'n mooie Jodenster in het midden![]()
![]()
Heb je wel door dat je alleen orthodoxe Joden aan het posten bent?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je je voortaan ook zo kleden dan? Is wel zo meelevend he.
Orthodoxe Joden zijn cooooolquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je wel door dat je alleen orthodoxe Joden aan het posten bent?
Nuance heeft geen plaats op Fok, zo zijn alle Jodenquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je wel door dat je alleen orthodoxe Joden aan het posten bent?
Oh noes!quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:17 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
As much as they loved Jesus?
ja jouw genuanceerdheid is van een berberisme dat we er niet omheen kunnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nuance heeft geen plaats op Fok, zo zijn alle Joden
ff offtopic: damsco, kom je naar klb meet? Onder het genot van een pilsje discussieren over het midden-oostenquote:
ik mis de tijd dat ik gewoon domweg in tietentopics postequote:Op woensdag 14 januari 2009 02:30 schreef esco_ het volgende:
[..]
ff offtopic: damsco, kom je naar klb meet? Onder het genot van een pilsje discussieren over het midden-oosten
Als je ergens snel reageert, is het wel in zo'n Israel topic, vandaar..
Ga vooral verder met het uitkramen van onzin, niemand die zich er druk om maakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja jouw genuanceerdheid is van een berberisme dat we er niet omheen kunnen.
de meet is in je hand.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:31 schreef damsco het volgende:
[..]
ik mis de tijd dat ik gewoon domweg in tietentopics postewaar is de meet eigelijk?
toch is er iemand die zich bezorgd maakt om jouw gejammer en zielige postjes. fijne gedachte he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ga vooral verder met het uitkramen van onzin, niemand die zich er druk om maakt.
Utrecht,27 feb, Tivoli of Stairway (nog ruzie onder de emo'squote:Op woensdag 14 januari 2009 02:31 schreef damsco het volgende:
[..]
ik mis de tijd dat ik gewoon domweg in tietentopics postewaar is de meet eigelijk?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:59 schreef cultheld het volgende:
Israël heeft kunstenaars, wetenschappers en producten/diensten die het leven aangenaam maken voortgebracht;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |