quote:Op zondag 11 januari 2009 11:41 schreef Apfelsaft het volgende:
Alles is toegestaan in liefde en oorlog.
Nee, niet eigen schuld, schuld (schild) van Hamas. Dat is misschien nog het meest treurige.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:41 schreef Yildiz het volgende:
"Ja, maar de fosfor wordt alleen op de Hamas gebruikt en mensen die er expres dicht bij gaan staan, eigen schuld."
Ja, dat is inderdaad hardnekkige propaganda, dat elke burgerslachtoffer op de een of andere manier een schild zou zijn voor de Hamas, en dat daardoor burgerdoden eigenlijk niet de schuld zijn van diegene die de trekker overhaalt...quote:Op zondag 11 januari 2009 11:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, niet eigen schuld, schuld (schild) van Hamas. Dat is misschien nog het meest treurige.
Rot toch op man. Nu wil je Gaza-stad zeker nog gaan verhuizen zodat de Joodse invasie vlekkeloos kan verlopen?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, niet eigen schuld, schuld (schild) van Hamas. Dat is misschien nog het meest treurige.
Ook niet, je ziet hoe dichtgebouwd het daar is. Zelfs de VN geeft toe dat ze vanuit burgerdoelen aanvallen.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad hardnekkige propaganda, dat elke burgerslachtoffer op de een of andere manier een schild zou zijn voor de Hamas, en dat daardoor burgerdoden eigenlijk niet de schuld zijn van diegene die de trekker overhaalt...
En de VN is een objectieve partij binnen deze situatie?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook niet, je ziet hoe dichtgebouwd het daar is. Zelfs de VN geeft toe dat ze vanuit burgerdoelen aanvallen.
Nee, maar wel objectiever dan Hamas en Israel zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:49 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
En de VN is een objectieve partij binnen deze situatie?
Joodse invasie ?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Rot toch op man. Nu wil je Gaza-stad zeker nog gaan verhuizen zodat de Joodse invasie vlekkeloos kan verlopen?
quote:
quote:
Eentje is genoeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:52 schreef Geerd het volgende:
2 of 3 van die bommetjes zijn we van dat hele gezeur af
[ afbeelding ]
Sorry maar woonden de Palestijnen niet eerst daar?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:06 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Joodse invasie ?
Die zijn daar juist weg gegaan om ruimte te maken voor die theedoeken die vervolgens iets van 80 raketten per dag op Israel schieten. Van mij mogen die Joden Gaza zo van de kaart vegen.
Misbruikte kinderen worden later ook sneller misbruikers.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:19 schreef zatoichi het volgende:
Israeleen ding kun je van ze zeggen; ze hebben goed opgelet in de tweede wereldoorlog; muurtje bouwen, genocide plegen, chemicaliën gebruiken en vooral propaganda inzetten.
Jawel, maar de Joden hebben na WO2 dat stuk land toegewezen gekregen en die gaan daar echt nooit meer weg. Dat is een onoplosbaar probleem (hoewel, voor elk probleem is wel een Final Solution te bedenken, maar dat is weer een ander verhaalquote:Op zondag 11 januari 2009 12:17 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Sorry maar woonden de Palestijnen niet eerst daar?
Twijfelachtige opmerking.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:24 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Misbruikte kinderen worden later ook sneller misbruikers.
Als ze weer de koffers pakken en lekker een leeg staatje in de VS annexeren zijn we allemaal weer blij.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel, maar de Joden hebben na WO2 dat stuk land toegewezen gekregen en die gaan daar echt nooit meer weg. Dat is een onoplosbaar probleem (hoewel, voor elk probleem is wel een Final Solution te bedenken, maar dat is weer een ander verhaal)
Je bedoelt Israel? Want Hamas krijgt geen geld van VN/EU/USA, Israel welquote:Op zondag 11 januari 2009 12:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Eentje is genoeg.
Zal ook wel niet mogen van human right watch, alsof het er niet dik bovenop ligt dat die club simpelweg z'n bestaansrecht ontleent aan klagen over oorlog... Zo hopen ze weer subsidie binnen te harken.
Wow! Wat een supergoeie oplossing man! Hier zullen ze wat aan hebben!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Als ze weer de koffers pakken en lekker een leeg staatje in de VS annexeren zijn we allemaal weer blij.
Ik zie zelf meer in die Final Solution, maargoed, dat mag je natuurlijk niet hardop zeggenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Als ze weer de koffers pakken en lekker een leeg staatje in de VS annexeren zijn we allemaal weer blij.
Het is de enige redelijke oplossing. Dat de Joden per sé Israel willen hebben omdat dat het Beloofde Land volgens de Torah maakt de situatie ernstig.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:42 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Wow! Wat een supergoeie oplossing man! Hier zullen ze wat aan hebben!
Ik bedoelde human right watch!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Je bedoelt Israel? Want Hamas krijgt geen geld van VN/EU/USA, Israel wel
My thoughts exactly!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:49 schreef Jorwol het volgende:
Pff, word dat gejank daar ook wel een beetje zat. Israël heeft al stukken land weer aan Palestina teruggegeven en dergelijke, maar vind je het heeeeeeuuul gek dat Israël eens een keihard offensief pleegt als die tyfusHamasjes raketten blijven afvuren?
Als ik bevelhebben van het Israëlische leger was had ik heel die Gazastrook met de grond gelijk gemaakt. Iedereen die daar weg wil, mag weg, whop, iedereen die blijft, eigen schuld.
Net als al die kutkinderen die daar met stenen gaan lopen gooien en dan janken als ze voor hun flikker worden geschoten.
Er was een wapenstilstand.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:49 schreef Jorwol het volgende:
Pff, word dat gejank daar ook wel een beetje zat. Israël heeft al stukken land weer aan Palestina teruggegeven en dergelijke, maar vind je het heeeeeeuuul gek dat Israël eens een keihard offensief pleegt als die tyfusHamasjes raketten blijven afvuren?
Als ik bevelhebben van het Israëlische leger was had ik heel die Gazastrook met de grond gelijk gemaakt. Iedereen die daar weg wil, mag weg, whop, iedereen die blijft, eigen schuld.
Net als al die kutkinderen die daar met stenen gaan lopen gooien en dan janken als ze voor hun flikker worden geschoten.
1. Hamasquote:Op zondag 11 januari 2009 13:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Er was een wapenstilstand.
Door wie die wapenstilstand werd gebroken, mag je 2x raden.
Het was 2.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
1. Hamas
2. Israel
Dit is natuurlijk een prijsvraag van lik me vestje. Er zijn 2 partijen en er mag 2x geraden worden.
WINNEN WINNEN WINNEN!!! ALTIJD PRIJS!!!!
Het lijkt verdomme wel of ik op de kermis sta!
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het was 2.
Daarop begon Hamas dus wat raketjes te schieten die wel zeker een autoruit en een dak beschadigde.
Daarop begon Israël dit offensief, want het was toch wel zo eng dat eigenlijk van alles geraakt kon worden.
En dan zeggen users dat het allemaal de schuld van de raketwerpende Hamas is.
Wat is daar zo 'quote:
Ze zouden een bom moeten gooien op al die hamasbroeders van je.quote:
Ik heb niets met Hamas of Israël. Ik vind gewoon de argumentatie voor deze 'oorlog' buitengewoon mager.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze zouden een bom moeten gooien op al die hamasbroeders van je.
Ow wacht even,. dat zijn ze al aan het doen!!
Dat zijn ze bijna altijd, bij welke oorlog dan ookquote:Op zondag 11 januari 2009 13:15 schreef Yildiz het volgende:
Ik vind gewoon de argumentatie voor deze 'oorlog' buitengewoon mager.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |