het gaat over jou, klein stinkend berberaapje. je moest je schamen. vanwege de joden hebben jou primitieve apen in de rif hun goud gekregen ook jouw moeder met haar gouden tand.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom scheld je tijntjes uit? Hij koos juist jouw kant
Coolies zijn toch ook best behaard?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vijanden van Gilette spannen samen?
Ik ben geen berber idioot, je zit voor niks te typen op dit tijdstip. Ik lees jouw posts niet eens helemaal doorquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat over jou, klein stinkend berberaapje. je moest je schamen. vanwege de joden hebben jou primitieve apen in de rif hun goud gekregen ook jouw moeder met haar gouden tand.
of ken jij alleen de marokkaanse geschiedenis van het koningshuis... je weet kut met peren.
vertel het je berbervriendjes dan. het is een geschiedenis die de pro hamas berbertjes vergeten zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik ben geen berber idioot, je zit voor niks te typen op dit tijdstip. Ik lees jouw posts niet eens helemaal door
quote:
Probeer het in de ochtend weer eens, nu is het niet zo grappig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:08 schreef damsco het volgende:
Meh is het mekkeren van een schaap. Waarschijnlijk is het Frank van Tele2, de cheap company
Jazeker, koelies wel jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Coolies zijn toch ook best behaard?
[ afbeelding ]
Het was ook niet grappig bedoeld. JODEN ZIJN OKE OLE OLEquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Probeer het in de ochtend weer eens, nu is het niet zo grappig.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:13 schreef damsco het volgende:
Met zo'n mooie Jodenster in het midden![]()
![]()
Heb je wel door dat je alleen orthodoxe Joden aan het posten bent?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je je voortaan ook zo kleden dan? Is wel zo meelevend he.
Orthodoxe Joden zijn cooooolquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je wel door dat je alleen orthodoxe Joden aan het posten bent?
Nuance heeft geen plaats op Fok, zo zijn alle Jodenquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je wel door dat je alleen orthodoxe Joden aan het posten bent?
Oh noes!quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:17 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
As much as they loved Jesus?
ja jouw genuanceerdheid is van een berberisme dat we er niet omheen kunnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nuance heeft geen plaats op Fok, zo zijn alle Joden
ff offtopic: damsco, kom je naar klb meet? Onder het genot van een pilsje discussieren over het midden-oostenquote:
ik mis de tijd dat ik gewoon domweg in tietentopics postequote:Op woensdag 14 januari 2009 02:30 schreef esco_ het volgende:
[..]
ff offtopic: damsco, kom je naar klb meet? Onder het genot van een pilsje discussieren over het midden-oosten
Als je ergens snel reageert, is het wel in zo'n Israel topic, vandaar..
Ga vooral verder met het uitkramen van onzin, niemand die zich er druk om maakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja jouw genuanceerdheid is van een berberisme dat we er niet omheen kunnen.
de meet is in je hand.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:31 schreef damsco het volgende:
[..]
ik mis de tijd dat ik gewoon domweg in tietentopics postewaar is de meet eigelijk?
toch is er iemand die zich bezorgd maakt om jouw gejammer en zielige postjes. fijne gedachte he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ga vooral verder met het uitkramen van onzin, niemand die zich er druk om maakt.
Utrecht,27 feb, Tivoli of Stairway (nog ruzie onder de emo'squote:Op woensdag 14 januari 2009 02:31 schreef damsco het volgende:
[..]
ik mis de tijd dat ik gewoon domweg in tietentopics postewaar is de meet eigelijk?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:59 schreef cultheld het volgende:
Israël heeft kunstenaars, wetenschappers en producten/diensten die het leven aangenaam maken voortgebracht;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |