?chronologiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef piekartz87 het volgende:
@ mensen die zeggen, "bommetje erop en klaar"
dat zou ik niet doenIsraël heeft na the US of A de beste luchtmacht. en ik denk zelfs wel dat hun piloten beter getrained zijn.
Die lui kennen niks anders dan oorlog omdat hun buurlanden ook altijd oorlogje met ze wouden spelen.
als een paar gasten in doeken de hele tijd raketten afvuren op hun is het ook niet zo raar dat dit hun reactie is.
beide kanten pakken het niet echt handig aan maar hamas is toch wel de grootste boosdoener.
wat heeft tijdrekenkunde ermee te maken?quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ISRAEL![]()
Ze ownen gewoon iedereen in het midden oosten![]()
Kan bush nog wat van leren
Wat kan t jou schelen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
wat is dit voor topic? we haten joden of meer genanceerd, de israelisch?
Nee, dit is KLB, dit is meer Ajax tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
wat is dit voor topic? we haten joden of meer genanceerd, de israelisch?
veel en jou? of ben je zo'n machtig wanende moslim?quote:
nee. maar ik begrijp ze wel. net al het gros van nederland. die paar zielige demonstranten en gretta... jankbuidels en haatzaaiers.quote:
Jij loopt dus niet zo rond?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. maar ik begrijp ze wel. net al het gros van nederland. die paar zielige demonstranten en gretta... jankbuidels en haatzaaiers.
die van bommel gaat zich diep schamen om voor hamas te strijden en de relmoslims moeten maar eens laten zien wat ze in huis hebben. dan is het voorbij, schluss. klaar met die tak van islam. dus laat maar komen. liever nu dan over tien jaar.
ik vraag me af hoe jij rondloopt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij loopt dus niet zo rond?
[ afbeelding ]
Niet zo:quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe jij rondloopt.
nee, dat soort intelligentie en rust had ik niet van jou verwacht. ik zie je meer als een rondogige, onbegrepen en criminele allochtoon die om zich heen kijkt waar hij kan hosselen.quote:
vette lol moet je ff googlen op onschuldig omgekomen palestijn...quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:41 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Vette lol, moet je even googlen op orthodox jew.
Dat is niet zo lol eigenlijk, maar je toont wel meteen je ware (joodse) aard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vette lol moet je ff googlen op onschuldig omgekomen palestijn...
oh die islamitische geintjes zijn zo geestig als je van een slachting houdt. moslims hebben geen humor, ze hebben die gekke profeet van ze.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is niet zo lol eigenlijk, maar je toont wel meteen je ware (joodse) aard.
Palestino? Wtf, is dat een kind van een latino en een palestijn?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:44 schreef Tijntjes het volgende:
ben je palestino ?
je bent gewoon een berber, geef nou maar toe.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Palestino? Wtf, is dat een kind van een latino en een palestijn?
Joden houden dus van slachting? Ook om afgeslacht te worden of alleen van het afslachten zelf?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh die islamitische geintjes zijn zo geestig als je van een slachting houdt.
dat schreef ik niet, maar ik neem het je niet kwalijk, berbertje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Joden houden dus van slachting? Ook om afgeslacht te worden of alleen van het afslachten zelf?
Er valt met de beste wil geen reet uit je berichten op te maken, joodje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat schreef ik niet, maar ik neem het je niet kwalijk, berbertje.
je moeder is aan het mekkeren, neuk haar ff, dan houdt het schapenkabaal op.quote:
Zijn moeder is ook zijn tante, zo doen die musselmannetjes datquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moeder is aan het mekkeren, neuk haar ff, dan houdt het schapenkabaal op.![]()
Wat is het probleem jochie van joodse afkomst? Heb ik een gevoelige plek geraakt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moeder is aan het mekkeren, neuk haar ff, dan houdt het schapenkabaal op.![]()
En nog meer Joden voelen zich geroepen! Die plaatjes werken als magneten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zijn moeder is ook zijn tante, zo doen die musselmannetjes dat
lol. nee hoor joods is een mooie, sterke naam.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat is het probleem jochie van joodse afkomst? Heb ik een gevoelige plek geraakt?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:41 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Vette lol, moet je even googlen op orthodox jew.
Dude, ik ben een hindoequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En nog meer Joden voelen zich geroepen! Die plaatjes werken als magneten.
FREE PALESTINE:
[ afbeelding ]
Had je maar gelijk en was Bibi aan de macht!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hindoe met opper-jood als avatar. Dan ben je tenminste een wannabe-jood.
Jood en mooi? Volgens mij vergeet jij even dat Joden zo'n beetje door de hele wereld zijn uitgekotst door tijden heen. Know your history.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. nee hoor joods is een mooie, sterke naam.
maar bepaald soort moslim? wat is dat voor naam verworden? een terrorist? een vieze besnenden baardaap die kinderen verkracht? zeg het me maar.
Jij mag sowieso stil zijn, jij maakt geen deel uit van deze nachtelijke discussie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:55 schreef Tijntjes het volgende:
meh7 je raakt kant noch katoen
Noch zijde, maar raakt vast wel de schede van zijn nichtje zoals de traditie dat voorschrijft voor zij de leeftijd van 12 heeft mogen bereikenquote:
ik ben gedoopt. dus geen jood.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:52 schreef Tijntjes het volgende:
maar ff voor de duidelijk
zoalshetis = jood? en die schaap is grotberber?
klopt, maar het zijn geen vieze, domme, baardapen. berberaapjes. vies berbertje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:54 schreef Tijntjes het volgende:
joden zijn ook besneden knul
Welke van de twee?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:58 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze Jood trouwens?
Waarom scheld je tijntjes uit? Hij koos juist jouw kantquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klopt, maar het zijn geen vieze, domme, baardapen. berberaapjes. vies berbertje.
ja de rechter imbiciel mag blij zijn dat ie ooit een hand schud die 10.000 keer meer waard is dan zijn pinknagel. wat een kutmoslim is dat. amadinejad zal de ondergang van de iraniërs inluiden. jammer, iran is zo'n mooi land.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:58 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze Jood trouwens?
Waarom ben je zo bitter, net-niet-jood?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja de rechter imbiciel mag blij zijn dat ie ooit een hand schud die 10.000 keer meer waard is dan zijn pinknagel. wat een kutmoslim is dat. amadinejad zal de ondergang van de iraniërs inluiden. jammer, iran is zo'n mooi land.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:02 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog complottheorieen?
't lijkt Vader Abraham wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:02 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog complottheorieen?
het gaat over jou, klein stinkend berberaapje. je moest je schamen. vanwege de joden hebben jou primitieve apen in de rif hun goud gekregen ook jouw moeder met haar gouden tand.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom scheld je tijntjes uit? Hij koos juist jouw kant
Coolies zijn toch ook best behaard?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vijanden van Gilette spannen samen?
Ik ben geen berber idioot, je zit voor niks te typen op dit tijdstip. Ik lees jouw posts niet eens helemaal doorquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat over jou, klein stinkend berberaapje. je moest je schamen. vanwege de joden hebben jou primitieve apen in de rif hun goud gekregen ook jouw moeder met haar gouden tand.
of ken jij alleen de marokkaanse geschiedenis van het koningshuis... je weet kut met peren.
vertel het je berbervriendjes dan. het is een geschiedenis die de pro hamas berbertjes vergeten zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik ben geen berber idioot, je zit voor niks te typen op dit tijdstip. Ik lees jouw posts niet eens helemaal door
quote:
Probeer het in de ochtend weer eens, nu is het niet zo grappig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:08 schreef damsco het volgende:
Meh is het mekkeren van een schaap. Waarschijnlijk is het Frank van Tele2, de cheap company
Jazeker, koelies wel jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Coolies zijn toch ook best behaard?
[ afbeelding ]
Het was ook niet grappig bedoeld. JODEN ZIJN OKE OLE OLEquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Probeer het in de ochtend weer eens, nu is het niet zo grappig.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:13 schreef damsco het volgende:
Met zo'n mooie Jodenster in het midden![]()
![]()
Heb je wel door dat je alleen orthodoxe Joden aan het posten bent?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je je voortaan ook zo kleden dan? Is wel zo meelevend he.
Orthodoxe Joden zijn cooooolquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je wel door dat je alleen orthodoxe Joden aan het posten bent?
Nuance heeft geen plaats op Fok, zo zijn alle Jodenquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je wel door dat je alleen orthodoxe Joden aan het posten bent?
Oh noes!quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:17 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
As much as they loved Jesus?
ja jouw genuanceerdheid is van een berberisme dat we er niet omheen kunnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nuance heeft geen plaats op Fok, zo zijn alle Joden
ff offtopic: damsco, kom je naar klb meet? Onder het genot van een pilsje discussieren over het midden-oostenquote:
ik mis de tijd dat ik gewoon domweg in tietentopics postequote:Op woensdag 14 januari 2009 02:30 schreef esco_ het volgende:
[..]
ff offtopic: damsco, kom je naar klb meet? Onder het genot van een pilsje discussieren over het midden-oosten
Als je ergens snel reageert, is het wel in zo'n Israel topic, vandaar..
Ga vooral verder met het uitkramen van onzin, niemand die zich er druk om maakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja jouw genuanceerdheid is van een berberisme dat we er niet omheen kunnen.
de meet is in je hand.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:31 schreef damsco het volgende:
[..]
ik mis de tijd dat ik gewoon domweg in tietentopics postewaar is de meet eigelijk?
toch is er iemand die zich bezorgd maakt om jouw gejammer en zielige postjes. fijne gedachte he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ga vooral verder met het uitkramen van onzin, niemand die zich er druk om maakt.
Utrecht,27 feb, Tivoli of Stairway (nog ruzie onder de emo'squote:Op woensdag 14 januari 2009 02:31 schreef damsco het volgende:
[..]
ik mis de tijd dat ik gewoon domweg in tietentopics postewaar is de meet eigelijk?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:59 schreef cultheld het volgende:
Israël heeft kunstenaars, wetenschappers en producten/diensten die het leven aangenaam maken voortgebracht;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |