Eindelijk een nuttige reactiequote:
En ondertussen zijn er nog veel meer mensen doodgegaan omdat er geen fatsoenlijke sanitaire voorzieningen zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:13 schreef Robijn1961 het volgende:
Dat was al bekend, Lakitu...en tegen de 900 slachtoffers aan Palestijnse kant
Het is toch niet de schuld van Israel dat die lui blijkbaar niet in staat zijn om zichzelf fatsoenlijk te verdedigen als het erop aankomt?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:13 schreef Robijn1961 het volgende:
Dat was al bekend, Lakitu...en tegen de 900 slachtoffers aan Palestijnse kant
Precies, ik snap ook niet wat men tegen hutu's toen de tutsi's niet in staat waren zichzelf te verdedigen.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is toch niet de schuld van Israel dat die lui blijkbaar niet in staat zijn om zichzelf fatsoenlijk te verdedigen als het erop aankomt?
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is toch niet de schuld van Israel dat die lui blijkbaar niet in staat zijn om zichzelf fatsoenlijk te verdedigen als het erop aankomt?
Jij bedoelde daar niet mee dat die verhouding in jouw ogen disproportioneel is?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Iemand meldde het aantal doden onder de Israeliers, en ik gaf vervolgens dit antwoord.
Wel eerst goed lezen he
Nee, ik vond het onvolledig wat die persoon zei, daarom vulde ik het aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij bedoelde daar niet mee dat die verhouding in jouw ogen disproportioneel is?
Omdat het daar qua volkeren overzichtelijker is dan hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:46 schreef Yildiz het volgende:
Europa werd niet door een of andere Chinees in elkaar geplempt, er werden in Europa geen onlogische grenzen getrokken door een wazige dude uit Zuid-Amerika, en nog deden we er honderden jaren over om een beetje vrede te vinden.
Hoe kunnen we dan verwachten dat iedereen daar lief is tegen elkaar, eigenlijk?
Waar haal je die illusie vandaan?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat het daar qua volkeren overzichtelijker is dan hier.
on topic: KUT israel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
He dit topic zocht ik net nog![]()
Joden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |