wijze les voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik dacht toch eerst echt dat je voor de grap zo matig deed, maar blijkbaar gaat het er toch om dat je de internetheld uit kunt hangen he.
Het zuigt om weinig mensenkennis te hebben, blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
echt he die dude moet eens lezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef Runx het volgende:
kan niemand die mafkees laten bannen ofzo ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wijze les voor de volgende keer.
anders noidig ik echt die cactus dude uit hoor.jij was die dude?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
nee daar geilt hij namelijk op dat wij boos wordenquote:
is er weer een kutuser aanwezigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef Runx het volgende:
kan niemand die mafkees laten bannen ofzo ?
ik dacht dat je me wel een beetje kon ?quote:
hijs gewoon onuitstaanbaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef Runx het volgende:
[..]
nee daar geilt hij namelijk op dat wij boos wordenmaar eerst ok grappig, maar nu wordt het echt vervelend
whehehquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je me wel een beetje kon ?
dacht ik alquote:
eerder zon worsten/kaast snijder bij de supermarktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dacht ik al
en verliefdheid is geen excuus
das geen verliefdheid maar een gevoel om je genotsknots in een lekkere warme plek te proppen en die vol te blaffen
gastquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik gebruik eerder zon worsten/kaast snijder bij de supermarkt
hey BCCquote:
geen sex met dieren in 2009 meer. kut voor je johquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef Papi.Chulo het volgende:
door verliefdheid ga ik soms rare dingen doen en zeggen, wederom mijn excuses
WBquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bent ik weer
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wijze les voor de volgende keer.
anders noidig ik echt die cactus dude uit hoor.Je dacht ook echt dat ik hem had uitgenodigd he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij moet dat doen he loserquote:
Hoe moet dan dan met je moeder?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen sex met dieren in 2009 meer. kut voor je joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dat nu voor mij dat de rechter me nu 4x zo hard gaat bestraffen als Runx die een enkel schaap paalt?![]()
ja!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je dacht ook echt dat ik hem had uitgenodigd he?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe moet dan dan met je moeder?
Ze heeft de huid van een olifant, het achterwerk van een nijlpaard, kijkt zo intelligent uit haar ogen als een koegastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dat nu voor mij dat de rechter me nu 4x zo hard gaat bestraffen als Runx die een enkel schaap paalt?
![]()
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
dat jullie daar maar even rekening mee houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef Papi.Chulo het volgende:
provisorisch ben ik nog niet ribbedebie
weet ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij moet dat doen he loser
dan hebben we tenminste een darwin award winner 2009 aangezien hij dan leegbloed
Neehoor, dan ga ik gewoon weer de hele dag op hyves rondhangen, jeweetschquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja!![]()
en als ik die cactus dude uitnodig, moet ik jou pm-en![]()
![]()
nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
dat jullie daar maar even rekening mee houden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe moet dan dan met je moeder?
Ze heeft de huid van een olifant, het achterwerk van een nijlpaard, kijkt zo intelligent uit haar ogen als een koenee denk ik niet ik pak namelijk 4x zo veel schapen dan dat jij de moedert van wl paaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dat nu voor mij dat de rechter me nu 4x zo hard gaat bestraffen als Runx die een enkel schaap paalt?
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
gezwellig hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, dan ga ik gewoon weer de hele dag op hyves rondhangen, jeweetsch
krijg je toch welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:25 schreef Papi.Chulo het volgende:
BAN???111??11?? WTF JOOOda willik egnie
* Friday12 gooit 1 voor 1 5 kankerrotsteentjes naar Papi.Chuloquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef Papi.Chulo het volgende:
5 kankerrotsteentjes voor iedereen in dit topic
Godver, dat kan ik natuurlijk ook weer moeilijk tegensprekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:26 schreef Runx het volgende:
[..]
nee denk ik niet ik pak namelijk 4x zo veel schapen dan dat jij de moedert van wl paalt
zolang jij maar betaaltquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef Papi.Chulo het volgende:
BIER VOOR IEDEREEN!!11!!11!!!1!!!!!!!!!1!!!!1EINZZWEIPOLIZEI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WL, de man van de goede ideeenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ok, als iedereen hem nou gewoon negeert is er niets aan de hand!
Ik zal dit topic anders ook missen de komende twee dagenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef Papi.Chulo het volgende:
stel je voor dat het weekend is, dan zijn jullie gewoon 2 HELE DAGEN van mij verlost
slijmbal! ik heb natuurlijk iets wat jij wilquote:
ohh heb remlof al een pm gestuurdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heatwave, Klonk of BrandX waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slijmbal! ik heb natuurlijk iets wat jij wil
ik betaal en elke soort bier is erquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zolang jij maar betaalt
is ook het eerste goede wat je zegt.
welk merk ?
Oja, ik heb gister de laatste twee nummers van Guitar Hero: World Tour uitgespeeldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slijmbal! ik heb natuurlijk iets wat jij wil
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, dat kan ik natuurlijk ook weer moeilijk tegenspreken
Je kent me te goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:33 schreef tripack het volgende:
[..]jah hij wilt je moeder weer natuurlijk
niet zwaaien dalijk blijft tie terug komenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ik bedoel maarooit zul je mij ontmoeten en zal ik je mij geheim leren
Geintjes? Dat van Guitar Hero was anders heel serieus hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef tripack het volgende:
[..]
niet zwaaien dalijk blijft tie terug komen
Smokez hou op met die geintjes
ik ben zo slecht in GHquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik heb gister de laatste twee nummers van Guitar Hero: World Tour uitgespeeld
Nu heb ik de moelijkste drie op expert, dus de rest is nu helemaal geen probleem meer
Metallica - Trapped Under Ice
Joe Satriani - Satch Boogie
Van Halen - Hot For Teacher
Geeft niet, ik leer je wel hoe dat werktquote:
moet je maar niet zo irri gaan doen en met kanker gaan schelden, en express geen nieuwe topic openen, mafkeesquote:
ik had het daar niet overquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geintjes? Dat van Guitar Hero was anders heel serieus hoor
/ignorequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Runx het volgende:
[..]
moet je maar niet zo irri gaan doen en met kanker gaan schelden, en express geen nieuwe topic openen, mafkees
die van System of a down al geprobeert ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik heb gister de laatste twee nummers van Guitar Hero: World Tour uitgespeeld
Nu heb ik de moelijkste drie op expert, dus de rest is nu helemaal geen probleem meer
Metallica - Trapped Under Ice
Joe Satriani - Satch Boogie
Van Halen - Hot For Teacher
hallo, jullie noemen mij dom, kan ik er wat aan doen dat ik verstandelijk gehandicapt ben waardoor ik niet weet hoe een OP in elkaar steekt.. ik wordt hier uitgescholden voor alles en nog wat en dan gebruik ik kk als versterk woord en dan gaan gelijk alle bellen afquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Runx het volgende:
[..]
moet je maar niet zo irri gaan doen en met kanker gaan schelden, en express geen nieuwe topic openen, mafkees
hij heeft wel gelijkquote:
Nee? Welke is dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
die van System of a down al geprobeert ?
zelfs ik kan een OP ik elkaar zetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:38 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
hallo, jullie noemen mij dom, kan ik er wat aan doen dat ik verstandelijk gehandicapt ben waardoor ik niet weet hoe een OP in elkaar steekt.. ik wordt hier uitgescholden voor alles en nog wat en dan gebruik ik kk als versterk woord en dan gaan gelijk alle bellen af![]()
![]()
het is gewoon niet eerlijk
weet ik zo gauw even neit meerquote:
Als je het gevonden hebt, laat het mij even wetenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef Runx het volgende:
waar kan ik irri kutusers aangeven ?, zodat ze geband worden
Ligt niet aan de PS3 hoor, dat ligt aan de HDTV die erop aangesloten isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
weet ik zo gauw even neit meer
bij een vriend van me gespeelt.
ben zelf nog niet zo ver
hij heeft em op de PS3 en daar zit zo`n kut vertraging in
Ik heb ook alles op Easy op 100% gespeeld en daarna werd het te moeilijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geeft niet, ik leer je wel hoe dat werkt
En hoezo 100%, wie wil nou weer alles op 100% spelen... Dat gaat dan weer nét iets te ver
Als ik iets op 4 of 5 sterren kan spelen vind ik het tijd voor het volgende nummer!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
kan iemand een gifje maken van de volgende plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
medium gaat me best afquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:41 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik heb ook alles op Easy op 100% gespeeld en daarna werd het te moeilijk
nee maar soms fail ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geeft niet, ik leer je wel hoe dat werkt
En hoezo 100%, wie wil nou weer alles op 100% spelen... Dat gaat dan weer nét iets te ver
Als ik iets op 4 of 5 sterren kan spelen vind ik het tijd voor het volgende nummer!
Deze?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef Runx het volgende:
[..]
nee maar soms fail ik ook
wil je mij het leren op jou ''gitaar''![]()
![]()
whehehequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Misschien moet de uploader van die ava even een ander plaatje uploaden... Zo eentje met de tekst "ik ben gay" ofzo
Plaatje 2 en 3 moeten eigenlijk omgekeerd... dan is toppiequote:
deze zie ik nie...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
mmm zo beter misschien
[ afbeelding ]
papi heeft je ava gejat manquote:
ach ja, zo'n kansloze actie had ik wel verwacht... dus ik maak me er niet druk om..quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Plaatje 2 en 3 moeten eigenlijk omgekeerd... dan is toppie
Wil je zijn gevoelige snaar bespelen ofsoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef Runx het volgende:
[..]
nee maar soms fail ik ook
wil je mij het leren op jou ''gitaar''![]()
![]()
hihiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:50 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Wil je zijn gevoelige snaar bespelen ofso
zijn ze draadloosquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Deze?
[ afbeelding ]
Deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
Thanx man!!! je bent een held!!!!quote:
Dank je Papua Nieuw Guineaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef Papi.Chulo het volgende:
Favo FOK!kers iedereen van GRTDOJW!
TOPPER MALEDUCK!!!
M'n akkoestische gitaar, en PS2 gitaar zijn draadloos ja...quote:
* Sm0keZ pakt z'n akkoestische gitaar, gaat bij Crazy-P zitten en speelt de akkoestische versie van Eric Clapton's 'Layla'.quote:
het is maar goed dat ik zo naar huis mag geloof ik.. het wil echt niet meer lukken hierquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt z'n akkoestische gitaar, gaat bij Crazy-P zitten en speelt de akkoestische versie van Eric Clapton's 'Layla'.
Da's zo'n relaxed nummer, daarna kun je je zeker weer concentreren
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
het is maar goed dat ik zo naar huis mag geloof ik.. het wil echt niet meer lukken hier
gast!!! dat doe je toch niet!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt z'n piemel uit zn broek, gaat bij Crazy-P zitten en speelt de akkoestische versie van berdien stenberg Rondo Russo.
Da's zo'n relaxed nummer, daarna kun je je zeker weer concentreren
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast!!! dat doe je toch niet!!!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
mensen ik ga weer even aan de slag... voor een ieder die zo weg is: Prettig Weekend![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef crazy987 het volgende:
ik swaffel op iedere pagina tot nu toe
en nu is het wachten op je banquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Papi.Chulo het volgende:
Wat een rust, i heb iedereen weggejaagd![]()
![]()
![]()
![]()
HET HELE TOPIC VOOR MIJ ALLEEN![]()
![]()
![]()
![]()
ja goed ideequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:03 schreef Friday12 het volgende:
late we KLB gaan spamme met topics over kutuser
Vette shit ouwequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto heb ik vanochtend gemaakt... mooi he de veluwe
prachtig jonge een lintje voor jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
zo ziet het er hier in moerdijk ook uitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
jij hebt geen recht van spreken, kutkuserquote:
boehoequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:07 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken, kutkuser
GRTDOJW nieuwe naam GRTDOJW - kutusers worden hier gebannedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:07 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken, kutkuser
nee dat moeje eg nie doen, dalijk mag niemand mijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:03 schreef Friday12 het volgende:
late we KLB gaan spamme met topics over kutuser
yepquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GRTDOJW nieuwe naam GRTDOJW - kutusers worden hier gebanned
je zou zeggen dat je een duitser was hehquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
nee dat moeje eg nie doen, dalijk mag niemand mij
whehehehequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat mastermovies filmpje
"Ik heb twee papa's"
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen met zeep
welke negerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen allemaal de neger in het hoekje bashen nu!
er is maar één neger in dit topic. en dat ben jij.quote:
zijn ava is neger en gatver wat is datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er is maar één neger in dit topic. en dat ben jij.
ik heb al een foto van je gevonden zelfs
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo'n eentje heb ik een keer int echt gezienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
donequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:18 schreef Friday12 het volgende:
[GC Feedback] Waar heatwaven en Klonk in Brandx staan
wie wil bashe veel plezier
triest tochquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef tripack het volgende:
[..]
zo'n eentje heb ik een keer int echt gezien
zat ook een beetje te huilen in de bus
neu dat niet zat ook de hele tijd aan zijn lok te trekkenquote:
ey rambo, ff een vraagje he..weet jij wanneer we reflectieverslag in moeten leveren ?quote:
wel lekker op tijd van mijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Oh ja, mijn stagebegeleider heeft mijn documentatie goedgekeurd
whahaquote:
nee, nooitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey rambo, ff een vraagje he..weet jij wanneer we reflectieverslag in moeten leveren ?
Grtzquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Oh ja, mijn stagebegeleider heeft mijn documentatie goedgekeurd
zat je wel in de goeie bus ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef tripack het volgende:
[..]
zo'n eentje heb ik een keer int echt gezien
zat ook een beetje te huilen in de bus
gay ok maar waarom zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
neu dat niet zat ook de hele tijd aan zijn lok te trekken
moest waarschijnlijk huilen vanwege een bad hairday
quote:
oh lol, ik zie het staan, een week voor het eindgesprekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, nooit, ik denk na je stage
welke leraar heb je ? jurgens heeft nog niet eens een afspraak gemaakt
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zat je wel in de goeie bus ?
hoezoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen met zeep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hoezo
is dat een eng woord ?my eyesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
thnxquote:
dank uquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Adhv het Feedback topic even een algemene, en voor Papi Culo in het bijzonder geldende, waarschuwing. Post gewoon normaal mee, ga niet lopen trollen en baggeren om het baggeren.
Slowchats zijn er om gezellig te zijn.
ikke wel en hij blijkbaar ook ik zag em daarna wel vakerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zat je wel in de goeie bus ?
ik moet maandag ook alles inleverenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wel lekker op tijd van mijmaandag heb ik eindgesprek
moet je het dan niet op school doen ? wij welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik moet maandag ook alles inleveren
ik heb nog geen ruk af
maar deze stage was zowiezo niet al te super dus wilde em al opnieuw doen
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ikke wel en hij blijkbaar ook ik zag em daarna wel vaker
neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je het dan niet op school doen ? wij wel
Fatal error: Cannot unset string offsets inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee
ik moet alles op t werk doen.
maar ik maak het programma wat ik ze heb belooft af en ga dan een stage zoeken als webdeveloper.
dan benk zo klaarben ik beter in als in C# programmeren
nee, ik krijg voornamelijk Exeptions dat een query niet goed werktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Fatal error: Cannot unset string offsets in
fail
hosselenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Runx het volgende:
mads zullen we met zijn alle wat leuks gaan doen in het weekend ?
het is door een pro bedrijf gemaaktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee, ik krijg voornamelijk Exeptions dat een query niet goed werkt
magk meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Runx het volgende:
wann? ik heb zaterdag avond verjaardagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Runx het volgende:
nee, jij bent mafquote:
nu volg ik je niet meerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is door een pro bedrijf gemaakt
niet zo pro dus aangezien dat op elke pagina is
dat doe ik dagelijksquote:
niet te vroeg hé we kunnen niet zonder geniale opmerkingen en van die lange gifjes , van rare kunfu tot pijnlijke sport momentenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning gaat weer wat eerder weg vandaag.
ik heb geen ruk meer te doen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Tijd om naar huis te gaan!
Prettig weekend allemaal, en tot maandag!
ja sorry , ben een beetje inspiratieloos op dit momentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
niet te vroeg hé we kunnen niet zonder geniale opmerkingen en van die lange gifjes , van rare kunfu tot pijnlijke sport momenten
awwwquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wann? ik heb zaterdag avond verjaardagen vanavond kan ik ook niet
daaaaaaaaaaag Sm0keZquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
lekker hoor.quote:
Yep, dat ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:38 schreef Friday12 het volgende:
lady moest jij niet vanavond en vannacht werken
have funquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, dat ook
en morgenavond en nacht ook
I willquote:
laterzquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
en blijft hij weg ?quote:
nee 5 uur, en dan ben ik er maandag weer.. dus dan hebben julie weer even rust van mij om bij te komenquote:
Stroken gaat niet goed bij mij ik moet kiezen zuipen of blowenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker hoor.
ik wil ook!!![]()
kan ik weer stronken worden
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en blijft hij weg ?
dan is het jupiler op mijn kosten
we openenzelf wel een ander topicquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:44 schreef Papi.Chulo het volgende:
ik hoop dat ik de laatste post heb, dan laat ik zien wat ik voor jullie in petto heb
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
nee 5 uur, en dan ben ik er maandag weer.. dus dan hebben julie weer even rust van mij om bij te komen
ik ben ook een die-hard hehquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
Stroken gaat niet goed bij mij ik moet kiezen zuipen of blowen
umbilical brothersquote:
werelds!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en blijft hij weg ?
dan is het jupiler op mijn kosten
ah... zeg nou van wel. zuipen wij het weekend ons helemaal lauw. kom je maandag gewoon weer terugquote:
ja ik dacht ook dat ik x keer ''die-hard'' was en had flink aan de bong zitten lurken en daarna veel zuipen bij een kameraad, en je mag raden hoe zijn trappenhuis er uit zag na een tijdjequote:
hahhahahquote:
eikelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah... zeg nou van wel. zuipen wij het weekend ons helemaal lauw. kom je maandag gewoon weer terug
ey, ik wil zaterdag best wel naar de stad ... maar wel gewoon ergens chill zitten..erwin wil dat ook welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik dacht ook dat ik x keer ''die-hard'' was en had flink aan de bong zitten lurken en daarna veel zuipen bij een kameraad, en je mag raden hoe zijn trappenhuis er uit zag na een tijdje
ik drink gewoon lekker bier uit een flesjequote:
doe dat dan na het weekendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef Papi.Chulo het volgende:
ok ik blijf 2 dagen weg als crazy beloofd dat hij betaald
ah meestal is het andersom.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik dacht ook dat ik x keer ''die-hard'' was en had flink aan de bong zitten lurken en daarna veel zuipen bij een kameraad, en je mag raden hoe zijn trappenhuis er uit zag na een tijdje
nee permanentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef Papi.Chulo het volgende:
ok ik blijf 2 dagen weg als crazy beloofd dat hij betaald
ik zorg wel voor de wietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey, ik wil zaterdag best wel naar de stad ... maar wel gewoon ergens chill zitten..erwin wil dat ook wel
precies, ik zeg altijd, er zit toch al glas omheenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik drink gewoon lekker bier uit een flesje
wiet is voor pussy'squote:
oh je bent er nogquote:
ja is goed hoarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey, ik wil zaterdag best wel naar de stad ... maar wel gewoon ergens chill zitten..erwin wil dat ook wel
Creatief met knippen en plakken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:52 schreef Friday12 het volgende:
De derde autopoeper is nog voortvluchtig.
Mannen-hebben-schijt-aan-auto![]()
Links klopte nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hoezo moest lachen om dat nws item
gatverdamme droxzquote:
naja met 1 a 3 biertjes gaat het ook goed , maar moet echt niet te veel als ik geblowd heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah meestal is het andersom.
eerst zuipen, dan de bong, en dan gaat alles draaien.
maar ik doe altijd alles tergelijkertijd.
ik zuip ook minder dan de doorgewinterde drinker hoor. een paar liter maar
vind ik lievquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh je bent er nog
geloof mij nou maar dat ik niet een profiteur ben hoor! ik had net zo goed mee gelapt
Las het ook maar op de FPquote:
BOOMquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is goed hoar, we gaan wel relaxen sigaartje erbij ... bôh
moeten eigenlijk van die sigaren hebben die erwin toen hadquote:
quote:
tis al goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |