dude ga een andere ava kiezen dit is zooo 5 uur gledenquote:
ik had hem 5 min en toen was ik weg en niet meer terug tot nu en hij is alweer anders btwquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef Runx het volgende:
[..]
dude ga een andere ava kiezen dit is zooo 5 uur gleden
heb je geen zusje ? of zus, je moeder mag ook( als ze blond is )quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]![]()
Als ik een vrouw was mochten jullie mij spitroasten
aha ok anders raak ik in de war en weet ik niet wat ik gepost hebquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had hem 5 min en toen was ik weg en niet meer terug tot nu en hij is alweer anders btw
Hey ik krijg dingen voor elkaar binnen een uur waar mannelijke collega's al een week om vragenquote:
Ja beide, zijn ook beide blondquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je geen zusje ? of zus, je moeder mag ook( als ze blond is )
Dat kunnen ze nu ook doen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]![]()
Zegt me niksquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
maar mooze weet je nou wat van webdav ken die zooi niet
Sorriequote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey ik krijg dingen voor elkaar binnen een uur waar mannelijke collega's al een week om vragen
hoe oud maakt me niet uitquote:
shit moeten we helemaal wachten totdat het weekend is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]![]()
Geeft eigenlijk alleen maar aan hoe erg mannen met hun pik denkenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geeft eigenlijk alleen maar aan hoe erg mannen met hun pik denken
Staat een blonde meid te glimlachen, dan vliegen ze meteen
Dan doen we voor jullie!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geeft eigenlijk alleen maar aan hoe erg mannen met hun pik denken
Staat een blonde meid te glimlachen, dan vliegen ze meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |