dude ga een andere ava kiezen dit is zooo 5 uur gledenquote:
ik had hem 5 min en toen was ik weg en niet meer terug tot nu en hij is alweer anders btwquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef Runx het volgende:
[..]
dude ga een andere ava kiezen dit is zooo 5 uur gleden
heb je geen zusje ? of zus, je moeder mag ook( als ze blond is )quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]![]()
Als ik een vrouw was mochten jullie mij spitroasten
aha ok anders raak ik in de war en weet ik niet wat ik gepost hebquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had hem 5 min en toen was ik weg en niet meer terug tot nu en hij is alweer anders btw
Hey ik krijg dingen voor elkaar binnen een uur waar mannelijke collega's al een week om vragenquote:
Ja beide, zijn ook beide blondquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je geen zusje ? of zus, je moeder mag ook( als ze blond is )
Dat kunnen ze nu ook doen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]![]()
Zegt me niksquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
maar mooze weet je nou wat van webdav ken die zooi niet
Sorriequote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey ik krijg dingen voor elkaar binnen een uur waar mannelijke collega's al een week om vragen
hoe oud maakt me niet uitquote:
shit moeten we helemaal wachten totdat het weekend is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]![]()
Geeft eigenlijk alleen maar aan hoe erg mannen met hun pik denkenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geeft eigenlijk alleen maar aan hoe erg mannen met hun pik denken
Staat een blonde meid te glimlachen, dan vliegen ze meteen
Dan doen we voor jullie!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je zou je zusje nog aan mij introducerenquote:
Beterschap... maaruh is het besmettelijk misschienquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Crazy-p het volgende:
aaah nieuw topic..
tvp
vanuit mn lekker warme bedje in de slaapkamer met een film op de achter grond..
*hoest dr longen uit dr lijf*
ook geen goeie timing om ziek te zijn overigens.. vriend ligt beneden gevloerd op de bank.. ook ziek...
Steekt elkaar aan hequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Crazy-p het volgende:
aaah nieuw topic..
tvp
vanuit mn lekker warme bedje in de slaapkamer met een film op de achter grond..
*hoest dr longen uit dr lijf*
ook geen goeie timing om ziek te zijn overigens.. vriend ligt beneden gevloerd op de bank.. ook ziek...
en geef maar toe dat vrouewn daar misbruik van makenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
relax binnenkort mogen we allebei van haar genietenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou je zusje nog aan mij introduceren
Misschien wilt WL dat heul niet,quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Runx het volgende:
[..]
relax binnenkort mogen we allebei van haar genieten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien wilt WL dat heul niet,
1 tip voor WL, neem een opblaasschaap mee dan is runx de heule avond zoet en heb jij der voor je alleen
ik houd niet van blondquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja net of ik daar in trap, als het nou een echte schaap was okquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien wilt WL dat heul niet,
1 tip voor WL, neem een opblaasschaap mee dan is runx de heule avond zoet en heb jij der voor je alleen
Ielkquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Crazy-p het volgende:
@ MD en Moozziej..
ja ik had het het eerst.. en hij wou niet geloven dat het besmettelijk was.. nu heeft hij al een aantal maal lopen kotsen.. en nu geloofd hij het wel.. lol.. eigen schuld.
maar ja.. erg slecht getimed :S
Jij ziet het verschil toch niet manquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ja net of ik daar in trap, als het nou een echte schaap was ok
ik had net deze voor jequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ja net of ik daar in trap, als het nou een echte schaap was ok
mn schoonvader is gister avond overleden.. en de moeder van mn vriend moeten we dus eigenlijk een beetje helpen..maar ja.. dus slechte timing om ziek te wordenquote:
nee idd, maar ik voel het verschil welquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil toch niet man
wat moet ik er mee die zit al volquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had net deze voor je
[ afbeelding ]
Im sorry for youquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
mn schoonvader is gister avond overleden.. en de moeder van mn vriend moeten we dus eigenlijk een beetje helpen..maar ja.. dus slechte timing om ziek te worden
ken ook, maar blond is mooier, en die zijn het de volgende dag weer vergetenquote:
Ik dacht dat je dat ook niet konquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
nee idd, maar ik voel het verschil wel
ahh das kut , gecondoleerd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
mn schoonvader is gister avond overleden.. en de moeder van mn vriend moeten we dus eigenlijk een beetje helpen..maar ja.. dus slechte timing om ziek te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |