nee ik ben te dom voor kantoor, ik heb geen opleidingen niks gevolgdquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar ben jij te goed voor natuurlijk... en das niet stoer...
moet het wel veganistische kippensoep wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een vrouwelijke eend erbij dan !
loop jij ook de hele tijd af te tellen naar het weekend... dacht het niet... dus vandaar zij wel en jullie niet...quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
En debs, mocht de kippensoep op zijn, ik weet nog wel een eend te vinden
Hij knijpt 'mquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is goed, eens kijken of ik in een paar uurtjes een flinke planning kan opzetten.. en laten goedkeuren...![]()
dag allen... en werkse nog en deb geniet nog ff van die laatste uurtjes werken van deze week
![]()
Zo is hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
beter dan thuis zitten als een nerdje![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH pakt zijn jachtgeweer
krijg je daar bij peugeot wel eens kippensoep dan ?quote:
quote:
amateur... er 4 missen...quote:
Ik werk niet bij peugeot...typ je dat eigenlijk wel zo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
krijg je daar bij peugeot wel eens kippensoep dan ?
oh ja, ik moet mijn trouwe bello ook meenemenquote:
Waar werkte je ookalweer?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik werk niet bij peugeot...typ je dat eigenlijk wel zo?
Volgens mij was ik die rechtse in de poot van die hondquote:
Moos, we kunnen er 1 wegstrepenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik werk niet bij peugeot...typ je dat eigenlijk wel zo?
zeg over die chocolade letters hehquote:
deb, je bent de link er vergeten bij te zetten..quote:
Inderdaad als ze niet eens weet hoe je het schrijftquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Moos, we kunnen er 1 wegstrepen
wat een lutser, vlak ervoor.quote:
O ja..foutjequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
deb, je bent de link er vergeten bij te zetten..
niet! zie je waar hij mikt ??quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
deb, je bent de link er vergeten bij te zetten..
en nog 1 gemist ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet! zie je waar hij mikt ??
Hij is noobquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet! zie je waar hij mikt ??
echte hunters zitten niet zo dichtbij het beeldquote:
nu ook nogquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij is noob
Maar vroegah deed ik um ok tegen het beeld aan
Het is nog geen sinterklaasquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg over die chocolade letters hehyumn!
in april is het ook nog geen sinterklaas hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het is nog geen sinterklaas
Help me maar herinneren over een paar maanden
Ik heb die nieuwe op de ps3quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat een lutser, vlak ervoor.
Ik deed altijd timecrisis op de ps1ook met zo'n gun
tuurlijk wel, echte mannen gaan het veld inquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
echte hunters zitten niet zo dichtbij het beeld
ook met gun ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe op de ps3
Zeker een vet spel
hahah ja iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in april is het ook nog geen sinterklaas hoor
Jullie tactiek is veel te tijdrovendquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Moos, we kunnen er 1 wegstrepen
Okeje over 3 keer een paar maanden danquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in april is het ook nog geen sinterklaas hoor
ik heb de ps2 versie ervan. maar heeft teveel kabels aan de gunquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe op de ps3
Zeker een vet spel
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahah ja idd
[ afbeelding ]
Ook chocolaquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahah ja idd
[ afbeelding ]
daar trapt ze gvd niet nog een keer inquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jullie tactiek is veel te tijdrovendMijne was veel sneller
Jij volgde haar gewoon vanaf der huisquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jullie tactiek is veel te tijdrovendMijne was veel sneller
dat weet ik welquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij volgde haar gewoon vanaf der huis
Maar ik weet wel waar ze woont alleen niet waar ze werkt
Boeie eigenlijk
Jah duh, waar zie jij Debs voor aan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daar trapt ze gvd niet nog een keer in
Die nieuwe heeft ook 1 kabel (niet verwacht) maarja niet echt storend ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb de ps2 versie ervan. maar heeft teveel kabels aan de gun
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ps2 versie heeft er 2. eentje voor de ps2 en eentje voor je tvquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die nieuwe heeft ook 1 kabel (niet verwacht) maarja niet echt storend ofzo
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bied mij vrijwillig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vies klusje, maar iemand moet het doen
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Hij heeft genoeg gestudeerd om bewegende dollarbriefjes in z'n avatar te krijgen, en tevens een gedeelte (of misschien zelfs wel titel) van het slechtste bubbling-nummer allertijden in z'n username te verwerkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:07 schreef Runx het volgende:
[..]
na me werk heb ik een sociaal leven leven, maar wat heb jij bereikt in je leven dan
Niet echt lief van je katquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
omg, het was mijn kat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whahahah iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg gestudeerd om bewegende dollarbriefjes in z'n avatar te krijgen, en tevens een gedeelte (of misschien zelfs wel titel) van het slechtste bubbling-nummer allertijden in z'n username te verwerken
Mkejquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ps2 versie heeft er 2. eentje voor de ps2 en eentje voor je tv
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet echt lief van je kat
Hij heeft wel andere aanvals technieken dan mijn katten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik bied mij vrijwillig aan
vies klusje, maar iemand moet het doen
Shut upquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jah duh, waar zie jij Debs voor aan?
pwndquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]mijn kat is heul lief
hij heeft wel 1x een klein konijntje mee naar huis genomen
toen was de hele buurt van..ooh, er zit een lief klein konijntje in de tuinen
paar dagen later komt die kat met dat konijn in de bek thuis
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Papi.Chulo, hartelijk dank trouwens voor het onbewust verrijken van m'n signature
whaha, masterquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Papi.Chulo, hartelijk dank trouwens voor het onbewust verrijken van m'n signature
Ik vind 't wel schattig hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Shut upik vertik het om me oooooit nog een x te verlullen tegen jou
ik vind het wel grappigquote:
shit ik was te laatquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Krijg ik nu de "Meeste-reacties-op-een enkele-post"-award?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:52 schreef tripack het volgende:
[..]
shit ik was te laatik had dat ook wel gewilt
Lijkt me welquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Krijg ik nu de "Meeste-reacties-op-een enkele-post"-award?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee,je hebt mn moeder weer gewonnenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Krijg ik nu de "Meeste-reacties-op-een enkele-post"-award?
iddquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lijkt me wel
Hier een beker voor u, 2 dames houden um voor je vast2 girls 1 cupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
die ontbreekt op de fotoquote:
Ik wil niet weten waar die zitquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die ontbreekt op de fotomaja die verstopt zich altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |