minimaal 1 klant per weekquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Franse auto's
Zal wel druk zijn in die garage
 , zo'n kneus die een peugeot van de zaak krijgt ofzo
, zo'n kneus die een peugeot van de zaak krijgt ofzo  

mads, hoor je het, je hebt geljik...quote:

Uiteraardquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kippensoep..... ik heb zin in Debs
 doh
 doh  

dat was heul niet voor mij bedoeldquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mads, hoor je het, je hebt geljik...

pleepapier is iets duurder he tegenwoordigquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Meer heb ik niet over voor een paar velletje voor in de opehaard

Dude je maakt verliesquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik durf daar wel 4 euro voor te geven hoor mooz.. je moet niet zo overdrijven...

t is niet mega veel ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:15 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
over dat ik zo veel geld heb en niemand dat kan hebben

donaties zijn altijd welkomquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is niet mega veel ofzo
iets van 6600

Heb ik weer de verkeerde gequote? of ziet MD ze gewoon vliegen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat was heul niet voor mij bedoeld

Je reed afvagen met dollarsquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
pleepapier is iets duurder he tegenwoordig

MD heeft last van vogelziektequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb ik weer de verkeerde gequote? of ziet MD ze gewoon vliegen?

ow...quote:
 dan ga ik maar weer aan het werk...
 dan ga ik maar weer aan het werk...  

She's all yours after she made me my chicken soup!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kippensoep..... ik heb zin in Debs

Rekening nummer: 32 46 66 674quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
donaties zijn altijd welkom

zou wel lijp zijnquote:

ik zette er niet voor niks eenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb ik weer de verkeerde gequote? of ziet MD ze gewoon vliegen?
 bij...
 bij... 

quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
She's all yours after she made me my chicken soup!
 ik maak hele lekkere kippensoep heur
 ik maak hele lekkere kippensoep heur  

Ga maar hard werken, je moet je nu dik uit de schulden halequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow...dan ga ik maar weer aan het werk...

I'm in !quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik maak hele lekkere kippensoep heur

Jah daarom vroeg ik je ook tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik maak hele lekkere kippensoep heur

jij moet eerst hosselen voor die kippensoepquote:

quote:

is goed, eens kijken of ik in een paar uurtjes een flinke planning kan opzetten.. en laten goedkeuren...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga maar hard werken, je moet je nu dik uit de schulden hale

dag allen... en werkse nog en deb geniet nog ff van die laatste uurtjes werken van deze week
 dag allen... en werkse nog en deb geniet nog ff van die laatste uurtjes werken van deze week  

beter dan op kantoor zitten met allemaal nerdjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij moet eerst hosselen voor die kippensoep

je moet gewoon met dollars doen, daar foto's van maken en die in een arme buurt in amerika op elke paal ophangenquote:

quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
En debs, mocht de kippensoep op zijn, ik weet nog wel een eend te vinden

daar ben jij te goed voor natuurlijk... en das niet stoer...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
beter dan op kantoor zitten met allemaal nerdjes

debs wel, en wij niet ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is goed, eens kijken of ik in een paar uurtjes een flinke planning kan opzetten.. en laten goedkeuren...

Cya dudequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is goed, eens kijken of ik in een paar uurtjes een flinke planning kan opzetten.. en laten goedkeuren...

Ik zeg maar niks
 Ik zeg maar niks  

dudequote:

quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
 moet wel een beetje veel vlees aan zitten he
 moet wel een beetje veel vlees aan zitten he  

voor al die reuzel bij jou , heb je geen genoeg dollars voorquote:

ik ga al...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:

een vrouwelijke eend erbij dan !quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]moet wel een beetje veel vlees aan zitten he

* -Madskillz28TH pakt zijn jachtgeweerquote:

Alsnog blijft het een goedkoop grapjequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor al die reuzel bij jou , heb je geen genoeg dollars voor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |