I'm in !quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik maak hele lekkere kippensoep heur
Jah daarom vroeg ik je ook tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik maak hele lekkere kippensoep heur
jij moet eerst hosselen voor die kippensoepquote:
quote:
is goed, eens kijken of ik in een paar uurtjes een flinke planning kan opzetten.. en laten goedkeuren...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga maar hard werken, je moet je nu dik uit de schulden hale
beter dan op kantoor zitten met allemaal nerdjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij moet eerst hosselen voor die kippensoep
je moet gewoon met dollars doen, daar foto's van maken en die in een arme buurt in amerika op elke paal ophangenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
En debs, mocht de kippensoep op zijn, ik weet nog wel een eend te vinden
daar ben jij te goed voor natuurlijk... en das niet stoer...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
beter dan op kantoor zitten met allemaal nerdjes![]()
![]()
![]()
debs wel, en wij niet ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is goed, eens kijken of ik in een paar uurtjes een flinke planning kan opzetten.. en laten goedkeuren...![]()
dag allen... en werkse nog en deb geniet nog ff van die laatste uurtjes werken van deze week
![]()
Cya dudequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is goed, eens kijken of ik in een paar uurtjes een flinke planning kan opzetten.. en laten goedkeuren...![]()
dag allen... en werkse nog en deb geniet nog ff van die laatste uurtjes werken van deze week
![]()
dudequote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
voor al die reuzel bij jou , heb je geen genoeg dollars voorquote:
ik ga al...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
een vrouwelijke eend erbij dan !quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]moet wel een beetje veel vlees aan zitten he
* -Madskillz28TH pakt zijn jachtgeweerquote:
Alsnog blijft het een goedkoop grapjequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor al die reuzel bij jou , heb je geen genoeg dollars voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |