jij ookquote:
lekkuh lekkuhquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:09 schreef debbie_19 het volgende:
Mededeling..nog zo'n 4 uur en dan weekend
geniet ervanquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:09 schreef debbie_19 het volgende:
Mededeling..nog zo'n 4 uur en dan weekend
kut, je leek me zo'n lieve vaderquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
++ = + ... faler
Ik had trouwens je vader kunnen zijn, maar je moeder was te duur
WISKUNDE FAIL!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:08 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
leven leven ja, dat maakt dus + + = - dus geen leven, ait
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
++ = + ... faler
Ik had trouwens je vader kunnen zijn, maar je moeder was te duur
Rekenen was niet zeker niet jou beste vak op school?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:08 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
leven leven ja, dat maakt dus + + = - dus geen leven, ait
neequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Rekenen was niet zeker niet jou beste vak op school?
dat zou je ook niet aankunnen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:11 schreef Papi.Chulo het volgende:
maakt verder niet uit, want ik hoef toch geen studie of werk te doen
daaromquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zou je ook niet aankunnen.
volgens mij niet alleen rekenenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Rekenen was niet zeker niet jou beste vak op school?
ik hoor de hele tijd **piep** *piep*quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
jeeeeeeej mn foon is eindelijk vol
wat duurt laden via mn datakabel toch lang zeg
tsss uitkering trekken zeker omdat je te lui bent om te werken..quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:11 schreef Papi.Chulo het volgende:
maakt verder niet uit, want ik hoef toch geen studie of werk te doen
ja ha-haquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss uitkering trekken zeker omdat je te lui bent om te werken..
je kan er tenminste wel om lachenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef Papi.Chulo het volgende:
nee niks, ik ben een nietsnut haha
waarom nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je kan er tenminste wel om lachen
jouw vriendinquote:
Datakabel lenen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoor de hele tijd **piep** *piep*
godver tel leeg
ik had een heule samenvatting gemaaktquote:
nee dank jequote:
ja dollarsquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:15 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
over dat ik zo veel geld heb en niemand dat kan hebben
post die nog een keer danquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ik had een heule samenvatting gemaakten heb je niet eens gelezen
Neej niet gelezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ik had een heule samenvatting gemaakten heb je niet eens gelezen
hier begon het meequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:55 schreef Runx het volgende:
[..]
over homo's en of 1990-2009=16? , en over dom en de Nederlandse taal en in een bushokje voor 3 euro getrokken worden en voor 2 euro opgevangen worden en 2 euro extra krijg je een schaap erbij
daar gaat het over
Als het goed is wel jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:10 schreef Runx het volgende:
[..]
lekkuh lekkuhheb je elke vrijdag vrij ?
daar dus overquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:15 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
over dat ik zo veel tarzans heb en niemand dat kan hebben
ik dacht dat je vrijdags altijd moest werken bij peugeot ?quote:
aha nais is wel lekker hoar, beter dan woensdagsquote:
Je bedoeld dit?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:15 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
over dat ik zo veel geld heb en niemand dat kan hebben
peugeot, mads weet jij meer dan ik ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik dacht dat je vrijdags altijd moest werken bij peugeot ?
kippensoep..... ik heb zin in Debsquote:
niet verkochtquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je bedoeld dit?
[ afbeelding ]
Dat is geen drol waard man, ik geef je er 3 euro voor tops
Franse auto'squote:Op donderdag 8 januari 2009 13:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik dacht dat je vrijdags altijd moest werken bij peugeot ?
ssst, houd je bekquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
peugeot, mads weet jij meer dan ik ofzo?
Ik durf daar wel 4 euro voor te geven hoor mooz.. je moet niet zo overdrijven...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je bedoeld dit?
[ afbeelding ]
Dat is geen drol waard man, ik geef je er 3 euro voor tops
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |