nee ik ben te dom voor kantoor, ik heb geen opleidingen niks gevolgdquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar ben jij te goed voor natuurlijk... en das niet stoer...
moet het wel veganistische kippensoep wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een vrouwelijke eend erbij dan !
loop jij ook de hele tijd af te tellen naar het weekend... dacht het niet... dus vandaar zij wel en jullie niet...quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
En debs, mocht de kippensoep op zijn, ik weet nog wel een eend te vinden
Hij knijpt 'mquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is goed, eens kijken of ik in een paar uurtjes een flinke planning kan opzetten.. en laten goedkeuren...![]()
dag allen... en werkse nog en deb geniet nog ff van die laatste uurtjes werken van deze week
![]()
Zo is hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
beter dan thuis zitten als een nerdje![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH pakt zijn jachtgeweer
krijg je daar bij peugeot wel eens kippensoep dan ?quote:
quote:
amateur... er 4 missen...quote:
Ik werk niet bij peugeot...typ je dat eigenlijk wel zo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
krijg je daar bij peugeot wel eens kippensoep dan ?
oh ja, ik moet mijn trouwe bello ook meenemenquote:
Waar werkte je ookalweer?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik werk niet bij peugeot...typ je dat eigenlijk wel zo?
Volgens mij was ik die rechtse in de poot van die hondquote:
Moos, we kunnen er 1 wegstrepenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik werk niet bij peugeot...typ je dat eigenlijk wel zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |