mmmm..... toch eens testen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef Sm0keZ het volgende:
"De Spiderman"
Neem je vriendinnetje van achteren, kom stiekem klaar in een kuipje van je hand, wacht tot zo omkijkt en mieter, zoals spiderman z'n web schiet, jou mannenpap in haar smuigeltje terwijl je zo hard en enthousiast mogelijk:"SPIDERMAAAAAANNN!! gilt.
OMFG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Damn die is oudquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit is echt het beste topic wat ik dit jaar heb gezien![]()
Verras je sexpartner!
[..]
dat gezicht van dat mens danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Damn die is oudVolgens mij was het de Houdini, maar die is veel toffer.
Een vriend van je verstopt zich naakt in de kast. Wanneer je vriendin thuiskomt sleur je haar mee naar de slaapkamer en gooi je haar op bed en neemt haar langs achteren (doggystyle). Zorg dat haar gezicht van de kast vandaan gedraaid is. Daarna gebaar je dat je vriend uit de kast moet komen en het werk van je over neemt. Daarna glip je stiekem de slaapkamer uit en ga je naar buiten. Loop naar het raam van de slaapkamer en zwaai naar je vriendin.
WTF, dies wel minder moet ik zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een vriend van je verstopt zich naakt in de kast. Wanneer je met een meid thuiskomt sleur je haar mee naar de slaapkamer en gooi je haar op bed en neemt haar langs achteren (doggystyle). Zorg dat haar gezicht van de kast vandaan gedraaid is. Daarna gebaar je dat je vriend uit de kast moet komen en het werk van je over neemt zonder dat ze het door heeft. Daarna glip je stiekem de slaapkamer uit en ga je naar buiten. Loop naar het raam van de slaapkamer en zwaai naar haar.
Kom ik een keer om alleen nieuwjaar te wensen enzo, en om niet te rellen... is het nog niet goedquote:
Om 13:00 vakantie, en heb geen zin om te werkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef tripack het volgende:
droxz jongen jij hierje hebt er weer zin in?
jij kilt topicsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kom ik een keer om alleen nieuwjaar te wensen enzo, en om niet te rellen... is het nog niet goed
oew lekker... blijf je thuis of ga je nog ergens heen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om 13:00 vakantie, en heb geen zin om te werken![]()
knap van je hoor mads!quote:
Welke baas heeft die verzonnen zegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een vriend van je verstopt zich naakt in de kast. Wanneer je met een meid thuiskomt sleur je haar mee naar de slaapkamer en gooi je haar op bed en neemt haar langs achteren (doggystyle). Zorg dat haar gezicht van de kast vandaan gedraaid is. Daarna gebaar je dat je vriend uit de kast moet komen en het werk van je over neemt zonder dat ze het door heeft. Daarna glip je stiekem de slaapkamer uit en ga je naar buiten. Loop naar het raam van de slaapkamer en zwaai naar haar.
iemand bij spuiten en slikken ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |