hahahhahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder heeft een paar keer gerookt omdat ze pijn had. sindsdien praat ze er niet meer negatief over
maar wat is het maf om samen met je schoonmoeder er 1tje op te steken
en nog erger: je schoonpa daarna horen vertellen dat je schoonmoeder er geil van wordt![]()
![]()
werk jij bij 538quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Heeft iemand 538 opstaan? Die mop over het kleinste clubhuis wat ik hier net vertel wordt ook net op 538 verteld. Hoezo toevallig
En ook op veronicaquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Heeft iemand 538 opstaan? Die mop over het kleinste clubhuis wat ik hier net vertel wordt ook net op 538 verteld. Hoezo toevallig
ja paar in enschede gehaald, paar in utrecht gehaald , en 5 uit iran, ik heb de volgende vreemde/lekkere smaken zoals karamel, koffie,drop,aardbei,druif,sinasappel2[x],two appel,appel, perzik,citroen,banaan, fak ik heb er meer dan 10quote:
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
en welke vindt je nou het lekkerste ? uit iran of hier vandaan ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ja paar in enschede gehaald, paar in utrecht gehaald , en 5 uit iran, ik heb ook vreemde/lekkere smaken zoals karamel, koffie,drop,aardbei,druif,sinasappel2[x],two appel,appel, perzik,citroen,banaan, fak ik heb er meer dan 10
2x maar...???quote:
Helpt het als ik lieg dat mn schoonmoeder een enorm knappe blondine van 20 is met DD als cupmaat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ieeuww.. bespaar me de details... visueel ingesteld weet je nog...
Succesquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik heb geen zin om te rukken vanavond.
* WhiteLightning gaat een chinees palen
zeg , weet je hoe lenig die chinezen zijn ??quote:
hoezo werkschuw?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Rosbief het volgende:
Werkschuw tuig hier, fokken in de baas zijn tijd.
Nadat ik de film 'Hidden Hiroshima' voor sinterklaas heb gekregen weet ik dat jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg , weet je hoe lenig die chinezen zijn ??
[ afbeelding ]
uiteraardquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Rosbief het volgende:
Werkschuw tuig hier, fokken in de baas zijn tijd.
Als die onderste nou perongeluk een scheet laat dan valt het torentje omquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg , weet je hoe lenig die chinezen zijn ??
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |