hahahhahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder heeft een paar keer gerookt omdat ze pijn had. sindsdien praat ze er niet meer negatief over
maar wat is het maf om samen met je schoonmoeder er 1tje op te steken
en nog erger: je schoonpa daarna horen vertellen dat je schoonmoeder er geil van wordt![]()
![]()
werk jij bij 538quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Heeft iemand 538 opstaan? Die mop over het kleinste clubhuis wat ik hier net vertel wordt ook net op 538 verteld. Hoezo toevallig
En ook op veronicaquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Heeft iemand 538 opstaan? Die mop over het kleinste clubhuis wat ik hier net vertel wordt ook net op 538 verteld. Hoezo toevallig
ja paar in enschede gehaald, paar in utrecht gehaald , en 5 uit iran, ik heb de volgende vreemde/lekkere smaken zoals karamel, koffie,drop,aardbei,druif,sinasappel2[x],two appel,appel, perzik,citroen,banaan, fak ik heb er meer dan 10quote:
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
en welke vindt je nou het lekkerste ? uit iran of hier vandaan ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ja paar in enschede gehaald, paar in utrecht gehaald , en 5 uit iran, ik heb ook vreemde/lekkere smaken zoals karamel, koffie,drop,aardbei,druif,sinasappel2[x],two appel,appel, perzik,citroen,banaan, fak ik heb er meer dan 10
2x maar...???quote:
Helpt het als ik lieg dat mn schoonmoeder een enorm knappe blondine van 20 is met DD als cupmaat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ieeuww.. bespaar me de details... visueel ingesteld weet je nog...
Succesquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik heb geen zin om te rukken vanavond.
* WhiteLightning gaat een chinees palen
zeg , weet je hoe lenig die chinezen zijn ??quote:
hoezo werkschuw?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Rosbief het volgende:
Werkschuw tuig hier, fokken in de baas zijn tijd.
Nadat ik de film 'Hidden Hiroshima' voor sinterklaas heb gekregen weet ik dat jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg , weet je hoe lenig die chinezen zijn ??
[ afbeelding ]
uiteraardquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Rosbief het volgende:
Als die onderste nou perongeluk een scheet laat dan valt het torentje omquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg , weet je hoe lenig die chinezen zijn ??
[ afbeelding ]
Hij is jaloersquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Rosbief het volgende:
Mn analytische vermogen laat me dan meteen zien dat dat niet kan... tenzij jezelf 6 bent ofzo...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helpt het als ik lieg dat mn schoonmoeder een enorm knappe blondine van 20 is met DD als cupmaat?
dat is al zo vanaf dat ik hem gemaakt heb snelle eendquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
DIT IS HET TOPIC:
Waar het alweer bijna weekend is.
Er gebeurt niet veel meer hier he... alleen maar bijna weekend... tssss
hahaha , ik ga er niet eens naar vragenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nadat ik de film 'Hidden Hiroshima' voor sinterklaas heb gekregen weet ik dat ja
Gátverdamme
cool tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Rosbief het volgende:
LL onze multitasker...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoezo werkschuw?
Ik fok en werk tegelijk
??quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
DIT IS HET TOPIC:
Waar het alweer bijna weekend is.
Er gebeurt niet veel meer hier he... alleen maar bijna weekend... tssss
er zijn veel verschillende merken ik heb nakhla, al fager , Al Waha, in iran was een tijdje al fager heel populai, maar nu is al waha heel populair, ik vind ze beide heel goed nakhla is wat minder vind ik .quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en welke vindt je nou het lekkerste ? uit iran of hier vandaan ?
mn schoonvader kan toch een jonge vriendin hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mn analytische vermogen laat me dan meteen zien dat dat niet kan... tenzij jezelf 6 bent ofzo...
Ik kan toch zo veel tegelijk.. dat wil je niet wetenquote:
ik zal eens kijken als ik weer bij de lachende paus kom. kijken wat ze hebben liggen . bedankt iigquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef Runx het volgende:
[..]
er zijn veel verschillende merken ik heb nakhla, al fager , Al Waha, in iran was een tijdje al fager heel populai, maar nu is al waha heel populair, ik vind ze beide heel goed nakhla is wat minder vind ik .
lekkerste smaak vind ik sinaasappel,, druif, druif met mint ,karamel, citroen met ijs in het water van de waterpijp met citroensap.
verder als je het wil halen moet je het bij een echte Togo halen, want smarshops lichten je op omdat de tabak daar langs staat en droog is, de tabak moet nat zijn.
Al Fagger, Al Whaha, die moet je bij een Togo (quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef Runx het volgende:
[..]
er zijn veel verschillende merken ik heb nakhla, al fager , Al Waha, in iran was een tijdje al fager heel populai, maar nu is al waha heel populair, ik vind ze beide heel goed nakhla is wat minder vind ik .
lekkerste smaak vind ik sinaasappel,, druif, druif met mint ,karamel, citroen met ijs in het water van de waterpijp met citroensap.
verder als je het wil halen moet je het bij een echte Togo halen, want smarshops lichten je op omdat de tabak daar langs staat en droog is, de tabak moet nat zijn.
dat willen we wel weten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan toch zo veel tegelijk.. dat wil je niet weten
iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan toch zo veel tegelijk.. dat wil je niet weten
bij de Turkse togo ,quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Al Fagger, Al Whaha, die moet je bij een Togo (!!!) halen?
Neem je ons nou in de zeik ofzo?
Mijn schoonouders zijn ook pas rond 45 hoor...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonvader kan toch een jonge vriendin hebben?
schoonvader is trouwens pas 42, vinden mensen ook raar
mja schoonmoeder is 18 jaar ouder![]()
ja maar jij bent 12quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn ook pas rond 45 hoor...
Stuur maar een PMquote:
ik ben niet zo ongeduldigquote:
nog meer rotzooi voor in de la van mn nachtkastjequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef Friday12 het volgende:
dit niet wat voor de mensen hier klik![]()
please double it...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |