WBquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bent ik weer
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wijze les voor de volgende keer.
anders noidig ik echt die cactus dude uit hoor.Je dacht ook echt dat ik hem had uitgenodigd he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij moet dat doen he loserquote:
Hoe moet dan dan met je moeder?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen sex met dieren in 2009 meer. kut voor je joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dat nu voor mij dat de rechter me nu 4x zo hard gaat bestraffen als Runx die een enkel schaap paalt?![]()
ja!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je dacht ook echt dat ik hem had uitgenodigd he?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe moet dan dan met je moeder?
Ze heeft de huid van een olifant, het achterwerk van een nijlpaard, kijkt zo intelligent uit haar ogen als een koegastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dat nu voor mij dat de rechter me nu 4x zo hard gaat bestraffen als Runx die een enkel schaap paalt?
![]()
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
dat jullie daar maar even rekening mee houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef Papi.Chulo het volgende:
provisorisch ben ik nog niet ribbedebie
weet ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij moet dat doen he loser
dan hebben we tenminste een darwin award winner 2009 aangezien hij dan leegbloed
Neehoor, dan ga ik gewoon weer de hele dag op hyves rondhangen, jeweetschquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja!![]()
en als ik die cactus dude uitnodig, moet ik jou pm-en![]()
![]()
nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
dat jullie daar maar even rekening mee houden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe moet dan dan met je moeder?
Ze heeft de huid van een olifant, het achterwerk van een nijlpaard, kijkt zo intelligent uit haar ogen als een koenee denk ik niet ik pak namelijk 4x zo veel schapen dan dat jij de moedert van wl paaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dat nu voor mij dat de rechter me nu 4x zo hard gaat bestraffen als Runx die een enkel schaap paalt?
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
gezwellig hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, dan ga ik gewoon weer de hele dag op hyves rondhangen, jeweetsch
krijg je toch welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:25 schreef Papi.Chulo het volgende:
BAN???111??11?? WTF JOOOda willik egnie
* Friday12 gooit 1 voor 1 5 kankerrotsteentjes naar Papi.Chuloquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef Papi.Chulo het volgende:
5 kankerrotsteentjes voor iedereen in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |