moet je het dan niet op school doen ? wij welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik moet maandag ook alles inleveren
ik heb nog geen ruk af
maar deze stage was zowiezo niet al te super dus wilde em al opnieuw doen
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ikke wel en hij blijkbaar ook ik zag em daarna wel vaker
neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet je het dan niet op school doen ? wij wel
Fatal error: Cannot unset string offsets inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee
ik moet alles op t werk doen.
maar ik maak het programma wat ik ze heb belooft af en ga dan een stage zoeken als webdeveloper.
dan benk zo klaarben ik beter in als in C# programmeren
nee, ik krijg voornamelijk Exeptions dat een query niet goed werktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Fatal error: Cannot unset string offsets in
fail
hosselenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Runx het volgende:
mads zullen we met zijn alle wat leuks gaan doen in het weekend ?
het is door een pro bedrijf gemaaktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee, ik krijg voornamelijk Exeptions dat een query niet goed werkt
magk meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Runx het volgende:
wann? ik heb zaterdag avond verjaardagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Runx het volgende:
nee, jij bent mafquote:
nu volg ik je niet meerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is door een pro bedrijf gemaakt
niet zo pro dus aangezien dat op elke pagina is
dat doe ik dagelijksquote:
niet te vroeg hé we kunnen niet zonder geniale opmerkingen en van die lange gifjes , van rare kunfu tot pijnlijke sport momentenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning gaat weer wat eerder weg vandaag.
ik heb geen ruk meer te doen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Tijd om naar huis te gaan!
Prettig weekend allemaal, en tot maandag!
ja sorry , ben een beetje inspiratieloos op dit momentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
niet te vroeg hé we kunnen niet zonder geniale opmerkingen en van die lange gifjes , van rare kunfu tot pijnlijke sport momenten
awwwquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wann? ik heb zaterdag avond verjaardagen vanavond kan ik ook niet
daaaaaaaaaaag Sm0keZquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
lekker hoor.quote:
Yep, dat ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:38 schreef Friday12 het volgende:
lady moest jij niet vanavond en vannacht werken
have funquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, dat ook
en morgenavond en nacht ook
I willquote:
laterzquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
en blijft hij weg ?quote:
nee 5 uur, en dan ben ik er maandag weer.. dus dan hebben julie weer even rust van mij om bij te komenquote:
Stroken gaat niet goed bij mij ik moet kiezen zuipen of blowenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker hoor.
ik wil ook!!![]()
kan ik weer stronken worden
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en blijft hij weg ?
dan is het jupiler op mijn kosten
we openenzelf wel een ander topicquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:44 schreef Papi.Chulo het volgende:
ik hoop dat ik de laatste post heb, dan laat ik zien wat ik voor jullie in petto heb
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
nee 5 uur, en dan ben ik er maandag weer.. dus dan hebben julie weer even rust van mij om bij te komen
ik ben ook een die-hard hehquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
Stroken gaat niet goed bij mij ik moet kiezen zuipen of blowen
umbilical brothersquote:
werelds!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en blijft hij weg ?
dan is het jupiler op mijn kosten
ah... zeg nou van wel. zuipen wij het weekend ons helemaal lauw. kom je maandag gewoon weer terugquote:
ja ik dacht ook dat ik x keer ''die-hard'' was en had flink aan de bong zitten lurken en daarna veel zuipen bij een kameraad, en je mag raden hoe zijn trappenhuis er uit zag na een tijdjequote:
hahhahahquote:
eikelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah... zeg nou van wel. zuipen wij het weekend ons helemaal lauw. kom je maandag gewoon weer terug
ey, ik wil zaterdag best wel naar de stad ... maar wel gewoon ergens chill zitten..erwin wil dat ook welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik dacht ook dat ik x keer ''die-hard'' was en had flink aan de bong zitten lurken en daarna veel zuipen bij een kameraad, en je mag raden hoe zijn trappenhuis er uit zag na een tijdje
ik drink gewoon lekker bier uit een flesjequote:
doe dat dan na het weekendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef Papi.Chulo het volgende:
ok ik blijf 2 dagen weg als crazy beloofd dat hij betaald
ah meestal is het andersom.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik dacht ook dat ik x keer ''die-hard'' was en had flink aan de bong zitten lurken en daarna veel zuipen bij een kameraad, en je mag raden hoe zijn trappenhuis er uit zag na een tijdje
nee permanentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef Papi.Chulo het volgende:
ok ik blijf 2 dagen weg als crazy beloofd dat hij betaald
ik zorg wel voor de wietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey, ik wil zaterdag best wel naar de stad ... maar wel gewoon ergens chill zitten..erwin wil dat ook wel
precies, ik zeg altijd, er zit toch al glas omheenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik drink gewoon lekker bier uit een flesje
wiet is voor pussy'squote:
oh je bent er nogquote:
ja is goed hoarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey, ik wil zaterdag best wel naar de stad ... maar wel gewoon ergens chill zitten..erwin wil dat ook wel
Creatief met knippen en plakken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:52 schreef Friday12 het volgende:
De derde autopoeper is nog voortvluchtig.
Mannen-hebben-schijt-aan-auto![]()
Links klopte nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hoezo moest lachen om dat nws item
gatverdamme droxzquote:
naja met 1 a 3 biertjes gaat het ook goed , maar moet echt niet te veel als ik geblowd heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah meestal is het andersom.
eerst zuipen, dan de bong, en dan gaat alles draaien.
maar ik doe altijd alles tergelijkertijd.
ik zuip ook minder dan de doorgewinterde drinker hoor. een paar liter maar
vind ik lievquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh je bent er nog
geloof mij nou maar dat ik niet een profiteur ben hoor! ik had net zo goed mee gelapt
Las het ook maar op de FPquote:
BOOMquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is goed hoar, we gaan wel relaxen sigaartje erbij ... bôh
moeten eigenlijk van die sigaren hebben die erwin toen hadquote:
quote:
tis al goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |