ik zorg wel voor de wietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey, ik wil zaterdag best wel naar de stad ... maar wel gewoon ergens chill zitten..erwin wil dat ook wel
precies, ik zeg altijd, er zit toch al glas omheenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik drink gewoon lekker bier uit een flesje
wiet is voor pussy'squote:
oh je bent er nogquote:
ja is goed hoarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey, ik wil zaterdag best wel naar de stad ... maar wel gewoon ergens chill zitten..erwin wil dat ook wel
Creatief met knippen en plakken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:52 schreef Friday12 het volgende:
De derde autopoeper is nog voortvluchtig.
Mannen-hebben-schijt-aan-auto![]()
Links klopte nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hoezo moest lachen om dat nws item
gatverdamme droxzquote:
naja met 1 a 3 biertjes gaat het ook goed , maar moet echt niet te veel als ik geblowd heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah meestal is het andersom.
eerst zuipen, dan de bong, en dan gaat alles draaien.
maar ik doe altijd alles tergelijkertijd.
ik zuip ook minder dan de doorgewinterde drinker hoor. een paar liter maar
vind ik lievquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh je bent er nog
geloof mij nou maar dat ik niet een profiteur ben hoor! ik had net zo goed mee gelapt
Las het ook maar op de FPquote:
BOOMquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is goed hoar, we gaan wel relaxen sigaartje erbij ... bôh
moeten eigenlijk van die sigaren hebben die erwin toen hadquote:
quote:
tis al goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |