abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2008 @ 15:50:25 #1
235603 Papi.Chulo
Minder oud hier dan morgen
pi_63376380
Gegroet kinders,

Ik zit net als een nerd op stage te fokken en lees het geweldige topic van dinges en begin als een nerd te lachen. Dus iedereen hier kijkt me al raar aan. Dus ik stop met lachen en kijk iedereen en roep hard: WAT?! en draai gelijk om richting mijn beeldscherm, om mijn rode kop te verbergen, en begin verder te gniffelen.

Dus een paar minuten later zit ik weer niks te doen en beetje om me heen te kijken. Op een gegeven moment staat er een dame (te doen) op en kijkt in de kast waar boeken staan. Ze bukt voorover om de lager gelegen boeken beter te bekijken. Dus ik sla haar op der bips pak mijn mobiel als een malle en ontgrendel mijn mobiel. Ik zet het geluid uit (jaja die fout van dinges overkomt mij niet). En als een echte fotograaf richt ik mijn mobiel op haar kontje. En ze ze stond nog steeds gebukt. Dus ik druk als een gek op de knop om een foto te maken. En van blijdschap komt er al een zachte "joepiee" uit. En opeens: "FLITS" dus ik schrik me de tering en gooi uit schrik mijn mobiel uit het raam. En iedereen kijkt me gelijk aan. Dus zo nonchalant en koel als ik ben, zeg ik gelijk: "zo heeeee, er komt vast een flinke storm aan".

Toen ben ik gelijk omgedraaid om dit topic te openen.

Klacht: Flits vergeten uit te zetten.
Klacht2: Stelletje kk kinderen rennen weg met mijn mobiel.
Klacht3: Geen foto.
Klacht4: Ik heb een misverstand binnen mijn stage gebracht door te zeggen dat er een storm aankomt.
BOX OUWE
  donderdag 20 november 2008 @ 15:52:50 #2
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_63376457
Best leuk, deze.
pi_63376504
En toen ben je weer WOW gaan spelen?
  donderdag 20 november 2008 @ 15:55:24 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_63376571
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:50 schreef Papi.Chulo het volgende:
Gegroet kinders,

Ik zit net als een nerd op stage te fokken en lees het geweldige topic van dinges en begin als een nerd te lachen. Dus iedereen hier kijkt me al raar aan. Dus ik stop met lachen en kijk iedereen en roep hard: WAT?! en draai gelijk om richting mijn beeldscherm, om mijn rode kop te verbergen, en begin verder te gniffelen.

Dus een paar minuten later zit ik weer niks te doen en beetje om me heen te kijken. Op een gegeven moment staat er een dame (te doen) op en kijkt in de kast waar boeken staan. Ze bukt voorover om de lager gelegen boeken beter te bekijken. Dus ik sla haar op der bips pak mijn mobiel als een malle en ontgrendel mijn mobiel. Ik zet het geluid uit (jaja die fout van dinges overkomt mij niet). En als een echte fotograaf richt ik mijn mobiel op haar kontje. En ze ze stond nog steeds gebukt. Dus ik druk als een gek op de knop om een foto te maken. En van blijdschap komt er al een zachte "joepiee" uit. En opeens: "FLITS" dus ik schrik me de tering en gooi uit schrik mijn mobiel uit het raam. En iedereen kijkt me gelijk aan. Dus zo nonchalant en koel als ik ben, zeg ik gelijk: "zo heeeee, er komt vast een flinke storm aan".

Toen ben ik gelijk omgedraaid om dit topic te openen.

Klacht: Flits vergeten uit te zetten.
Klacht3: Geen foto.
Klacht4: Ik heb een misverstand binnen mijn stage gebracht door te zeggen dat er een storm aankomt.
Ik kreeg een kleine glimlach op m'n gezicht

Desalniettemin, vast niet waar en ten tweede ben je een vieze voyeur (had de pics nou wel weer gewaardeerd )
Wie, ik?
pi_63376603
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 20 november 2008 @ 15:58:35 #7
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_63376656
Hey, je hebt er moeite voor gedaan!
pi_63376668
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:50 schreef Papi.Chulo het volgende:
Die klacht is Lemming-waardig, wie maakt hem even?
pi_63376699
Zoveel moeite om een topic te maken en dan zoene mod die hem binnen 9 minuten sluit. FAIL.

Lemming = dicht.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')