Godver, dat kan ik natuurlijk ook weer moeilijk tegensprekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:26 schreef Runx het volgende:
[..]
nee denk ik niet ik pak namelijk 4x zo veel schapen dan dat jij de moedert van wl paalt
zolang jij maar betaaltquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef Papi.Chulo het volgende:
BIER VOOR IEDEREEN!!11!!11!!!1!!!!!!!!!1!!!!1EINZZWEIPOLIZEI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WL, de man van de goede ideeenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ok, als iedereen hem nou gewoon negeert is er niets aan de hand!
Ik zal dit topic anders ook missen de komende twee dagenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef Papi.Chulo het volgende:
stel je voor dat het weekend is, dan zijn jullie gewoon 2 HELE DAGEN van mij verlost
slijmbal! ik heb natuurlijk iets wat jij wilquote:
ohh heb remlof al een pm gestuurdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heatwave, Klonk of BrandX waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slijmbal! ik heb natuurlijk iets wat jij wil
ik betaal en elke soort bier is erquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zolang jij maar betaalt
is ook het eerste goede wat je zegt.
welk merk ?
Oja, ik heb gister de laatste twee nummers van Guitar Hero: World Tour uitgespeeldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slijmbal! ik heb natuurlijk iets wat jij wil
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, dat kan ik natuurlijk ook weer moeilijk tegenspreken
Je kent me te goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:33 schreef tripack het volgende:
[..]jah hij wilt je moeder weer natuurlijk
niet zwaaien dalijk blijft tie terug komenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ik bedoel maarooit zul je mij ontmoeten en zal ik je mij geheim leren
Geintjes? Dat van Guitar Hero was anders heel serieus hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef tripack het volgende:
[..]
niet zwaaien dalijk blijft tie terug komen
Smokez hou op met die geintjes
ik ben zo slecht in GHquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik heb gister de laatste twee nummers van Guitar Hero: World Tour uitgespeeld
Nu heb ik de moelijkste drie op expert, dus de rest is nu helemaal geen probleem meer
Metallica - Trapped Under Ice
Joe Satriani - Satch Boogie
Van Halen - Hot For Teacher
Geeft niet, ik leer je wel hoe dat werktquote:
moet je maar niet zo irri gaan doen en met kanker gaan schelden, en express geen nieuwe topic openen, mafkeesquote:
ik had het daar niet overquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geintjes? Dat van Guitar Hero was anders heel serieus hoor
/ignorequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Runx het volgende:
[..]
moet je maar niet zo irri gaan doen en met kanker gaan schelden, en express geen nieuwe topic openen, mafkees
die van System of a down al geprobeert ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik heb gister de laatste twee nummers van Guitar Hero: World Tour uitgespeeld
Nu heb ik de moelijkste drie op expert, dus de rest is nu helemaal geen probleem meer
Metallica - Trapped Under Ice
Joe Satriani - Satch Boogie
Van Halen - Hot For Teacher
hallo, jullie noemen mij dom, kan ik er wat aan doen dat ik verstandelijk gehandicapt ben waardoor ik niet weet hoe een OP in elkaar steekt.. ik wordt hier uitgescholden voor alles en nog wat en dan gebruik ik kk als versterk woord en dan gaan gelijk alle bellen afquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Runx het volgende:
[..]
moet je maar niet zo irri gaan doen en met kanker gaan schelden, en express geen nieuwe topic openen, mafkees
hij heeft wel gelijkquote:
Nee? Welke is dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
die van System of a down al geprobeert ?
zelfs ik kan een OP ik elkaar zetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:38 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
hallo, jullie noemen mij dom, kan ik er wat aan doen dat ik verstandelijk gehandicapt ben waardoor ik niet weet hoe een OP in elkaar steekt.. ik wordt hier uitgescholden voor alles en nog wat en dan gebruik ik kk als versterk woord en dan gaan gelijk alle bellen af![]()
![]()
het is gewoon niet eerlijk
weet ik zo gauw even neit meerquote:
Als je het gevonden hebt, laat het mij even wetenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef Runx het volgende:
waar kan ik irri kutusers aangeven ?, zodat ze geband worden
Ligt niet aan de PS3 hoor, dat ligt aan de HDTV die erop aangesloten isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
weet ik zo gauw even neit meer
bij een vriend van me gespeelt.
ben zelf nog niet zo ver
hij heeft em op de PS3 en daar zit zo`n kut vertraging in
Ik heb ook alles op Easy op 100% gespeeld en daarna werd het te moeilijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geeft niet, ik leer je wel hoe dat werkt
En hoezo 100%, wie wil nou weer alles op 100% spelen... Dat gaat dan weer nét iets te ver
Als ik iets op 4 of 5 sterren kan spelen vind ik het tijd voor het volgende nummer!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
kan iemand een gifje maken van de volgende plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |