Godver, dat kan ik natuurlijk ook weer moeilijk tegensprekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:26 schreef Runx het volgende:
[..]
nee denk ik niet ik pak namelijk 4x zo veel schapen dan dat jij de moedert van wl paalt
zolang jij maar betaaltquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef Papi.Chulo het volgende:
BIER VOOR IEDEREEN!!11!!11!!!1!!!!!!!!!1!!!!1EINZZWEIPOLIZEI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WL, de man van de goede ideeenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ok, als iedereen hem nou gewoon negeert is er niets aan de hand!
Ik zal dit topic anders ook missen de komende twee dagenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef Papi.Chulo het volgende:
stel je voor dat het weekend is, dan zijn jullie gewoon 2 HELE DAGEN van mij verlost
slijmbal! ik heb natuurlijk iets wat jij wilquote:
ohh heb remlof al een pm gestuurdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heatwave, Klonk of BrandX waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slijmbal! ik heb natuurlijk iets wat jij wil
ik betaal en elke soort bier is erquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zolang jij maar betaalt
is ook het eerste goede wat je zegt.
welk merk ?
Oja, ik heb gister de laatste twee nummers van Guitar Hero: World Tour uitgespeeldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slijmbal! ik heb natuurlijk iets wat jij wil
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, dat kan ik natuurlijk ook weer moeilijk tegenspreken
Je kent me te goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:33 schreef tripack het volgende:
[..]jah hij wilt je moeder weer natuurlijk
niet zwaaien dalijk blijft tie terug komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |