Dank je Papua Nieuw Guineaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef Papi.Chulo het volgende:
Favo FOK!kers iedereen van GRTDOJW!
TOPPER MALEDUCK!!!
M'n akkoestische gitaar, en PS2 gitaar zijn draadloos ja...quote:
* Sm0keZ pakt z'n akkoestische gitaar, gaat bij Crazy-P zitten en speelt de akkoestische versie van Eric Clapton's 'Layla'.quote:
het is maar goed dat ik zo naar huis mag geloof ik.. het wil echt niet meer lukken hierquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt z'n akkoestische gitaar, gaat bij Crazy-P zitten en speelt de akkoestische versie van Eric Clapton's 'Layla'.
Da's zo'n relaxed nummer, daarna kun je je zeker weer concentreren
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
het is maar goed dat ik zo naar huis mag geloof ik.. het wil echt niet meer lukken hier
gast!!! dat doe je toch niet!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt z'n piemel uit zn broek, gaat bij Crazy-P zitten en speelt de akkoestische versie van berdien stenberg Rondo Russo.
Da's zo'n relaxed nummer, daarna kun je je zeker weer concentreren
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast!!! dat doe je toch niet!!!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
mensen ik ga weer even aan de slag... voor een ieder die zo weg is: Prettig Weekend![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef crazy987 het volgende:
ik swaffel op iedere pagina tot nu toe
en nu is het wachten op je banquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Papi.Chulo het volgende:
Wat een rust, i heb iedereen weggejaagd![]()
![]()
![]()
![]()
HET HELE TOPIC VOOR MIJ ALLEEN![]()
![]()
![]()
![]()
ja goed ideequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:03 schreef Friday12 het volgende:
late we KLB gaan spamme met topics over kutuser
Vette shit ouwequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto heb ik vanochtend gemaakt... mooi he de veluwe
prachtig jonge een lintje voor jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto heb ik vanochtend gemaakt... mooi he de veluwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |