Ik heb laatst cranberry pate gegetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R eet kippencremesoep en een broodje paté met cranberrycompote
theequote:
quote:
Heb net een broodje geconfisceerd van een van de managersquote:
Ik moest van Dreamer hier postenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zeg je toch niet in de KSC
En zeker niet voordat je jezelf hebt voorgesteld, de eed hebt afgenomen en ons hebt aanbeden
*deelt broodje*quote:
dankjequote:
Een Hoiquote:
Haajquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een Hoiwas denk ik positiver
maar hoi dus
waar is het icoontje met dat kroontje als je hem nodig hebtquote:
Nou jah! Ik heb niet gezegd dat het moest. Ik heb je de link gegeven. En als jij jezelf niet voorstelt, doe ik dat wel.quote:
euh nee?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt in mijn posthistorie gekeken?
Is ie lekker Dream?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou jah! Ik heb niet gezegd dat het moest. Ik heb je de link gegeven. En als jij jezelf niet voorstelt, doe ik dat wel.
Ang3l is mijn collega, en beste vriend. Heel lief, maar alleen voor mensen die het verdienen zegt ie.
Maar bovenal is Ang3l heel erg prettig gestoord.
Egwel. Zie mijn fobo. Iets langere krullen nu.quote:
Alleen van de titel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
De kwaliteit van de TT gaat wel heel hard achteruit de laatste tijd
Oke....quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou jah! Ik heb niet gezegd dat het moest. Ik heb je de link gegeven. En als jij jezelf niet voorstelt, doe ik dat wel.
Ang3l is mijn collega, en beste vriend. Heel lief, maar alleen voor mensen die het verdienen zegt ie.
Maar bovenal is Ang3l heel erg prettig gestoord.
quote:
Spammertsquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Ow ja, LL... hij heeft zelf ook een fobo trouwens
Ik zou best hetzefde van jou willen zeggen.. maar ik zie alleen poesjes bij jou.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:11 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb vandaag één fobo bezocht, de eerste dit jaar.
Help me volgende week ff onthouden dat er ook een fobo bestaat
Anders vergeet ik daar te kiekn
Ik moet hem eens updatenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou best hetzefde van jou willen zeggen.. maar ik zie alleen poesjes bij jou.
Maar jij bent ook een lieverd hoor
* LL kliktquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga snel mijn foto's deletenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Te laaaaaaaaaatquote:
Te laat. Je bent al gespotquote:
die krulletjes zijn liefquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Hij vertelde me iets heel engs vanochtend.. zaterdag gaan ze erafquote:
Neeeh! niet doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij vertelde me iets heel engs vanochtend.. zaterdag gaan ze eraf
Hij luistert niet naar vrouwen zegt ie... terwijl hij de deur uitloopt om te pauzeren. Shopnicht.quote:
goede zaakquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij vertelde me iets heel engs vanochtend.. zaterdag gaan ze eraf
Het is een Hoax! ik ben geen vrouw... ik ben zo man als maar kan... Niet eraf halen!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij luistert niet naar vrouwen zegt ie... terwijl hij de deur uitloopt om te pauzeren. Shopnicht.
Wat heb je verwijderd dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef Californium het volgende:
Ik ben dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
deleten is niet goed
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef Californium het volgende:
Ik ben dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
deleten is niet goed
mijn verslagquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb je verwijderd dan?
En staat het niet gewoon in de prullenbak?
HIj stond toch niet op een netwerk hequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn verslag![]()
En daar heb ik al gekeken![]()
![]()
![]()
doet ie nietquote:
neequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
HIj stond toch niet op een netwerk he.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn verslag![]()
![]()
![]()
Het oogt best prettig met die zonquote:
Even zoeken naar een recovery tool?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn verslag![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het oogt best prettig met die zon
Brand tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:31 schreef BrandX het volgende:
TheeVersuskoffiePot!
Apart dat hij dan niet in de verwijderde items staat. Maar zie mijn edit: vraag anders systeembeheerder naar backup van bestanden... en anders programma installeren om verwijderde bestanden van de schijf terug te halen... hebben we hier ook gebruikt laatst.quote:
waar vind ik dat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even zoeken naar een recovery tool?
omdat de recycle bin gelijk wordt geleegd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Apart dat hij dan niet in de verwijderde items staat. Maar zie mijn edit: vraag anders systeembeheerder naar backup van bestanden... en anders programma installeren om verwijderde bestanden van de schijf terug te halen... hebben we hier ook gebruikt laatst.
Ligt eraan hoe ver je was en of je de inhoud nog in je hoofd hebt zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:34 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat de recycle bin gelijk wordt geleegd?
ik denk echter dat dat meer werk is als het verslag opnieuw te schrijven
niet zo ver en behoorlijk wat...quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver je was en of je de inhoud nog in je hoofd hebt zitten.
Maar ik zal even kijken welke recovery tool ze hier gebruikten... kom ik na de lunch op terug. Dat programma was echt zo klaar eigenlijk.
Bij niet zo ver kan je het misschien beter opnieuw doen ipv het gevecht met automatisering aan te gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
niet zo ver en behoorlijk wat...
dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij niet zo ver kan je het misschien beter opnieuw doen ipv het gevecht met automatisering aan te gaan
Dat het je eigen schuld is is geen reden om opnieuw te beginnen hequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef Californium het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook
En tis ook me eigen domme fout....
Ik zal ervoor boeten
ik ga maar weer eens op nieuw beginnen dan![]()
En anders werkte dit programma bij ons: http://www.pcinspector.de(...)info.htm?language=2.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
niet zo ver en behoorlijk wat...
Mits het geinstalleerd mag wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders werkte dit programma bij ons: http://www.pcinspector.de(...)info.htm?language=2.
Dat is ook weer waar. Maar het programma werkt wel goed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits het geinstalleerd mag worden
ik kan geen duitsquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders werkte dit programma bij ons: http://www.pcinspector.de(...)info.htm?language=2.
Bij ons was hij ook in het Engels, dit was de eerste versie die ik via Google vondquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:46 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kan geen duits![]()
lijkt me geen goed plan om m te installeren...
ga eens even op de andere computer snuffelen voor een oudere versie
Onsquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou is die dreamerdoos pauzeren!
Wie moet ik nu vervelen?!
Frutsssssssquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef Frutsel het volgende:
wazzzaaa
Hier nu ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smakelijk
Lunch zit er hier net in
Wil jij niet zo schelden?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:
Vanavond Sudden Strike 3 maar es proberen
Zeg dan ook niet van die rare dingenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:40 schreef Pheno het volgende:
.
aaaahquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef Fha het volgende:
school internet is klote
school opzich is klote
vandaag is gewoon klote
bah
dankquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef Ladylike het volgende:
* LL knuft Fha even
Wat is vrouw zijn toch handig soms
Waar mannelijke collega's een dag op moeten wachten, doen ze voor mij meteen
Dan is die paar minuten te laat ook meteen niet zo'n enorm probleem meer hequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, wat een leuke vrouw en een leuk gesprek. Nu eerst een kop thee.
soms is het echt handig en gebruik ik het ookquote:
Dat is logischquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms is het echt handig en gebruik ik het ook
Roede!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan is die paar minuten te laat ook meteen niet zo'n enorm probleem meer he
Wat is terug?quote:
Zijn been?quote:
Dream... hij noemt dream "het"quote:
Nou zeg, dat is ook gemeenquote:
quote:
Je moet 'r eens horen zingen, DAT is pas gemeen!quote:
Wie?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef DR34M3R het volgende:
Het is dat ie gay is, anders zou ik met hem trouwen!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet 'r eens horen zingen, DAT is pas gemeen!
En daar zit ik dan naast!
Arme schatquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wil je met mij schaatsen aarti?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Aarti het volgende:
Ik word uitgenodigd voor een schaatsdate.
maar ik heb geen schaatsen
en ik kan niet schaatsen.
quote:
Ja bijnaquote:
nee, want dan zou ik pas echt traag typenquote:
quote:
Ik vind Fha's antwoord toch wat geruststellenderquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, want dan zou ik pas echt traag typen
"hij" wil me leren schaatsenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Muck het volgende:
[..]
wil je met mij schaatsen aarti?
dan leen ik je een paar schaatsen én leer ik je schaatsen
je bent gewoon jaloers! Dat je niet met me durft te gaan singstarren zegt genoegquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar niet me er op vast pint hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Fha's antwoord toch wat geruststellender.
Zodat hij je met zijn gespierde armen moet opvangen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
"hij" wil me leren schaatsenmaar ik moet schaatsen hebben. Marktplaats of zo?
Dan wil ik daarna wel metjou schaatsen!! dan doe ik echt mn best, met hem ga ik natuurlijk heeeeeeeel slecht zijn
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dan wil ik daarna wel metjou schaatsen!! dan doe ik echt mn best, met hem ga ik natuurlijk heeeeeeeel slecht zijn
primaquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Fha's antwoord toch wat geruststellender.
Quitte of zo? Staat chiquequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme schateigenlijk staan jullie nu gewoon kiet (hoe schrijf je dat?!) dus
![]()
Ik ook... alleen denk ik dat ik naar een andere gaquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Klonk het volgende:
hier ook bijna weekend, lang weekend, helaas moet ik morgen naar de tandarts...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
Zucht, dan trouw ik met hemquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zodat hij je met zijn gespierde armen moet opvangen?
JIJ durft niet te singstarren! Met mijn verjaardag hebben we nog heul bruut gebattled!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers! Dat je niet met me durft te gaan singstarren zegt genoeg
was gister te dl'enquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]is die er al ja?
Vond 1 en 2 wel heel moeilijk
40quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
en ja, marktplaats
wat voor schoenmaat heb je?
het klinkt nu al lekker!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens een boterham met vlokken in het tosti ijzer stoppen. Eens kijken of het wat wordt.
wil ik ook met MPG, maar die vond over ijs lopen al eng genoegquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zodat hij je met zijn gespierde armen moet opvangen?
denk het ook, men ik ga kapot van de zenuwen, heb nog geen hap door mijn keel gekregen vandaag, alleen maar koffiequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... alleen denk ik dat ik naar een andere ga.
klinkt als een goed idee eigenlijk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens een boterham met vlokken in het tosti ijzer stoppen. Eens kijken of het wat wordt.
Ik mag geen grapjes maken over de lengte van Muck...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik denk dat het resultaat 2 geroosterde bammetjes met chocopasta isquote:
komt wel goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk het ook, men ik ga kapot van de zenuwen, heb nog geen hap door mijn keel gekregen vandaag, alleen maar koffie
kibbelingquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag geen grapjes maken over de lengte van Muck...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Maar over ijs lopen is ook eng!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
wil ik ook met MPG, maar die vond over ijs lopen al eng genoeg
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag geen grapjes maken over de lengte van Muck...Dus ze is kleiner dan 40 meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
stupidity has become as common as common sense was before
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ze is kleiner dan 40 centimeter
Met wasabismaak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk dat het resultaat 2 geroosterde bammetjes met chocopasta is
Is het kinderarmpje van MPG.....quote:
Beetje boter met een heel klein beetje wasabi gemixd. Gewoon, omdat het kan. Als ik dan toch iets aparters doe. Anders zou het maar chocopastavlokken zijn. Ik ga zo kijken of het wat isquote:
Ja, toen ik weg was! Je hebt expres gewacht!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JIJ durft niet te singstarren! Met mijn verjaardag hebben we nog heul bruut gebattled!
Dat weet jij, dat weet ik, maar die TS niet.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, toen ik weg was! Je hebt expres gewacht!
![]()
wie doet er wel lief tegen me nu?
whehehe,... goed puntquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar die TS niet.
kan niet, ik heb het druk met fokken de jaarafsluitingquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]je mag wel voor mij het verslag maken, speciaal omdat ik je lief vin
![]()
wehehe ja ik heb het ook druk met fokken nuttige dingen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kan niet, ik heb het druk met fokken de jaarafsluiting
Nou, dan maak jij dat verslag toch voor Fha?quote:
Het was ook kei-engquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
wil ik ook met MPG, maar die vond over ijs lopen al eng genoeg
helemaal nietquote:
quote:
quote:
doe er wat aan dan!quote:
wat moet het zijn dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar die TS niet.
PIEM0LSquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was ook kei-eng.
Het kraakte enzo, en je zag er allemaal dingesen onder en scheuren in.
ijs hoort te krakenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was ook kei-eng.
Het kraakte enzo, en je zag er allemaal dingesen onder en scheuren in.
is goed!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan maak jij dat verslag toch voor Fha?
ik had geen zin om de vorige op te zoekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:
De vorige was [KSC #1.191], dus wat denk je Muck?
quote:
Maar het jaar is pas net begonnenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kan niet, ik heb het druk met fokken de jaarafsluiting
IJslullies!quote:
Wij leven nog in 2008quote:
quote:
Doe Freddy H. De groetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:36 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar huis en dan naar mn vriend, fijne dag nog, succes met werken allemaal en tot later![]()
Have fun!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:36 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar huis en dan naar mn vriend, fijne dag nog, succes met werken allemaal en tot later![]()
groot gelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:36 schreef Fha het volgende:
Oeh, quiero besos! Muchos besos, todos los dias!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Aarti het volgende:
Cuando te beso
todo un oceano me corre por las venas
nacen flores en mi cuerpo cual jardin
y me abonas y me podas, soy feliz
todos los dias!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, quiero besos! Muchos besos, todos los dias!
Nee, UberTristram.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, quiero besos! Muchos besos, todos los dias!
Zeg, gaan jullie samen even een hoekje apart opzoekenquote:
heb ik ook best zin inquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:42 schreef DR34M3R het volgende:
Hot Choccolate.
Weliswaar zonder baileys of slagroom, maar die denk ik er wel bij.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik ook best zin in
ik ga zo ook lekker naar huis, we zijn te gaar voor een adviesrapport
Zoals het in de OP staat.quote:
When I kiss youquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Non hablo Español.
Por Español: www.yolino.com
Moeten ze geen bruine bonen gegeten hebben, want dan flamberen ze zichzelf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Dat is eigenlijk nog erger.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:55 schreef Pheno het volgende:
En er post iemand met een slechte jpgvariant van mijn ava.
WTFquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
deden ze gister op 3 FMquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
Kutsoftware dan dat PM verhaal. Maar je was iets kwijt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef Californium het volgende:
normaal op de windows PCmaar nu even mac want iemand had de windows pc nodig... en op de mac kan ik dus niet pm-en
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat zeer veel mensen hier toch echt anders over denken... en niet alleen tienersquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WTF
Waarom drink je bier, wijn of wat dan ook... toch niet met als enige doel om dronken te worden mag ik hopen? Anders ben je al verkeerd bezig.
Why?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
deden ze gister op 3 FM
bij de Koen en Sander show
Het lijkt mij dat je vooral drinkt omdat je het lekker vindt. Omgedraaid is dat de reden waarom ik geen alcohol drink...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WTF
Waarom drink je bier, wijn of wat dan ook... toch niet met als enige doel om dronken te worden mag ik hopen? Anders ben je al verkeerd bezig. Laat staan om het dan op deze manier te doen.. Wie verzint zoiets?
Dat bedoel ik dus. Als ik iets drink waar alcohol in zit, doe ik dat omdat ik op dat moment zin heb in datgene wat ik drink.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je vooral drinkt omdat je het lekker vindt. Omgedraaid is dat de reden waarom ik geen alcohol drink....
Jammer, maar gelukkig had je nog geen honderden pagina's geschreven danquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef Californium het volgende:
ik weet niet of het de software is... maar als ik inlog en ik wil een pm versturen dan sluit de browser af... .dat doet hij ook bij random topics die ik open... dus log ik ook niet meer in... en ik ben mijn verslag kwijtgeraakt jah....even navraag gedaan aan collega's maar niemand kon me ermee halpen
en dat programma mocht ik niet installeren...
dus ik ben m aan het herschrijven.... maar stiekem weinig fut voorhet waren maar 3 kantjes dat scheelt
Ik dacht een lege map met shift+delete te verwijderen toen... en dat ging misquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef Californium het volgende:
honderden pagina's gaat m ook niet wordenmax. 25
maar das niet zo slim nee.... als ik me laptop nog had had ik m daar waarschijnlijk ook opgeslagen...mja...vanmiddag echt maar eens bellen
Ah, vandaar dat hij niet in de prullenbak stond. Zelfde probleem wel eens gehad met netwerkbestanden. Gooi je die weg, dan zijn ze ook echt wegquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef Californium het volgende:
mijn USB is waar het nu op staat... daar heb ik het dus vanaf gegooid.... belangrijke schoolbestanden heb ik altijd op mijn laptop en USB gebackuped....
quote:
Het topicquote:
Is die tampon met baileys nou eindeljk klaar??quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WTF
Waarom drink je bier, wijn of wat dan ook... toch niet met als enige doel om dronken te worden mag ik hopen? Anders ben je al verkeerd bezig. Laat staan om het dan op deze manier te doen.. Wie verzint zoiets?
pff.. die heb ik in de choco gehangenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die tampon met baileys nou eindeljk klaar??
Oh, moet die daaaaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Ja daar word je toch niet zat van?! MUTS!
Ja, buiten hè, best wel.quote:
Comazuipen iemand?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Als ik iets drink waar alcohol in zit, doe ik dat omdat ik op dat moment zin heb in datgene wat ik drink.
Meestal is dat gewoon koffie, thee of fris
We zullen maar geen glaasjes meer delen dan he?quote:
Dat ook naturlijkquote:
Dat schijnt minder gevaarlijk te zijnquote:
W'rom niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zullen maar geen glaasjes meer delen dan he?
quote:
Dom om dat te zeggen eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat schijnt minder gevaarlijk te zijn
erg hequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dom om dat te zeggen eigenlijk
Ze hebben tegenwoordig in een aantal ziekenhuis speciale poliklinieken voor kinderen met een alcoholverslaving. En daar is comazuipen een van de redenen van
Dat vage spul buitenquote:
Daar zie jij geen poli voorquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he
Nee maar zeik nog maar wat meer op rokers.... daar zie ik toch geen poli voor...
(niet naar jou persoonlijk gericht)
In, niet onder hequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar eens richting de trein....
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zie jij geen poli voor
IEDER ziekenhuis heeft tegenwoordig een rookstoppoli
Trein zequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
Tien te vroegquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
En een longartsquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zie jij geen poli voor
IEDER ziekenhuis heeft tegenwoordig een rookstoppoli
Foute linkquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meen je dat nou?
wat een geldverspilling
ben die in maastricht niet tegengekomen
edit: zie dat het alleen in geldrop is?
Een vampier gebruikt een gebruikte tampon ook als theezakje toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
Heeft mn zoon dan toch gelijk dat de tampons zijn om drinken te maken?
hij wilde laatst thee maken met dat ding aan een touwtje.. immers een theezakje zit ook aan een touwtjeKinderlogica
![]()
heel goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en inmiddels weer eruit.
Thuis dus en zo eens eten maken!.
doe es vertellenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef Pien85 het volgende:
Als vandaag en gisteren voorbeelden zijn van hoe de rest van het jaar gaat zijn, dan hoop ik dat het heel snel 2010 is
Smakelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en inmiddels weer eruit.
Thuis dus en zo eens eten maken!.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, we gaan es niets vertellen
jij schilt aardappels?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..].
Nu dus even aardappelen schillen.
Heb vandaag de hele dag lopen schoonmaken op mn werk, met een te kleine bezem en kapotte dwijl enzo... dus nu last van mn rug, morgen komt de grote baas... dus moet de hele winkel schoon en opgeruimd zijn enzo... Ben nog nooit zo blij geweest dat ik naar huis konquote:
Lekker danquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb vandaag de hele dag lopen schoonmaken op mn werk, met een te kleine bezem en kapotte dwijl enzo... dus nu last van mn rug, morgen komt de grote baas... dus moet de hele winkel schoon en opgeruimd zijn enzo... Ben nog nooit zo blij geweest dat ik naar huis kon
Kom ik thuis, nog meer 'goed' nieuws; als ik ingeschreven blijf in mijn moeder dr woning raakt ze dr uitkering deels kwijt, heeft ze geen recht meer op huurtoeslag, zorg toeslag, thuiszorg, regiotaxi, en geen recht meer op kwijtschelding van de gemeentelijke belasting... Dat zal ik dan allemaal moeten vergoeden, tenzij ik binnen nu en een week een woning vind, of een adres, binnen mijn huidige woonplaats om me in te schrijven... Moet ook nog eens binnen mijn huidige woonplaats zijn, omdat ik anders mijn wachttijd voor een woning kwijt raak
Gewoon ondertussen fokken. Niemand in je woonplaats die je kan helpen aan een woning/inschrijving?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:21 schreef Pien85 het volgende:
Nope, niet echt... en nu is zit mn moeder stront chagrijnig naast me, alles af te reageren op mij, en mag ik vooral helemaal niks zeggen
ook lekkerquote:
Ik kan me wel voorstellen dat ze chagrijnig is ja...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:21 schreef Pien85 het volgende:
Nope, niet echt... en nu is zit mn moeder stront chagrijnig naast me, alles af te reageren op mij, en mag ik vooral helemaal niks zeggen
Nou t mooie is nog, ik probeer de mevrouw die dit allemaal verteld heeft, en mn moeder dr financiele shit regelt al 2 weken te bereiken, maar elke keer als ik bel is ze niet aanwezig, gaan ze het doorgeven en belt ze me echt de zelfde dag nog terug... Inmiddels zit ik dus al 2 weken op dat telefoontje te wachten, en bel ik haar elke dag zelf maar... Geloof dat ze me gewoon niet wil spreken ofzoquote:
ik kan me echt helemaal niet voorstellen dat jij aardappels kan schillenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ze niet met schil en al eten, nee.
Nope... voor zover ik weet niet, maar goed, ik weet dit ook pas een minuut of 10 ofzo... Heb wel aangeboden gekregen om me in te schrijven bij een vriend van me, maar dat is dan weer niet in Amstelveenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon ondertussen fokken. Niemand in je woonplaats die je kan helpen aan een woning/inschrijving?
Geen goed begin van het nieuwe jaar zo, inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb vandaag de hele dag lopen schoonmaken op mn werk, met een te kleine bezem en kapotte dwijl enzo... dus nu last van mn rug, morgen komt de grote baas... dus moet de hele winkel schoon en opgeruimd zijn enzo... Ben nog nooit zo blij geweest dat ik naar huis kon
Kom ik thuis, nog meer 'goed' nieuws; als ik ingeschreven blijf in mijn moeder dr woning raakt ze dr uitkering deels kwijt, heeft ze geen recht meer op huurtoeslag, zorg toeslag, thuiszorg, regiotaxi, en geen recht meer op kwijtschelding van de gemeentelijke belasting... Dat zal ik dan allemaal moeten vergoeden, tenzij ik binnen nu en een week een woning vind, of een adres, binnen mijn huidige woonplaats om me in te schrijven... Moet ook nog eens binnen mijn huidige woonplaats zijn, omdat ik anders mijn wachttijd voor een woning kwijt raak
Waarom niet? Op z'n Canarisch bereidtquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ze niet met schil en al eten, nee.
Dat is echt belachelijk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou t mooie is nog, ik probeer de mevrouw die dit allemaal verteld heeft, en mn moeder dr financiele shit regelt al 2 weken te bereiken, maar elke keer als ik bel is ze niet aanwezig, gaan ze het doorgeven en belt ze me echt de zelfde dag nog terug... Inmiddels zit ik dus al 2 weken op dat telefoontje te wachten, en bel ik haar elke dag zelf maar... Geloof dat ze me gewoon niet wil spreken ofzo
Verborgen talent!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan me echt helemaal niet voorstellen dat jij aardappels kan schillen
Ik heb t wel he, deze weekquote:
das met een zoutkorstje toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet? Op z'n Canarisch bereidt
komt wel weer goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb t wel he, deze week
Eerst t gezeik met BCC... nu dit weer... gaat lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |