Ik heb laatst cranberry pate gegetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R eet kippencremesoep en een broodje paté met cranberrycompote
theequote:
quote:
Heb net een broodje geconfisceerd van een van de managersquote:
Ik moest van Dreamer hier postenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zeg je toch niet in de KSC
En zeker niet voordat je jezelf hebt voorgesteld, de eed hebt afgenomen en ons hebt aanbeden
*deelt broodje*quote:
dankjequote:
Een Hoiquote:
Haajquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een Hoiwas denk ik positiver
maar hoi dus
waar is het icoontje met dat kroontje als je hem nodig hebtquote:
Nou jah! Ik heb niet gezegd dat het moest. Ik heb je de link gegeven. En als jij jezelf niet voorstelt, doe ik dat wel.quote:
euh nee?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt in mijn posthistorie gekeken?
Is ie lekker Dream?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou jah! Ik heb niet gezegd dat het moest. Ik heb je de link gegeven. En als jij jezelf niet voorstelt, doe ik dat wel.
Ang3l is mijn collega, en beste vriend. Heel lief, maar alleen voor mensen die het verdienen zegt ie.
Maar bovenal is Ang3l heel erg prettig gestoord.
Egwel. Zie mijn fobo. Iets langere krullen nu.quote:
Alleen van de titel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
De kwaliteit van de TT gaat wel heel hard achteruit de laatste tijd
Oke....quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou jah! Ik heb niet gezegd dat het moest. Ik heb je de link gegeven. En als jij jezelf niet voorstelt, doe ik dat wel.
Ang3l is mijn collega, en beste vriend. Heel lief, maar alleen voor mensen die het verdienen zegt ie.
Maar bovenal is Ang3l heel erg prettig gestoord.
quote:
Spammertsquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Ow ja, LL... hij heeft zelf ook een fobo trouwens
Ik zou best hetzefde van jou willen zeggen.. maar ik zie alleen poesjes bij jou.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:11 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb vandaag één fobo bezocht, de eerste dit jaar.
Help me volgende week ff onthouden dat er ook een fobo bestaat
Anders vergeet ik daar te kiekn
Ik moet hem eens updatenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou best hetzefde van jou willen zeggen.. maar ik zie alleen poesjes bij jou.
Maar jij bent ook een lieverd hoor
* LL kliktquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga snel mijn foto's deletenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Te laaaaaaaaaatquote:
Te laat. Je bent al gespotquote:
die krulletjes zijn liefquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Hij vertelde me iets heel engs vanochtend.. zaterdag gaan ze erafquote:
Neeeh! niet doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij vertelde me iets heel engs vanochtend.. zaterdag gaan ze eraf
Hij luistert niet naar vrouwen zegt ie... terwijl hij de deur uitloopt om te pauzeren. Shopnicht.quote:
goede zaakquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij vertelde me iets heel engs vanochtend.. zaterdag gaan ze eraf
Het is een Hoax! ik ben geen vrouw... ik ben zo man als maar kan... Niet eraf halen!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij luistert niet naar vrouwen zegt ie... terwijl hij de deur uitloopt om te pauzeren. Shopnicht.
Wat heb je verwijderd dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef Californium het volgende:
Ik ben dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
deleten is niet goed
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef Californium het volgende:
Ik ben dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
deleten is niet goed
mijn verslagquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb je verwijderd dan?
En staat het niet gewoon in de prullenbak?
HIj stond toch niet op een netwerk hequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn verslag![]()
En daar heb ik al gekeken![]()
![]()
![]()
doet ie nietquote:
neequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
HIj stond toch niet op een netwerk he.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn verslag![]()
![]()
![]()
Het oogt best prettig met die zonquote:
Even zoeken naar een recovery tool?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn verslag![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het oogt best prettig met die zon
Brand tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:31 schreef BrandX het volgende:
TheeVersuskoffiePot!
Apart dat hij dan niet in de verwijderde items staat. Maar zie mijn edit: vraag anders systeembeheerder naar backup van bestanden... en anders programma installeren om verwijderde bestanden van de schijf terug te halen... hebben we hier ook gebruikt laatst.quote:
waar vind ik dat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even zoeken naar een recovery tool?
omdat de recycle bin gelijk wordt geleegd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Apart dat hij dan niet in de verwijderde items staat. Maar zie mijn edit: vraag anders systeembeheerder naar backup van bestanden... en anders programma installeren om verwijderde bestanden van de schijf terug te halen... hebben we hier ook gebruikt laatst.
Ligt eraan hoe ver je was en of je de inhoud nog in je hoofd hebt zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:34 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat de recycle bin gelijk wordt geleegd?
ik denk echter dat dat meer werk is als het verslag opnieuw te schrijven
niet zo ver en behoorlijk wat...quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver je was en of je de inhoud nog in je hoofd hebt zitten.
Maar ik zal even kijken welke recovery tool ze hier gebruikten... kom ik na de lunch op terug. Dat programma was echt zo klaar eigenlijk.
Bij niet zo ver kan je het misschien beter opnieuw doen ipv het gevecht met automatisering aan te gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
niet zo ver en behoorlijk wat...
dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij niet zo ver kan je het misschien beter opnieuw doen ipv het gevecht met automatisering aan te gaan
Dat het je eigen schuld is is geen reden om opnieuw te beginnen hequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef Californium het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook
En tis ook me eigen domme fout....
Ik zal ervoor boeten
ik ga maar weer eens op nieuw beginnen dan![]()
En anders werkte dit programma bij ons: http://www.pcinspector.de(...)info.htm?language=2.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
niet zo ver en behoorlijk wat...
Mits het geinstalleerd mag wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders werkte dit programma bij ons: http://www.pcinspector.de(...)info.htm?language=2.
Dat is ook weer waar. Maar het programma werkt wel goed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits het geinstalleerd mag worden
ik kan geen duitsquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders werkte dit programma bij ons: http://www.pcinspector.de(...)info.htm?language=2.
Bij ons was hij ook in het Engels, dit was de eerste versie die ik via Google vondquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:46 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kan geen duits![]()
lijkt me geen goed plan om m te installeren...
ga eens even op de andere computer snuffelen voor een oudere versie
Onsquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou is die dreamerdoos pauzeren!
Wie moet ik nu vervelen?!
Frutsssssssquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef Frutsel het volgende:
wazzzaaa
Hier nu ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smakelijk
Lunch zit er hier net in
Wil jij niet zo schelden?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:
Vanavond Sudden Strike 3 maar es proberen
Zeg dan ook niet van die rare dingenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:40 schreef Pheno het volgende:
.
aaaahquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef Fha het volgende:
school internet is klote
school opzich is klote
vandaag is gewoon klote
bah
dankquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef Ladylike het volgende:
* LL knuft Fha even
Wat is vrouw zijn toch handig soms
Waar mannelijke collega's een dag op moeten wachten, doen ze voor mij meteen
Dan is die paar minuten te laat ook meteen niet zo'n enorm probleem meer hequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, wat een leuke vrouw en een leuk gesprek. Nu eerst een kop thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |