Dat vage spul buitenquote:
Daar zie jij geen poli voorquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he
Nee maar zeik nog maar wat meer op rokers.... daar zie ik toch geen poli voor...
(niet naar jou persoonlijk gericht)
In, niet onder hequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar eens richting de trein....
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zie jij geen poli voor
IEDER ziekenhuis heeft tegenwoordig een rookstoppoli
Trein zequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
Tien te vroegquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
En een longartsquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zie jij geen poli voor
IEDER ziekenhuis heeft tegenwoordig een rookstoppoli
Foute linkquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meen je dat nou?
wat een geldverspilling
ben die in maastricht niet tegengekomen
edit: zie dat het alleen in geldrop is?
Een vampier gebruikt een gebruikte tampon ook als theezakje toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
Heeft mn zoon dan toch gelijk dat de tampons zijn om drinken te maken?
hij wilde laatst thee maken met dat ding aan een touwtje.. immers een theezakje zit ook aan een touwtjeKinderlogica
![]()
heel goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en inmiddels weer eruit.
Thuis dus en zo eens eten maken!.
doe es vertellenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef Pien85 het volgende:
Als vandaag en gisteren voorbeelden zijn van hoe de rest van het jaar gaat zijn, dan hoop ik dat het heel snel 2010 is
Smakelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en inmiddels weer eruit.
Thuis dus en zo eens eten maken!.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, we gaan es niets vertellen
jij schilt aardappels?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..].
Nu dus even aardappelen schillen.
Heb vandaag de hele dag lopen schoonmaken op mn werk, met een te kleine bezem en kapotte dwijl enzo... dus nu last van mn rug, morgen komt de grote baas... dus moet de hele winkel schoon en opgeruimd zijn enzo... Ben nog nooit zo blij geweest dat ik naar huis konquote:
Lekker danquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb vandaag de hele dag lopen schoonmaken op mn werk, met een te kleine bezem en kapotte dwijl enzo... dus nu last van mn rug, morgen komt de grote baas... dus moet de hele winkel schoon en opgeruimd zijn enzo... Ben nog nooit zo blij geweest dat ik naar huis kon
Kom ik thuis, nog meer 'goed' nieuws; als ik ingeschreven blijf in mijn moeder dr woning raakt ze dr uitkering deels kwijt, heeft ze geen recht meer op huurtoeslag, zorg toeslag, thuiszorg, regiotaxi, en geen recht meer op kwijtschelding van de gemeentelijke belasting... Dat zal ik dan allemaal moeten vergoeden, tenzij ik binnen nu en een week een woning vind, of een adres, binnen mijn huidige woonplaats om me in te schrijven... Moet ook nog eens binnen mijn huidige woonplaats zijn, omdat ik anders mijn wachttijd voor een woning kwijt raak
Gewoon ondertussen fokken. Niemand in je woonplaats die je kan helpen aan een woning/inschrijving?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:21 schreef Pien85 het volgende:
Nope, niet echt... en nu is zit mn moeder stront chagrijnig naast me, alles af te reageren op mij, en mag ik vooral helemaal niks zeggen
ook lekkerquote:
Ik kan me wel voorstellen dat ze chagrijnig is ja...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:21 schreef Pien85 het volgende:
Nope, niet echt... en nu is zit mn moeder stront chagrijnig naast me, alles af te reageren op mij, en mag ik vooral helemaal niks zeggen
Nou t mooie is nog, ik probeer de mevrouw die dit allemaal verteld heeft, en mn moeder dr financiele shit regelt al 2 weken te bereiken, maar elke keer als ik bel is ze niet aanwezig, gaan ze het doorgeven en belt ze me echt de zelfde dag nog terug... Inmiddels zit ik dus al 2 weken op dat telefoontje te wachten, en bel ik haar elke dag zelf maar... Geloof dat ze me gewoon niet wil spreken ofzoquote:
ik kan me echt helemaal niet voorstellen dat jij aardappels kan schillenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ze niet met schil en al eten, nee.
Nope... voor zover ik weet niet, maar goed, ik weet dit ook pas een minuut of 10 ofzo... Heb wel aangeboden gekregen om me in te schrijven bij een vriend van me, maar dat is dan weer niet in Amstelveenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon ondertussen fokken. Niemand in je woonplaats die je kan helpen aan een woning/inschrijving?
Geen goed begin van het nieuwe jaar zo, inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb vandaag de hele dag lopen schoonmaken op mn werk, met een te kleine bezem en kapotte dwijl enzo... dus nu last van mn rug, morgen komt de grote baas... dus moet de hele winkel schoon en opgeruimd zijn enzo... Ben nog nooit zo blij geweest dat ik naar huis kon
Kom ik thuis, nog meer 'goed' nieuws; als ik ingeschreven blijf in mijn moeder dr woning raakt ze dr uitkering deels kwijt, heeft ze geen recht meer op huurtoeslag, zorg toeslag, thuiszorg, regiotaxi, en geen recht meer op kwijtschelding van de gemeentelijke belasting... Dat zal ik dan allemaal moeten vergoeden, tenzij ik binnen nu en een week een woning vind, of een adres, binnen mijn huidige woonplaats om me in te schrijven... Moet ook nog eens binnen mijn huidige woonplaats zijn, omdat ik anders mijn wachttijd voor een woning kwijt raak
Waarom niet? Op z'n Canarisch bereidtquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ze niet met schil en al eten, nee.
Dat is echt belachelijk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou t mooie is nog, ik probeer de mevrouw die dit allemaal verteld heeft, en mn moeder dr financiele shit regelt al 2 weken te bereiken, maar elke keer als ik bel is ze niet aanwezig, gaan ze het doorgeven en belt ze me echt de zelfde dag nog terug... Inmiddels zit ik dus al 2 weken op dat telefoontje te wachten, en bel ik haar elke dag zelf maar... Geloof dat ze me gewoon niet wil spreken ofzo
Verborgen talent!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan me echt helemaal niet voorstellen dat jij aardappels kan schillen
Ik heb t wel he, deze weekquote:
das met een zoutkorstje toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet? Op z'n Canarisch bereidt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |