heb ik ook best zin inquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:42 schreef DR34M3R het volgende:
Hot Choccolate.
Weliswaar zonder baileys of slagroom, maar die denk ik er wel bij.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik ook best zin in
ik ga zo ook lekker naar huis, we zijn te gaar voor een adviesrapport
Zoals het in de OP staat.quote:
When I kiss youquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Non hablo Espaņol.
Por Espaņol: www.yolino.com
Moeten ze geen bruine bonen gegeten hebben, want dan flamberen ze zichzelf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Dat is eigenlijk nog erger.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:55 schreef Pheno het volgende:
En er post iemand met een slechte jpgvariant van mijn ava.
WTFquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
deden ze gister op 3 FMquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
Kutsoftware dan dat PM verhaal. Maar je was iets kwijt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef Californium het volgende:
normaal op de windows PCmaar nu even mac want iemand had de windows pc nodig... en op de mac kan ik dus niet pm-en
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat zeer veel mensen hier toch echt anders over denken... en niet alleen tienersquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WTF
Waarom drink je bier, wijn of wat dan ook... toch niet met als enige doel om dronken te worden mag ik hopen? Anders ben je al verkeerd bezig.
Why?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
deden ze gister op 3 FM
bij de Koen en Sander show
Het lijkt mij dat je vooral drinkt omdat je het lekker vindt. Omgedraaid is dat de reden waarom ik geen alcohol drink...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WTF
Waarom drink je bier, wijn of wat dan ook... toch niet met als enige doel om dronken te worden mag ik hopen? Anders ben je al verkeerd bezig. Laat staan om het dan op deze manier te doen.. Wie verzint zoiets?
Dat bedoel ik dus. Als ik iets drink waar alcohol in zit, doe ik dat omdat ik op dat moment zin heb in datgene wat ik drink.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je vooral drinkt omdat je het lekker vindt. Omgedraaid is dat de reden waarom ik geen alcohol drink....
Jammer, maar gelukkig had je nog geen honderden pagina's geschreven danquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef Californium het volgende:
ik weet niet of het de software is... maar als ik inlog en ik wil een pm versturen dan sluit de browser af... .dat doet hij ook bij random topics die ik open... dus log ik ook niet meer in... en ik ben mijn verslag kwijtgeraakt jah....even navraag gedaan aan collega's maar niemand kon me ermee halpen
en dat programma mocht ik niet installeren...
dus ik ben m aan het herschrijven.... maar stiekem weinig fut voorhet waren maar 3 kantjes dat scheelt
Ik dacht een lege map met shift+delete te verwijderen toen... en dat ging misquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef Californium het volgende:
honderden pagina's gaat m ook niet wordenmax. 25
maar das niet zo slim nee.... als ik me laptop nog had had ik m daar waarschijnlijk ook opgeslagen...mja...vanmiddag echt maar eens bellen
Ah, vandaar dat hij niet in de prullenbak stond. Zelfde probleem wel eens gehad met netwerkbestanden. Gooi je die weg, dan zijn ze ook echt wegquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef Californium het volgende:
mijn USB is waar het nu op staat... daar heb ik het dus vanaf gegooid.... belangrijke schoolbestanden heb ik altijd op mijn laptop en USB gebackuped....
quote:
Het topicquote:
Is die tampon met baileys nou eindeljk klaar??quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WTF
Waarom drink je bier, wijn of wat dan ook... toch niet met als enige doel om dronken te worden mag ik hopen? Anders ben je al verkeerd bezig. Laat staan om het dan op deze manier te doen.. Wie verzint zoiets?
pff.. die heb ik in de choco gehangenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die tampon met baileys nou eindeljk klaar??
Oh, moet die daaaaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Ja daar word je toch niet zat van?! MUTS!
Ja, buiten hč, best wel.quote:
Comazuipen iemand?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Als ik iets drink waar alcohol in zit, doe ik dat omdat ik op dat moment zin heb in datgene wat ik drink.
Meestal is dat gewoon koffie, thee of fris
We zullen maar geen glaasjes meer delen dan he?quote:
Dat ook naturlijkquote:
Dat schijnt minder gevaarlijk te zijnquote:
W'rom niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zullen maar geen glaasjes meer delen dan he?
quote:
Dom om dat te zeggen eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat schijnt minder gevaarlijk te zijn
erg hequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dom om dat te zeggen eigenlijk
Ze hebben tegenwoordig in een aantal ziekenhuis speciale poliklinieken voor kinderen met een alcoholverslaving. En daar is comazuipen een van de redenen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |