Dat is logischquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms is het echt handig en gebruik ik het ook
Roede!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan is die paar minuten te laat ook meteen niet zo'n enorm probleem meer he
Wat is terug?quote:
Zijn been?quote:
Dream... hij noemt dream "het"quote:
Nou zeg, dat is ook gemeenquote:
quote:
Je moet 'r eens horen zingen, DAT is pas gemeen!quote:
Wie?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef DR34M3R het volgende:
Het is dat ie gay is, anders zou ik met hem trouwen!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet 'r eens horen zingen, DAT is pas gemeen!
En daar zit ik dan naast!
Arme schatquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wil je met mij schaatsen aarti?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Aarti het volgende:
Ik word uitgenodigd voor een schaatsdate.
maar ik heb geen schaatsen
en ik kan niet schaatsen.
quote:
Ja bijnaquote:
nee, want dan zou ik pas echt traag typenquote:
quote:
Ik vind Fha's antwoord toch wat geruststellenderquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, want dan zou ik pas echt traag typen
"hij" wil me leren schaatsenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Muck het volgende:
[..]
wil je met mij schaatsen aarti?
dan leen ik je een paar schaatsen én leer ik je schaatsen
je bent gewoon jaloers! Dat je niet met me durft te gaan singstarren zegt genoegquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar niet me er op vast pint hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Fha's antwoord toch wat geruststellender.
Zodat hij je met zijn gespierde armen moet opvangen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
"hij" wil me leren schaatsenmaar ik moet schaatsen hebben. Marktplaats of zo?
Dan wil ik daarna wel metjou schaatsen!! dan doe ik echt mn best, met hem ga ik natuurlijk heeeeeeeel slecht zijn
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dan wil ik daarna wel metjou schaatsen!! dan doe ik echt mn best, met hem ga ik natuurlijk heeeeeeeel slecht zijn
primaquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Fha's antwoord toch wat geruststellender.
Quitte of zo? Staat chiquequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme schateigenlijk staan jullie nu gewoon kiet (hoe schrijf je dat?!) dus
![]()
Ik ook... alleen denk ik dat ik naar een andere gaquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Klonk het volgende:
hier ook bijna weekend, lang weekend, helaas moet ik morgen naar de tandarts...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
Zucht, dan trouw ik met hemquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zodat hij je met zijn gespierde armen moet opvangen?
JIJ durft niet te singstarren! Met mijn verjaardag hebben we nog heul bruut gebattled!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers! Dat je niet met me durft te gaan singstarren zegt genoeg
was gister te dl'enquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]is die er al ja?
Vond 1 en 2 wel heel moeilijk
40quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
en ja, marktplaats
wat voor schoenmaat heb je?
het klinkt nu al lekker!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens een boterham met vlokken in het tosti ijzer stoppen. Eens kijken of het wat wordt.
wil ik ook met MPG, maar die vond over ijs lopen al eng genoegquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zodat hij je met zijn gespierde armen moet opvangen?
denk het ook, men ik ga kapot van de zenuwen, heb nog geen hap door mijn keel gekregen vandaag, alleen maar koffiequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... alleen denk ik dat ik naar een andere ga.
klinkt als een goed idee eigenlijk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens een boterham met vlokken in het tosti ijzer stoppen. Eens kijken of het wat wordt.
Ik mag geen grapjes maken over de lengte van Muck...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik denk dat het resultaat 2 geroosterde bammetjes met chocopasta isquote:
komt wel goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk het ook, men ik ga kapot van de zenuwen, heb nog geen hap door mijn keel gekregen vandaag, alleen maar koffie
kibbelingquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag geen grapjes maken over de lengte van Muck...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Maar over ijs lopen is ook eng!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
wil ik ook met MPG, maar die vond over ijs lopen al eng genoeg
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag geen grapjes maken over de lengte van Muck...Dus ze is kleiner dan 40 meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
stupidity has become as common as common sense was before
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ze is kleiner dan 40 centimeter
Met wasabismaak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk dat het resultaat 2 geroosterde bammetjes met chocopasta is
Is het kinderarmpje van MPG.....quote:
Beetje boter met een heel klein beetje wasabi gemixd. Gewoon, omdat het kan. Als ik dan toch iets aparters doe. Anders zou het maar chocopastavlokken zijn. Ik ga zo kijken of het wat isquote:
Ja, toen ik weg was! Je hebt expres gewacht!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JIJ durft niet te singstarren! Met mijn verjaardag hebben we nog heul bruut gebattled!
Dat weet jij, dat weet ik, maar die TS niet.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, toen ik weg was! Je hebt expres gewacht!
![]()
wie doet er wel lief tegen me nu?
whehehe,... goed puntquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar die TS niet.
kan niet, ik heb het druk met fokken de jaarafsluitingquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]je mag wel voor mij het verslag maken, speciaal omdat ik je lief vin
![]()
wehehe ja ik heb het ook druk met fokken nuttige dingen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kan niet, ik heb het druk met fokken de jaarafsluiting
Nou, dan maak jij dat verslag toch voor Fha?quote:
Het was ook kei-engquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
wil ik ook met MPG, maar die vond over ijs lopen al eng genoeg
helemaal nietquote:
quote:
quote:
doe er wat aan dan!quote:
wat moet het zijn dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar die TS niet.
PIEM0LSquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was ook kei-eng.
Het kraakte enzo, en je zag er allemaal dingesen onder en scheuren in.
ijs hoort te krakenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was ook kei-eng.
Het kraakte enzo, en je zag er allemaal dingesen onder en scheuren in.
is goed!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan maak jij dat verslag toch voor Fha?
ik had geen zin om de vorige op te zoekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:
De vorige was [KSC #1.191], dus wat denk je Muck?
quote:
Maar het jaar is pas net begonnenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kan niet, ik heb het druk met fokken de jaarafsluiting
IJslullies!quote:
Wij leven nog in 2008quote:
quote:
Doe Freddy H. De groetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:36 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar huis en dan naar mn vriend, fijne dag nog, succes met werken allemaal en tot later![]()
Have fun!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:36 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar huis en dan naar mn vriend, fijne dag nog, succes met werken allemaal en tot later![]()
groot gelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:36 schreef Fha het volgende:
Oeh, quiero besos! Muchos besos, todos los dias!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Aarti het volgende:
Cuando te beso
todo un oceano me corre por las venas
nacen flores en mi cuerpo cual jardin
y me abonas y me podas, soy feliz
todos los dias!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, quiero besos! Muchos besos, todos los dias!
Nee, UberTristram.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, quiero besos! Muchos besos, todos los dias!
Zeg, gaan jullie samen even een hoekje apart opzoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |