inderdaadquote:
zag ik gelijk aan de icoonquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
Hier ook maar ff tvpen
(ik ben het liefie)
wrom ben je van naam veranderd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
Hier ook maar ff tvpen
(ik ben het liefie)
dan nog... ik kan ze wel allemaal uitnodigen als vriendje maar daar schiet ik nog niks mee op, behalve dan een een vriend die zich af vraagt of ik een of andere obsessie heb gekregenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Selectie leeftijd - tilburg - mannen - thomas?
haha inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef styliste het volgende:
[..]
dan nog... ik kan ze wel allemaal uitnodigen als vriendje maar daar schiet ik nog niks mee op, behalve dan een een vriend die zich af vraagt of ik een of andere obsessie heb gekregen
Ow dat is al eeuwen zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wrom ben je van naam veranderd?
hoest met de poes btw
denk het ook niet neequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef styliste het volgende:
ik geloof niet dat de smoes, ja die ene van eigen huis en tuin dan werkt...
je kunt ons ook zeggen hoe we jouw kunnen vindenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef styliste het volgende:
ik geloof niet dat de smoes, ja die ene van eigen huis en tuin dan werkt...
o jah, jou moeten we ook nog zien te vinden hequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zucht, ik had eigenlijk wel wat beters te doen dan Hyves afsnuffelen, bedankt allemaal
Haha, is het zo erg?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zucht, ik had eigenlijk wel wat beters te doen dan Hyves afsnuffelen, bedankt allemaal
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij heb tmij vast ook al gevonden
Ik ben, achteraf, té makkelijk te vinden
jah, jij bent het makkelijkste te vinden van onsquote:
een mooie cryptische dan: zoek maar eens op de achternaam van koosquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je kunt ons ook zeggen hoe we jouw kunnen vinden
je ziet wel haar huisdierenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Van zusje is gesloten he
En ik heb nog niet verder gezocht eigenlijk.. Was bezig me kip en groenten te snijden
Succesquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah, jou moeten we ook nog zien te vinden he
Werkeloosquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef styliste het volgende:
[..]
een mooie cryptische dan: zoek maar eens op de achternaam van koos
zichtbaar profiel of niet ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef styliste het volgende:
[..]
Postema ja?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef styliste het volgende:
koos begint zijn mediacarrière op 1 mei 1960, de dag van de arbeid, als verslaggever bij de VARA-radio
succes! zoek en gij zult vinden...
Wat zij zeiquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En waarom zou ik in hemelsnaam 10 kudos willen?
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En waarom zou ik in hemelsnaam 10 kudos willen?
gevondenquote:
Nja, voor een krabbel dan, pffquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Omdat je dan je "vrienden" "Koopt"en dat is lame
hmmm misschien dat ik hem heb.... doe je iets met st joost?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef styliste het volgende:
[..]
st joost????quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hmmm misschien dat ik hem heb.... doe je iets met st joost?
nee want ik dacht dus aan de Spee vriend en vond dus eentje die kunstacedemie deed...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En jij? Heb jij iets met porches?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jij bent leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef styliste het volgende:
er is er maar 1 op hyves in tilburg met mijn achternaam...
Je heet manon?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef styliste het volgende:
er is er maar 1 op hyves in tilburg met mijn achternaam...
nou dat zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef styliste het volgende:
als we zo doorgaan hebben we binnen 24 uur 2 topics vol...
is dan een nieuw recordquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef styliste het volgende:
als we zo doorgaan hebben we binnen 24 uur 2 topics vol...
hmmmquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef theKiD het volgende:
Vorig jaar met Tuxx en FB en Messenga ging ook iets van 4 topics in 24 uur
Met mij? Wanneer dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef theKiD het volgende:
Je hebt mequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
(T)Jonge, kon dat nou niet openbaar... (en het is er wel erg blauw hoor)
Wat heb je allemaal gesneden dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:29 schreef theKiD het volgende:
Ow ja.. en ik was er ook bij natuurlijk![]()
BTW.. ik heb dan wel allemaal gesneden net, maar weet nog niet wat ik straks moet gaan klaarmaken met eten*help?*
kip, champignons en paprika en straks nog tomaatje erbijquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gesneden dan?
Oh, in juli, dat iedereen tegelijk jarig isquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zal rond nummer 20 oid zijn geweest![]()
Dat ik dat nog weet
Ik weet de jouwe nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef theKiD het volgende:
Ik heb nog steeds geen nieuwe vriendjes op hyves ondertussen
jah inderdaad, wel ergquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zal rond nummer 20 oid zijn geweest![]()
Dat ik dat nog weet
ja maar doe dan even je aanmelden bij mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef theKiD het volgende:
Ik heb nog steeds geen nieuwe vriendjes op hyves ondertussen
staat bij mij in hyvesquote:
Staat me vaag iets van bij...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef theKiD het volgende:
kijk dan ff bij mijquote:
[Arrogant modus] Ze mogen mij bij jou zoeken en aanmelden [/Arrogant modus]quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk dan ff bij mij
heb alleen ophelia en messenga nog niet
Niemand heeft Opheliaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk dan ff bij mij
Kijken bij Crazyquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar hoe kwam je daar dan achter?
Kloptquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
[Arrogant modus] Ze mogen mij bij jou zoeken en aanmelden [/Arrogant modus]![]()
![]()
haha ok danquote:
en mij ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
(ik heb alleen zusje en auto nog niet)
Center of attention natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef theKiD het volgende:
Maare.. Zusje.. Links/midden of rechts?
En tegan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk dan ff bij mij
ehm neequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
En tegan?De grootste onbekende
Die wel?
Ik merk er nog niks vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
(ik heb alleen zusje en auto nog niet)
ZIe mijn vorige post voor mijn eerste en laatste hint![]()
Ik laat de eer aan jouquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Center of attention natuurlijk. Wel op mn gesloten profiel komen maar niet vriendjes worden hè!
.
ze heeft geen hyvesquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
Weet iemand haar echte naam?
of woonplaats?
Tegan vind je niet denk ik..quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
En tegan?De grootste onbekende
Die wel?
KiDdow@verganeGlorieXL.jpg?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik merk er nog niks van![]()
[..]
Ik laat de eer aan jou![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef hetzusjevan het volgende:
En nou gaan jullie keihard het topicvolspammen net als ik moet leren! Sjonge! Nou kan ik niet meedoen.
Nee ze wil niet gevonden worden denk ikquote:
hoe gevonden dan ?quote:
ik stond een keer met haar nog voor jouw winkelquote:
Volgens mij zijn jullie allemaal pussies, jullie staan zovaak voor de FRS, maar zeggen nooit ietsquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik stond een keer met haar nog voor jouw winkel
was afgelopen jaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie allemaal pussies, jullie staan zovaak voor de FRS, maar zeggen nooit iets
jij hebt mij alquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel
Doe mij eens een hyves overzichtje
ben veel te lam om te zoeken
sorry, iedereen heeft moeten zoekenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
Elke keer als ik bij FRS kom wat al heel zelden is ben jij dr niet..quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie allemaal pussies, jullie staan zovaak voor de FRS, maar zeggen nooit iets
Dealquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was afgelopen jaar
of alweer bijna 1.5 jaar geleden
volgende keer in centrum ben kom ik ff langs
Kom dan ook op donderdagavond, dan is er toch al niets te doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Elke keer als ik bij FRS kom wat al heel zelden is ben jij dr niet..
Jij bent dus al net zo arrogant als dat ik benquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
inderdaad en dan mag hij lekker aanmelden
via tommy kom je bij de restquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij bent dus al net zo arrogant als dat ik ben![]()
krijg ik dan fok korting ?quote:
Nee want dan is de kans groot dat ik je wel tref.. en ik ben best verlegenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kom dan ook op donderdagavond, dan is er toch al niets te doen
same here.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee want dan is de kans groot dat ik je wel tref.. en ik ben best verlegen![]()
![]()
![]()
Maar ik ga meestal niet als ik weet dat het druk is in de stadDan loop ik me alleen maar te ergeren..
Dat had hij al een keer gezegtquote:
haha das pas vrienden kopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat had hij al een keer gezegtAls we ons bekend maken bij hem, krijgen we zijn personeelskorting
Weet zo niet meer het topicnummer, maar is wel een keer voorbijgekomen
Dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat had hij al een keer gezegtAls we ons bekend maken bij hem, krijgen we zijn personeelskorting
Weet zo niet meer het topicnummer, maar is wel een keer voorbijgekomen
Ik weet echt van niemand een echte naam dus dat word lastigquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet echt van niemand een echte naam dus dat word lastig
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef automatic_ het volgende:
Kan je bij Tommy niet kijken wie hij als laatste heeft toegevoegd?
Thomas is vrienden geworden met Marcel en Manonquote:
1 is er heel makkelijk van ons te vindenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik keek in de Fok hyve wie er in Tilburg woonde en zag daar één van jouw airsoftfoto's.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe gevonden dan ?
via tommy of thekid ?
Ik ben té makkelijk te vindenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
:squote:Op woensdag 7 januari 2009 16:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Thomas is vrienden geworden met Marcel en Manon
Staat op mijn homepagina ding
die zou dus uit moeten staanquote:Je buzz is alleen zichtbaar voor jezelf. De oude onderstaande items staan nog wel in het buzz-overzicht van je vrienden. Klik op het prullenbakje om ze te verwijderen.
Jaja your specialquote:
Ik moet alleen jou nogquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Thomas is vrienden geworden met Marcel en Manon
Staat op mijn homepagina ding
kloptquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik keek in de Fok hyve wie er in Tilburg woonde en zag daar één van jouw airsoftfoto's.
Geloof mij; ik ben écht het makkelijkste te vinden van allemaal.quote:
ze is te makkelijkquote:
Ik wist niet eens dat er een fok hyve wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt
nice :d
dus liefie, zo kun je mij ook vinden
jah, ik sta daar alleen in de lijstquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een fok hyve was
Ik ben niet zo'n hyvert en al helemaal niet zo'n fok met prive mengert
hahahah ik kon het echt niet latenquote:
Nou ik heb je via je msn adres gevonden maar die heeft niet iedereen hier? Dus dan is het ubermakkelijk jaa, voornaam + achternaamquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geloof mij; ik ben écht het makkelijkste te vinden van allemaal.
Zusje; M; Thomas; ik ben echt makkelijk te vinden toch?
geeft niet hoor... 't is dat ik je wel een beetje kenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hahahah ik kon het echt niet latenhaha
Sorry
Wat zijn jullie dom hierquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou ik heb je via je msn adres gevonden maar die heeft niet iedereen hier? Dus dan is het ubermakkelijk jaa, voornaam + achternaam. Verder weet ik het niet hoor haha
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zijn jullie dom hiertjah, te makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zei ik al hier
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ja, een klein beetje.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zijn jullie dom hierHet kwartje viel hier ook net ineens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! Ik heb het koud namelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:09 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga hier afsluiten en kom tilburg weer verwarmen met mijn aanwezigheid
ben je ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef theKiD het volgende:Ik zat mijn held Bert Visscher net bij Messenga te bekijken op zijn hyve! Bert = Held
![]()
enne.. zusje van is brutaalMij een luilak noemen
![]()
![]()
![]()
Dat stuk is zo geniaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef theKiD het volgende:
Ik zat mijn held Bert Visscher net bij Messenga te bekijken op zijn hyve! Bert = Held
![]()
enne.. zusje van is brutaalMij een luilak noemen
![]()
![]()
![]()
Die heb ik in Schouwburg gezien.. en die is errug gaaf!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:12 schreef Messenga het volgende:
Ik wil stoffe jongens ook nog zien trouwens.
M'n ouders zijn wel geweest, pauze schijnt handig geweest te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die heb ik in Schouwburg gezien.. en die is errug gaaf!
voor nieuwe luier of om weg te sluipen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
M'n ouders zijn wel geweest, pauze schijnt handig geweest te zijn
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
voor nieuwe luier of om weg te sluipen?
Gaaf man.. ADHD kicksassquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan echt niks met hem
Hij maakt me veel te nerveus met zn gedoetjes
jochem myer anyone?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gaaf man.. ADHD kicksassOp het podium dan bij hem
weet je zeker dat de voorstelling 30 minuten duurt maar 3 uur inhoud heeft...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jochem samen op 1 podium met Bert =![]()
![]()
![]()
Jochem alleen is goed maar minder dan Bert![]()
Ik heb twee kaartjes, maar weet nog niet met wie ik gaquote:
Ik ben beschikbaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb twee kaartjes, maar weet nog niet met wie ik ga
hier heb je Yihaaaquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
mja wie niet
Hij had bij ADHD ook een leuk stukje over ouderen met rollator:O
Kan niet vinden
je was wel langer wegquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:58 schreef styliste het volgende:
ja hoor ik ben ook even 5 minuten weg.. ik heb jullie niet kunnen volgen hoor maar ik ga naar ruben ruben en tijl in mei..
Jij moet leren!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Jochem komt zometeen naar mij....
hmmm lekker met champignons!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:06 schreef styliste het volgende:
en nu ga ik weer weg want ik moet koken.risotto maken.... mjam
hey dan mag je weer legaal mee doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Nee Jochem komt zo en dan brengt ie me naar Nijmegen station en dan kom ik richting Tilbuuuurg JA! Oke. Ik ga mn spullen maar 's bij elkaar gooien. Tot vanaaaavond
.
Dudequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hey dan mag je weer legaal mee doen
Nu voel ik mij heel slechtquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hey dan mag je weer legaal mee doen
Ze vinden jou gewoon liever dan mij want tegen jou zeggen ze dat nietquote:
Ik maakte maar een grapje hè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
zeg al niets meer
Ja, blijkbaar. Hij is gewoon vergeten dat illegaal benquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ze vinden jou gewoon liever dan mij want tegen jou zeggen ze dat niet. Je bent ook heel lief hoor
daar niet van
. Ik ben je nog steeds dankbaar voor ACVA inleveren
.
Ik vind je nu even stom!quote:
ik wou soms dat je toch dingen kon verwijderen hier!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Hij is gewoon vergeten dat illegaal ben
hihi, geen dank hoor![]()
[..]
Ik vind je nu even stom!
Zeg sorry dan!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik wou soms dat je toch dingen kon verwijderen hier!
Icanhascheezburgerquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet zo lachen om die site
Samenvatting: we hebben hyves' uitgewisseld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:44 schreef Ace1 het volgende:
Dit gaat wel heel snel...
nee, nu hij nogquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Samenvatting: we hebben hyves' uitgewisseld.
Nu ben je weer bij, kan je weer bij blijven kletsen.
Het was geen vraagquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, in dat geval doe ik niet meer mee.
eerder een vaststellingquote:
Dan zit ik al in de bus naar Francequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
te vroeg... Vrijdagmiddag uurtje of 6, dan is het tijd voor bierin belgie welteverstaan
![]()
snowmotion zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan zit ik al in de bus naar France.
Frans is je vriend?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan zit ik al in de bus naar France.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Frans is je vriend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi hoiquote:
france .... alpen .... sneeuwquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BTW = Spooky4u hier nog gesignaleerd? Ik denk nl dat ik nu weet wie ik voor me heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spookt ergens anders rond..quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
BTW = Spooky4u hier nog gesignaleerd?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
BTW = Spooky4u hier nog gesignaleerd? Ik denk nl dat ik nu weet wie ik voor me heb..ehm nee, niet meer gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo dat ?You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Dat ik indirect weggejaagd ben door Tommyquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ik indirect weggejaagd ben door Tommy
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
doe eens lief ik heb je een hamster met sorry gegeven!
pest ik jou terug dit topic inquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ik indirect weggejaagd ben door Tommy
en waarom dat ?quote:
we gaan gewoon rond haar huis spottenquote:
Jij met de fotocamera natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
gaan ze doen hoor
staan ze met verrekijker en fotocamera!
neuh zij met z'n tweeënquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij met de fotocamera natuurlijk
maken we fotos en sturen we naar de prive, en posten we op fokquote:
Quest ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef Messenga het volgende:
Nja zeg, Automatic is wel meer waard dan de privé..
story?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef Messenga het volgende:
Nja zeg, Automatic is wel meer waard dan de privé..
Jij bent er te weinig!quote:
nee messenga,quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:05 schreef Messenga het volgende:
Jongens, kom eens met een kwaliteitsblad
Dan bewaar ik ze wel tot ze echt heel veel waard zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
Foto's van mij maken.
Opsturen naar de Privé en naar de Story
& op Fok! zetten...
wij hard?quote:
wordt je nog beroemdquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
Foto's van mij maken.
Opsturen naar de Privé en naar de Story
& op Fok! zetten...
Nee joh, de VIquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee messenga,
niet de gaypride
jah, ik lees niet zovee lblaadjes
Eens isquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een fok hyve was
Ik ben niet zo'n hyvert en al helemaal niet zo'n fok met prive mengert
Ik werk!quote:
dus ??? ik ookquote:
dan post maarquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:08 schreef BlackSheep het volgende:
Zelfs meelurken lukt niet meer met dit tempo
nou. nog druk zat hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zegt wel eens iets over je werk, dat je zoveel posttijd hebt
jij studeertquote:
is ook weer zo, met heel die toetsen enzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig ook een FT baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |