Ik wist niet eens dat er een fok hyve wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt
nice :d
dus liefie, zo kun je mij ook vinden

jah, ik sta daar alleen in de lijstquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een fok hyve was
Ik ben niet zo'n hyvert en al helemaal niet zo'n fok met prive mengert

hahahah ik kon het echt niet latenquote:

Nou ik heb je via je msn adres gevonden maar die heeft niet iedereen hier? Dus dan is het ubermakkelijk jaa, voornaam + achternaamquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geloof mij; ik ben écht het makkelijkste te vinden van allemaal.
Zusje; M; Thomas; ik ben echt makkelijk te vinden toch?

geeft niet hoor... 't is dat ik je wel een beetje kenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hahahah ik kon het echt niet latenhaha
Sorry

Wat zijn jullie dom hierquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou ik heb je via je msn adres gevonden maar die heeft niet iedereen hier? Dus dan is het ubermakkelijk jaa, voornaam + achternaam. Verder weet ik het niet hoor haha
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."

quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zijn jullie dom hiertjah, te makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zei ik al hier
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig

Ja, een klein beetje.quote:

quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zijn jullie dom hierHet kwartje viel hier ook net ineens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mooi! Ik heb het koud namelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:09 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga hier afsluiten en kom tilburg weer verwarmen met mijn aanwezigheid

ben je ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef theKiD het volgende:Ik zat mijn held Bert Visscher net bij Messenga te bekijken op zijn hyve! Bert = Held
![]()
enne.. zusje van is brutaalMij een luilak noemen
![]()
![]()
![]()

Dat stuk is zo geniaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef theKiD het volgende:
Ik zat mijn held Bert Visscher net bij Messenga te bekijken op zijn hyve! Bert = Held
![]()
enne.. zusje van is brutaalMij een luilak noemen
![]()
![]()
![]()

Die heb ik in Schouwburg gezien.. en die is errug gaaf!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:12 schreef Messenga het volgende:
Ik wil stoffe jongens ook nog zien trouwens.

M'n ouders zijn wel geweest, pauze schijnt handig geweest te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die heb ik in Schouwburg gezien.. en die is errug gaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |