Jij moet leren!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Jochem komt zometeen naar mij....
hmmm lekker met champignons!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:06 schreef styliste het volgende:
en nu ga ik weer weg want ik moet koken.risotto maken.... mjam
hey dan mag je weer legaal mee doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Nee Jochem komt zo en dan brengt ie me naar Nijmegen station en dan kom ik richting Tilbuuuurg JA! Oke. Ik ga mn spullen maar 's bij elkaar gooien. Tot vanaaaavond
.
Dudequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hey dan mag je weer legaal mee doen
Nu voel ik mij heel slechtquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hey dan mag je weer legaal mee doen
Ze vinden jou gewoon liever dan mij want tegen jou zeggen ze dat nietquote:
Ik maakte maar een grapje hè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
zeg al niets meer
Ja, blijkbaar. Hij is gewoon vergeten dat illegaal benquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ze vinden jou gewoon liever dan mij want tegen jou zeggen ze dat niet. Je bent ook heel lief hoor
daar niet van
. Ik ben je nog steeds dankbaar voor ACVA inleveren
.
Ik vind je nu even stom!quote:
ik wou soms dat je toch dingen kon verwijderen hier!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Hij is gewoon vergeten dat illegaal ben
hihi, geen dank hoor![]()
[..]
Ik vind je nu even stom!
Zeg sorry dan!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik wou soms dat je toch dingen kon verwijderen hier!
Icanhascheezburgerquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet zo lachen om die site
Samenvatting: we hebben hyves' uitgewisseld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:44 schreef Ace1 het volgende:
Dit gaat wel heel snel...
nee, nu hij nogquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Samenvatting: we hebben hyves' uitgewisseld.
Nu ben je weer bij, kan je weer bij blijven kletsen.
Het was geen vraagquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, in dat geval doe ik niet meer mee.
eerder een vaststellingquote:
Dan zit ik al in de bus naar Francequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
te vroeg... Vrijdagmiddag uurtje of 6, dan is het tijd voor bierin belgie welteverstaan
![]()
snowmotion zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan zit ik al in de bus naar France.
Frans is je vriend?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan zit ik al in de bus naar France.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Frans is je vriend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi hoiquote:
france .... alpen .... sneeuwquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BTW = Spooky4u hier nog gesignaleerd? Ik denk nl dat ik nu weet wie ik voor me heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spookt ergens anders rond..quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
BTW = Spooky4u hier nog gesignaleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |