Jij bent leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef styliste het volgende:
er is er maar 1 op hyves in tilburg met mijn achternaam...
Je heet manon?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef styliste het volgende:
er is er maar 1 op hyves in tilburg met mijn achternaam...
nou dat zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef styliste het volgende:
als we zo doorgaan hebben we binnen 24 uur 2 topics vol...
is dan een nieuw recordquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef styliste het volgende:
als we zo doorgaan hebben we binnen 24 uur 2 topics vol...
hmmmquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef theKiD het volgende:
Vorig jaar met Tuxx en FB en Messenga ging ook iets van 4 topics in 24 uur
Met mij? Wanneer dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef theKiD het volgende:
Je hebt mequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
(T)Jonge, kon dat nou niet openbaar... (en het is er wel erg blauw hoor)
Wat heb je allemaal gesneden dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:29 schreef theKiD het volgende:
Ow ja.. en ik was er ook bij natuurlijk![]()
BTW.. ik heb dan wel allemaal gesneden net, maar weet nog niet wat ik straks moet gaan klaarmaken met eten*help?*
kip, champignons en paprika en straks nog tomaatje erbijquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gesneden dan?
Oh, in juli, dat iedereen tegelijk jarig isquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zal rond nummer 20 oid zijn geweest![]()
Dat ik dat nog weet
Ik weet de jouwe nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef theKiD het volgende:
Ik heb nog steeds geen nieuwe vriendjes op hyves ondertussen
jah inderdaad, wel ergquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zal rond nummer 20 oid zijn geweest![]()
Dat ik dat nog weet
ja maar doe dan even je aanmelden bij mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef theKiD het volgende:
Ik heb nog steeds geen nieuwe vriendjes op hyves ondertussen
staat bij mij in hyvesquote:
Staat me vaag iets van bij...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef theKiD het volgende:
kijk dan ff bij mijquote:
[Arrogant modus] Ze mogen mij bij jou zoeken en aanmelden [/Arrogant modus]quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk dan ff bij mij
heb alleen ophelia en messenga nog niet
Niemand heeft Opheliaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk dan ff bij mij
Kijken bij Crazyquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar hoe kwam je daar dan achter?
Kloptquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
[Arrogant modus] Ze mogen mij bij jou zoeken en aanmelden [/Arrogant modus]![]()
![]()
haha ok danquote:
en mij ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
(ik heb alleen zusje en auto nog niet)
Center of attention natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef theKiD het volgende:
Maare.. Zusje.. Links/midden of rechts?
En tegan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk dan ff bij mij
ehm neequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
En tegan?De grootste onbekende
Die wel?
Ik merk er nog niks vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
(ik heb alleen zusje en auto nog niet)
ZIe mijn vorige post voor mijn eerste en laatste hint![]()
Ik laat de eer aan jouquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Center of attention natuurlijk. Wel op mn gesloten profiel komen maar niet vriendjes worden hè!
.
ze heeft geen hyvesquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
Weet iemand haar echte naam?
of woonplaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |