nee, nu hij nogquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Samenvatting: we hebben hyves' uitgewisseld.
Nu ben je weer bij, kan je weer bij blijven kletsen.
Het was geen vraagquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, in dat geval doe ik niet meer mee.
eerder een vaststellingquote:
Dan zit ik al in de bus naar Francequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
te vroeg... Vrijdagmiddag uurtje of 6, dan is het tijd voor bierin belgie welteverstaan
![]()
snowmotion zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan zit ik al in de bus naar France.
Frans is je vriend?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan zit ik al in de bus naar France.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Frans is je vriend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi hoiquote:
france .... alpen .... sneeuwquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BTW = Spooky4u hier nog gesignaleerd? Ik denk nl dat ik nu weet wie ik voor me heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spookt ergens anders rond..quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
BTW = Spooky4u hier nog gesignaleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |