Tegan vind je niet denk ik..quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
En tegan?De grootste onbekende
Die wel?
KiDdow@verganeGlorieXL.jpg?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik merk er nog niks van![]()
[..]
Ik laat de eer aan jou![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef hetzusjevan het volgende:
En nou gaan jullie keihard het topicvolspammen net als ik moet leren! Sjonge! Nou kan ik niet meedoen.
Nee ze wil niet gevonden worden denk ikquote:
hoe gevonden dan ?quote:
ik stond een keer met haar nog voor jouw winkelquote:
Volgens mij zijn jullie allemaal pussies, jullie staan zovaak voor de FRS, maar zeggen nooit ietsquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik stond een keer met haar nog voor jouw winkel
was afgelopen jaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie allemaal pussies, jullie staan zovaak voor de FRS, maar zeggen nooit iets
jij hebt mij alquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel
Doe mij eens een hyves overzichtje
ben veel te lam om te zoeken
sorry, iedereen heeft moeten zoekenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
Elke keer als ik bij FRS kom wat al heel zelden is ben jij dr niet..quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie allemaal pussies, jullie staan zovaak voor de FRS, maar zeggen nooit iets
Dealquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was afgelopen jaar
of alweer bijna 1.5 jaar geleden
volgende keer in centrum ben kom ik ff langs
Kom dan ook op donderdagavond, dan is er toch al niets te doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Elke keer als ik bij FRS kom wat al heel zelden is ben jij dr niet..
Jij bent dus al net zo arrogant als dat ik benquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
inderdaad en dan mag hij lekker aanmelden
via tommy kom je bij de restquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij bent dus al net zo arrogant als dat ik ben![]()
krijg ik dan fok korting ?quote:
Nee want dan is de kans groot dat ik je wel tref.. en ik ben best verlegenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kom dan ook op donderdagavond, dan is er toch al niets te doen
same here.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee want dan is de kans groot dat ik je wel tref.. en ik ben best verlegen![]()
![]()
![]()
Maar ik ga meestal niet als ik weet dat het druk is in de stadDan loop ik me alleen maar te ergeren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |