dat gourmetten kun je ook vergetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, correctie, jij bent stom!
Ik eis Rene! ReneRene
Hoezo, dat huis is net zo goed vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat gourmetten kun je ook vergeten
Geeft niet, Dupje verdient wel wat meer aandachtquote:
Drinkt hij alweer dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geeft niet, Dupje verdient wel wat meer aandacht
En Hosti bij jou is het zeer waarschijnlijk gewoon een kater ja
Ow.. okee...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En Hosti bij jou is het zeer waarschijnlijk gewoon een kater ja
Trouwens jij bent natuurlijk ook gewoon op je bek gegaan, dus zou eigenlijk best kunnen..quote:
quote:
quote:geregistreerd op: woensdag 7 januari 2009 @ 11:15
doe datquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoezo, dat huis is net zo goed vanRene
En anders ga ik wel ergens lekker met IB eten ofzo
Ik ben out geweest als ik mijn maat mag geloven, heb al drie dagen niet fatsoenlijk geslapen van allemaal die klote pijntjes en ik heb nog steeds hoofdpijn... dus tja... misschien wel ja...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Trouwens jij bent natuurlijk ook gewoon op je bek gegaan, dus zou eigenlijk best kunnen..
Dan sowieso denk ik eigenlijk... goeie reden om op bed te blijven liggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben out geweest als ik mijn maat mag geloven, heb al drie dagen niet fatsoenlijk geslapen van allemaal die klote pijntjes en ik heb nog steeds hoofdpijn... dus tja... misschien wel ja...
Mwah, krijg ik vast geen blijvende hersenschade van... Dat heeft die alcohol al gedaan, dus slechter wordt het toch nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan sowieso denk ik eigenlijk... goeie reden om op bed te blijven liggen
Maar eigenlijk mag je dan ook niet computeren/tv kijken
Dank je!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:30 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en mag ik nog evendoen voor de TT?
*wijst naar TT*quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
waar is Slar eigenlijk, die ging toch neuken?
Hehe ja, gelukkig waren de vorige naamtopics wat vrolijkerquote:
Hehe dat is liefquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Punnikenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ken niet.. maar zodra het ken zet ik em uitquote:
Terug van neukenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
We hadden gister toch alweer iets nieuws? Punniken was toch zoooo 5 januari?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zo komt punniken d'r nooit hè
Dat prikken gaat op een gegeven moment ook vervelenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef LastRequest het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, punnikt bijna heel informatiekunde ineens
ik punnikte al een tijdje hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef LastRequest het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, punnikt bijna heel informatiekunde ineens
Kut ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zo komt punniken d'r nooit hè
Nu weer welquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Probeer je er nou alweer een nieuw synoniem in te gooien?![]()
He, jij legt die lat ineens zo hoogquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef morgane het volgende:
Je moet niet te hoge eisen aan me gaan stellen hooreensch grappig is niet altijd grappig.
Operatie ging goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Uhuh
Maar serieus, ik heb teruggelezen maar het is nog vroeg. Hoe ging het?
Goed om te horen, ben benieuwd hoe het afloopt. Hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef Dupje het volgende:
[..]
Operatie ging goedZe hebben het ganglion eruitgehaald. Vond het totaal best heftig (lang op de verpleegafdeling gelegen en kreeg infuus voor de operatie).
Nu doet de wond best pijn, dus beetje rustig aan doen
Ik had er ook nog niet op gereageerd, maar dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed om te horen, ben benieuwd hoe het afloopt. Hou ons op de hoogte
Bij de gratis bewaakte fietsenstalling aan de kant van de molenstraat, ga je op het bankje zitten.. en een beetje de goede personen uitkiezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
Eej, Papi, weet jij nog goede hossel spots in Nimma?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef IrishBastard het volgende:
Op welke tijdstippen komen daar de beste punani langs dan?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef IrishBastard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wel wat hosselen is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef IrishBastard het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar, jij werkt toch voor de AH?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:37 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of ze al gekleurde AH knuffels te koop hebben? Ik kom alleen nog maar op de bakkerij tegenwoordig, dus ik mis dat soort dingen steeds.
Dat is niet echt veel, red je in je eentje nogquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:46 schreef morgane het volgende:
Overigens zit er wel een maximum aan hoor, 75 euro per 4 weken geloof ik.
I knowquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:58 schreef IrishBastard het volgende:
Wel handig dat je ouders dat dan meesponsoren
Medionquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef Nielez het volgende:
Ben er ook weer.
Pap heeft een nieuwe laptop besteld, ben jaloers.
Zo'n hippe actie van de Aldi.
Medion laptop (net als de mijne) maar dan beter, voor even veel geld (scheelt wel weer een half jaar).
Sorry?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga trouwens ook informatiekunde doen!
Maximaal, in plaats van nominaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga trouwens ook informatiekunde doen!
Ja of ik ga mijn rechtenstudie zeh informatiekundewayz doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maximaal, in plaats van nominaal![]()
Hey, das eigen initiatief hèquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
En als je het wel ooit haalt ben je in 10 jaar binnen.
Ik verwacht nu een opmerking tegen mij van bepaalde personenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:22 schreef LastRequest het volgende:
"Wil je wat drinken?"
"Ja neem maar een Cola Light mee alsjeblieft!"
*5 min later*
"Hier, je Fanta"
""
"Ik vond het al zo raar dat je Fanta wilde"
Nu moet ik Fanta drinken getsieeee
En alle keren dat het niet doorgaans is? Dan koop je dus gewoon rubbishquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
O krijgen we die discussie weer!
Medion is doorgaans gewoon compal met een ander stickertje!
Alles wat erin zit bestaat uit A-merken!
En dan daarbij hebben die dingen een goede prijs/kwaliteit verhouding, een goed software-pakket erbij en 3 jaar garantie!
Nee, jij hebt er verstand vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Medion zijn best goede dingen imo ja
ben je dementquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik verwacht nu een opmerking tegen mij van bepaalde personen
Voor de huistuinenkeukenlaptopper is het toch best oke?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er verstand van
Bluh beterschap!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kutzooi!![]()
Buikpijn!
Chirurg![]()
Injecties![]()
Tering, ik heb het wel weer helemaal gehad voor vandaag! Ik ga slapen!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik verwacht nu een opmerking tegen mij van bepaalde personen
Ach ik heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Voor de huistuinenkeukenlaptopper is het toch best oke?
Nee ik dronk gister namelijk 2 fanta ipv wijn en dat werd door bepaalde personen en vrienden van die personen een beetje belachelijk gemaaktquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet dat ik me aanstel maar m'n hoofd knalt uit elkaar en ik voel me continu alsof ik moet overgeven.. dus ik mag het
Nee dan komt het uit een andere fabriek rollenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En alle keren dat het niet doorgaans is? Dan koop je dus gewoon rubbish
Ja, dat mag godverdomme wel eens! Het is al meer dan vijf maanden geleden dat ze me geopereerd hebben en ik eet pijnstillers alsof het dummies zijn!quote:
Jeetje ik hoop dat ik toch wel na 2 dagen van de pijnstillers af ben!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat mag godverdomme wel eens! Het is al meer dan vijf maanden geleden dat ze me geopereerd hebben en ik eet pijnstillers alsof het dummies zijn!![]()
PS: toch bedankt hoor!
Ik hoop het voor je!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jeetje ik hoop dat ik toch wel na 2 dagen van de pijnstillers af ben!
Helaas, ook jij gaat de D_K kant op!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jeetje ik hoop dat ik toch wel na 2 dagen van de pijnstillers af ben!
Ik hoop het echt niet voor dr! Ik kom net terug uit het ziekenhuis! Ze hebben met een injectie-naald door mijn buikspieren in mijn buikwand lopen roeren om de boel te verlammen vanwege de pijn. Allemaal gedoe en kut zooi en ellende en drama en nog meer!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas, ook jij gaat de D_K kant op!
Nou dat dacht ik toch niet. Ik wilde vrijdag eigenlijk alweer naar school gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas, ook jij gaat de D_K kant op!
Jeeeeeeeeeetje, en wanneer gaat dat over?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet voor dr! Ik kom net terug uit het ziekenhuis! Ze hebben met een injectie-naald door mijn buikspieren in mijn buikwand lopen roeren om de boel te verlammen vanwege de pijn. Allemaal gedoe en kut zooi en ellende en drama en nog meer!
Dat is nog maar de vraag. Over 2 weken terug en dan gaan ze het misschien herhalen. In 20% van de gevallen werkt deze methode. Anders snijden ze me weer open en snijden ze de zenuw door. Dan ben ik van de pijn af als het goed is maar dan is de zooi natuurlijk verlamd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeetje, en wanneer gaat dat over?
Hmz, en waarom was je ook alweer geopereerd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Over 2 weken terug en dan gaan ze het misschien herhalen. In 20% van de gevallen werkt deze methode. Anders snijden ze me weer open en snijden ze de zenuw door. Dan ben ik van de pijn af als het goed is maar dan is de zooi natuurlijk verlamd.
Acute pancreatitis als gevolg van verstopping van de afvoergang van de alvleesklier door galstenenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hmz, en waarom was je ook alweer geopereerd?
Ah dat is best heftig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Acute pancreatitis als gevolg van verstopping van de afvoergang van de alvleesklier door galstenen
http://www.mlds.nl/pages/aandoeningen.php?rID=155&aID=57&char=P&PHPSESSID=3e14182d1c08d685cd699624199f952b
Ze hadden geen keuze, want het was niet langer meer de vraag of het opnieuw zou gebeuren, maar wanneer en daarom hebben ze mijn galblaas verwijderd (oorzaak galstenen), omdat je aan pancreatitis kan overlijden. Edit: althans aan de variant die ik had (acute ernstige).
Heftiger was het op de I.C. liggen vanwege een overdosis opioiden! Maar ja, ik ga elk jaar wel bijna een paar keer dood dus daar raak je ook aan gewend!quote:
OMG ruig leventje zo...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heftiger was het op de I.C. liggen vanwege een overdosis opioiden! Maar ja, ik ga elk jaar wel bijna een paar keer dood dus daar raak je ook aan gewend!
Zo nu even een pijnstiller innemen en gaan slapen!
Waarom denk je dat ik tegenwoordig vloeiend Frans spreekquote:
'Witte wa da kost'..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Sander het volgende:
Jammer alleen van het trage geheugen, trage FSB, geen L3 cache
Wat is verdomd goed?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik zie dat ie 800eu is?
Ik heb een verdomd goeie laptop gekocht van het weekend voor 617..
Voor mijn opleiding iigquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:25 schreef Nielez het volgende:
Die sony vaio units zijn dan wel redelijk kwaliteit maar je betaalt er teringveel voor.
Ja je betaalt niks, en dan heb je ook niks. Vind ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:25 schreef Nielez het volgende:
[..]
'Witte wa da kost'..
Dan maar iets minder, scheelt enorm veel in geld, anders mag je meteen honderden euris meer doneren.
Die sony vaio units zijn dan wel redelijk kwaliteit maar je betaalt er teringveel voor.
Ja m'n vorige was ook van deze serie, is me echt super bevallen, zeker in combinatie met de duizend programma's die we moeten draaien.. die zijn best zwaar en die kan ie prima aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef swarmahoer het volgende:
das ook n mooie laptop lr, mn zusje heeft er ook zoeen (niet precies dezelfde maar dat utierlijk/prijsklasse)
Dat dus. Achteraf gezien ook wel een beetje veel betaald, had ook wel iets minder gekundquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ach, ik ben dan ook een verschrikkelijke nurd wat dat betreft dus ik moet ook gewoon mijn bek houden.. Voor twee van die laptops kon je destijds niet eens deze laptop betalen... Maar zoals ik al zei ik ben veeleisend en wil lang kunnen doen met mijn spul
De snelheid waarmee het hele systeem onderling communiceert, dus de processor met het geheugen zeg maar. Hoe groter dat is hoeveel te meer data er tussen die twee gepompt en verwerkt kan worden, als ik me niet vergis.quote:
Oe dies wel OK.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Voor mijn opleiding iig
HP Pavilion dv5-1010ed
edit: en ze hebben er extra geheugen oid in gezet geloof ik, binnen die prijs
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben ook genaaid, maar dan door een huisgenote. Die heeft met d'r domme kop de factuur van Telfort laten storneren, waardoor we afgesloten zijn van Internet. Gevolg: we zitten de komende week zonder..
Een 18.4 inch, waarom dan in godsnaam een laptop kopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Nielez het volgende:
[..]
Oe dies wel OK.
Die van 800 is ongeveer tzelfde maar dan met een 18,4 inch breedbeeld ipv 15,4 en met 1680 bij 9xx resolutie ipv 1280 x800. En 3 jaar garantie ipv 1. En mat scherm vindk heel belangrijk. Die trubright en weetikveelwathetheet (bij jou brightview waarschijnlijk) vindk a-relaxed, spiegelend enzo. Heb je daar geen last van?
Maar toch leuk dingetje
18 inch? Da's geen laptop meer manquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Nielez het volgende:
[..]
Oe dies wel OK.
Die van 800 is ongeveer tzelfde maar dan met een 18,4 inch breedbeeld ipv 15,4 en met 1680 bij 9xx resolutie ipv 1280 x800. En 3 jaar garantie ipv 1. En mat scherm vindk heel belangrijk. Die trubright en weetikveelwathetheet (bij jou brightview waarschijnlijk) vindk a-relaxed, spiegelend enzo. Heb je daar geen last van?
Maar toch leuk dingetje
Ik heb helemaal geen last van spiegelend beeld nee.. en we hebben 2 jaar garantie bijgekocht voor 60eu, das ook nog wel te overzien. Ik vind m'n scherm nu eigenlijk al te groot, m'n vorige was kleiner.. maar het bevalt primaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Nielez het volgende:
[..]
Oe dies wel OK.
Maar toch leuk dingetje
Dat zat erbijquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef IrishBastard het volgende:
En dan een scherm willen met zo'n 1600x nogwat resolutie, "want hij ziet het niet meer zo goed"
Dat is criterium jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Dupje het volgende:
En ja ik ben wel een vrouw, want ik lust wel chocola
Hoe kun je nou niet van chocomel houdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Beide![]()
En ja ik ben wel een vrouw, want ik lust wel chocola
Je dacht ik gooi toch maar de volledige plens melk bij, misschien werkt het op een of andere magische wijze toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef IrishBastard het volgende:
Goftedomme, m'n brinta is op
Wil ik ontbijten, heb ik nog maar zo'n heel klein beetjeEn natuurlijk wel een fijne plens melk, dus nou is het een soort soep
Nee, ik had eerst melk gepakt, toen pas de brintaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je dacht ik gooi toch maar de volledige plens melk bij, misschien werkt het op een of andere magische wijze toch?
Lekkere tijd om te ontbijtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef IrishBastard het volgende:
Goftedomme, m'n brinta is op
Wil ik ontbijten, heb ik nog maar zo'n heel klein beetjeEn natuurlijk wel een fijne plens melk, dus nou is het een soort soep
Woon jij boven een super?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het mooie is dat k voor warme chocomel + slagroom maar naar beneden hoef te lopen eigenlijk
Mobloquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
hmmmmmmm
knackebrodjes filet americain![]()
Die hangen nog ergens in 2008quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef LastRequest het volgende:
Jeetje jongens het is al drie uur.. waar zijn die goede voornemens van hard aan de studie werken?
Slecht Yashquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja sorry ik moet nog even een goede manier vinden om mijn liefde te verdelen![]()
!
Maar ik heb juist geen chocomelquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Slecht Yash![]()
Minder chocomel, minder luvving, minder drinken, meer studieren!
Och, we zijn haast dezelfde persoon, dus dat moet goed komenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja sorry ik moet nog even een goede manier vinden om mijn liefde te verdelen![]()
!
Jup. Want vervolgens is er niks meer betaald. Domme koe.quote:
Ja. Ze wist niet wat het was. Dus in plaats van navraag doen bij huisgenoten en even Telfort bellen, dacht ze dat storneren wel de makkelijkste optie was. Achterlijk kutwijf.quote:
Is het ook nog eens die stinkende?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Want vervolgens is er niks meer betaald. Domme koe..
[..]
Ja. Ze wist niet wat het was. Dus in plaats van navraag doen bij huisgenoten en even Telfort bellen, dacht ze dat storneren wel de makkelijkste optie was. Achterlijk kutwijf.
Natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is het ook nog eens die stinkende?
ik ken het wel, heb het alleen nooit gegetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef IrishBastard het volgende:
Moblo faalt, ze kent HP Fruity niet!
Je kunt d'r ook duwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
.
Hoe dat mens zich ooit moet redden in een normale wereld is me een raadsel. Hoe ze ooit de basisschool heeft afgerond trouwens ook. Echt, als die volgende week voor de trein springt geef ik een feestje.
Slap verweerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ken het wel, heb het alleen nooit gegeten
Dat betekent fysiek contact. No fucking way, dan heb ik acuut een combinatie van ebola en lepra te pakkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je kunt d'r ook duwen
Of d'r gewoon het huis uit zettenMuiterij!
Duwen met een honkbalknuppel, tegen d'r achterhoofd dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat betekent fysiek contact. No fucking way, dan heb ik acuut een combinatie van ebola en lepra te pakken.
Meestal zie ik dat 's ochtends wel als ik Blackboard open, maar ja, door die KUTHOER kon dat vanmorgen nietquote:
Jaquote:
Niet zo letterlijk, maar ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik haar handelswijze uitermate dom vind en dat ze het maar op moet lossen. Zij heeft immers geen navraag gedaan. Ze liep niet voor niets zo beledigd wegquote:
Ssst dat soort dingen wil je op zo'n moment niet horenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wss stond die opdracht er wel al eerder op of niet
Mijn zusje zet lege flessen/pakken/etc terug in de koelkast, dat is pas irritant..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
de cola vanuit de bijkeuken was kouder dan die vanuit de koelkast ;') eindelijk een keertje blij dat mn zusje de voorraad niet aanvult als ze de laatste fles pakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
hosselen vriend, hosselen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar da's zo duur.
dont go therequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn zusje zet lege flessen/pakken/etc terug in de koelkast, dat is pas irritant..
Inderdaad hequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
Op die eerste kijk je wel errug zaadvragend
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
chagerijntjes eten om daarna weer te komen posten
ha ha haquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
chagerijntjes eten om daarna weer te komen posten
ouch, dat is kutquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben ook genaaid, maar dan door een huisgenote. Die heeft met d'r domme kop de factuur van Telfort laten storneren, waardoor we afgesloten zijn van Internet. Gevolg: we zitten de komende week zonder..
Tuurlijk, het was m'n eigen keuze om die uit te stellen. Het is amper werk, en ik heb ze tot nu toe alle 15 past op het laatste moment gemaakt. Nooit een probleem, altijd prima werk. Maar dan moet je niet dit geouwehoer krijgen. Het moet niet zo zijn dat ik mijn prima werkende methode moet aanpassen vanwege haar stupiditeit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wss stond die opdracht er wel al eerder op of niet
True that!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, het was m'n eigen keuze om die uit te stellen. Het is amper werk, en ik heb ze tot nu toe alle 15 past op het laatste moment gemaakt. Nooit een probleem, altijd prima werk. Maar dan moet je niet dit geouwehoer krijgen. Het moet niet zo zijn dat ik mijn prima werkende methode moet aanpassen vanwege haar stupiditeit.
ieuw.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
had je ze niet door moeten slikken
dat past nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Waar Morgane probeert van haar ondergewaardeerde titel af te komen.
"die kerel"quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef Mikkie het volgende:
Zohee... die kerel op de tweede foto zit je assets wel te checken zeg
Uhuh. Komt het nog goed uit dat ik dit weekend in Dublin zit dus er dan niks aan mis, maar als ik m'n vrije weekend geen Internet had gehad, ben ik wel knap zuur. Kan ik echt de hele dag in de UB gaan zitten om daar sheets te bekijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |