Die hangen nog ergens in 2008quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef LastRequest het volgende:
Jeetje jongens het is al drie uur.. waar zijn die goede voornemens van hard aan de studie werken?
Slecht Yashquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja sorry ik moet nog even een goede manier vinden om mijn liefde te verdelen![]()
!
Maar ik heb juist geen chocomelquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Slecht Yash![]()
Minder chocomel, minder luvving, minder drinken, meer studieren!
Och, we zijn haast dezelfde persoon, dus dat moet goed komenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja sorry ik moet nog even een goede manier vinden om mijn liefde te verdelen![]()
!
Jup. Want vervolgens is er niks meer betaald. Domme koe.quote:
Ja. Ze wist niet wat het was. Dus in plaats van navraag doen bij huisgenoten en even Telfort bellen, dacht ze dat storneren wel de makkelijkste optie was. Achterlijk kutwijf.quote:
Is het ook nog eens die stinkende?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Want vervolgens is er niks meer betaald. Domme koe..
[..]
Ja. Ze wist niet wat het was. Dus in plaats van navraag doen bij huisgenoten en even Telfort bellen, dacht ze dat storneren wel de makkelijkste optie was. Achterlijk kutwijf.
Natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is het ook nog eens die stinkende?
ik ken het wel, heb het alleen nooit gegetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef IrishBastard het volgende:
Moblo faalt, ze kent HP Fruity niet!
Je kunt d'r ook duwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
.
Hoe dat mens zich ooit moet redden in een normale wereld is me een raadsel. Hoe ze ooit de basisschool heeft afgerond trouwens ook. Echt, als die volgende week voor de trein springt geef ik een feestje.
Slap verweerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ken het wel, heb het alleen nooit gegeten
Dat betekent fysiek contact. No fucking way, dan heb ik acuut een combinatie van ebola en lepra te pakkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je kunt d'r ook duwen
Of d'r gewoon het huis uit zettenMuiterij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |