Ik hoop het echt niet voor dr! Ik kom net terug uit het ziekenhuis! Ze hebben met een injectie-naald door mijn buikspieren in mijn buikwand lopen roeren om de boel te verlammen vanwege de pijn. Allemaal gedoe en kut zooi en ellende en drama en nog meer!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas, ook jij gaat de D_K kant op!
Nou dat dacht ik toch niet. Ik wilde vrijdag eigenlijk alweer naar school gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas, ook jij gaat de D_K kant op!
Jeeeeeeeeeetje, en wanneer gaat dat over?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet voor dr! Ik kom net terug uit het ziekenhuis! Ze hebben met een injectie-naald door mijn buikspieren in mijn buikwand lopen roeren om de boel te verlammen vanwege de pijn. Allemaal gedoe en kut zooi en ellende en drama en nog meer!
Dat is nog maar de vraag. Over 2 weken terug en dan gaan ze het misschien herhalen. In 20% van de gevallen werkt deze methode. Anders snijden ze me weer open en snijden ze de zenuw door. Dan ben ik van de pijn af als het goed is maar dan is de zooi natuurlijk verlamd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeetje, en wanneer gaat dat over?
Hmz, en waarom was je ook alweer geopereerd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Over 2 weken terug en dan gaan ze het misschien herhalen. In 20% van de gevallen werkt deze methode. Anders snijden ze me weer open en snijden ze de zenuw door. Dan ben ik van de pijn af als het goed is maar dan is de zooi natuurlijk verlamd.
Acute pancreatitis als gevolg van verstopping van de afvoergang van de alvleesklier door galstenenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hmz, en waarom was je ook alweer geopereerd?
Ah dat is best heftig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Acute pancreatitis als gevolg van verstopping van de afvoergang van de alvleesklier door galstenen
http://www.mlds.nl/pages/aandoeningen.php?rID=155&aID=57&char=P&PHPSESSID=3e14182d1c08d685cd699624199f952b
Ze hadden geen keuze, want het was niet langer meer de vraag of het opnieuw zou gebeuren, maar wanneer en daarom hebben ze mijn galblaas verwijderd (oorzaak galstenen), omdat je aan pancreatitis kan overlijden. Edit: althans aan de variant die ik had (acute ernstige).
Heftiger was het op de I.C. liggen vanwege een overdosis opioiden! Maar ja, ik ga elk jaar wel bijna een paar keer dood dus daar raak je ook aan gewend!quote:
OMG ruig leventje zo...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heftiger was het op de I.C. liggen vanwege een overdosis opioiden! Maar ja, ik ga elk jaar wel bijna een paar keer dood dus daar raak je ook aan gewend!
Zo nu even een pijnstiller innemen en gaan slapen!
Waarom denk je dat ik tegenwoordig vloeiend Frans spreekquote:
'Witte wa da kost'..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Sander het volgende:
Jammer alleen van het trage geheugen, trage FSB, geen L3 cache
Wat is verdomd goed?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik zie dat ie 800eu is?
Ik heb een verdomd goeie laptop gekocht van het weekend voor 617..
Voor mijn opleiding iigquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:25 schreef Nielez het volgende:
Die sony vaio units zijn dan wel redelijk kwaliteit maar je betaalt er teringveel voor.
Ja je betaalt niks, en dan heb je ook niks. Vind ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:25 schreef Nielez het volgende:
[..]
'Witte wa da kost'..
Dan maar iets minder, scheelt enorm veel in geld, anders mag je meteen honderden euris meer doneren.
Die sony vaio units zijn dan wel redelijk kwaliteit maar je betaalt er teringveel voor.
Ja m'n vorige was ook van deze serie, is me echt super bevallen, zeker in combinatie met de duizend programma's die we moeten draaien.. die zijn best zwaar en die kan ie prima aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef swarmahoer het volgende:
das ook n mooie laptop lr, mn zusje heeft er ook zoeen (niet precies dezelfde maar dat utierlijk/prijsklasse)
Dat dus. Achteraf gezien ook wel een beetje veel betaald, had ook wel iets minder gekundquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ach, ik ben dan ook een verschrikkelijke nurd wat dat betreft dus ik moet ook gewoon mijn bek houden.. Voor twee van die laptops kon je destijds niet eens deze laptop betalen... Maar zoals ik al zei ik ben veeleisend en wil lang kunnen doen met mijn spul
De snelheid waarmee het hele systeem onderling communiceert, dus de processor met het geheugen zeg maar. Hoe groter dat is hoeveel te meer data er tussen die twee gepompt en verwerkt kan worden, als ik me niet vergis.quote:
Oe dies wel OK.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Voor mijn opleiding iig
HP Pavilion dv5-1010ed
edit: en ze hebben er extra geheugen oid in gezet geloof ik, binnen die prijs
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben ook genaaid, maar dan door een huisgenote. Die heeft met d'r domme kop de factuur van Telfort laten storneren, waardoor we afgesloten zijn van Internet. Gevolg: we zitten de komende week zonder..
Een 18.4 inch, waarom dan in godsnaam een laptop kopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Nielez het volgende:
[..]
Oe dies wel OK.
Die van 800 is ongeveer tzelfde maar dan met een 18,4 inch breedbeeld ipv 15,4 en met 1680 bij 9xx resolutie ipv 1280 x800. En 3 jaar garantie ipv 1. En mat scherm vindk heel belangrijk. Die trubright en weetikveelwathetheet (bij jou brightview waarschijnlijk) vindk a-relaxed, spiegelend enzo. Heb je daar geen last van?
Maar toch leuk dingetje
18 inch? Da's geen laptop meer manquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Nielez het volgende:
[..]
Oe dies wel OK.
Die van 800 is ongeveer tzelfde maar dan met een 18,4 inch breedbeeld ipv 15,4 en met 1680 bij 9xx resolutie ipv 1280 x800. En 3 jaar garantie ipv 1. En mat scherm vindk heel belangrijk. Die trubright en weetikveelwathetheet (bij jou brightview waarschijnlijk) vindk a-relaxed, spiegelend enzo. Heb je daar geen last van?
Maar toch leuk dingetje
Ik heb helemaal geen last van spiegelend beeld nee.. en we hebben 2 jaar garantie bijgekocht voor 60eu, das ook nog wel te overzien. Ik vind m'n scherm nu eigenlijk al te groot, m'n vorige was kleiner.. maar het bevalt primaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Nielez het volgende:
[..]
Oe dies wel OK.
Maar toch leuk dingetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |