Bij de gratis bewaakte fietsenstalling aan de kant van de molenstraat, ga je op het bankje zitten.. en een beetje de goede personen uitkiezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
Eej, Papi, weet jij nog goede hossel spots in Nimma?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef IrishBastard het volgende:
Op welke tijdstippen komen daar de beste punani langs dan?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef IrishBastard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wel wat hosselen is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef IrishBastard het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar, jij werkt toch voor de AH?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:37 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of ze al gekleurde AH knuffels te koop hebben? Ik kom alleen nog maar op de bakkerij tegenwoordig, dus ik mis dat soort dingen steeds.
Dat is niet echt veel, red je in je eentje nogquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:46 schreef morgane het volgende:
Overigens zit er wel een maximum aan hoor, 75 euro per 4 weken geloof ik.
I knowquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:58 schreef IrishBastard het volgende:
Wel handig dat je ouders dat dan meesponsoren
Medionquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef Nielez het volgende:
Ben er ook weer.
Pap heeft een nieuwe laptop besteld, ben jaloers.
Zo'n hippe actie van de Aldi.
Medion laptop (net als de mijne) maar dan beter, voor even veel geld (scheelt wel weer een half jaar).
Sorry?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga trouwens ook informatiekunde doen!
Maximaal, in plaats van nominaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga trouwens ook informatiekunde doen!
Ja of ik ga mijn rechtenstudie zeh informatiekundewayz doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maximaal, in plaats van nominaal![]()
Hey, das eigen initiatief hèquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
En als je het wel ooit haalt ben je in 10 jaar binnen.
Ik verwacht nu een opmerking tegen mij van bepaalde personenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:22 schreef LastRequest het volgende:
"Wil je wat drinken?"
"Ja neem maar een Cola Light mee alsjeblieft!"
*5 min later*
"Hier, je Fanta"
""
"Ik vond het al zo raar dat je Fanta wilde"
Nu moet ik Fanta drinken getsieeee
En alle keren dat het niet doorgaans is? Dan koop je dus gewoon rubbishquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
O krijgen we die discussie weer!
Medion is doorgaans gewoon compal met een ander stickertje!
Alles wat erin zit bestaat uit A-merken!
En dan daarbij hebben die dingen een goede prijs/kwaliteit verhouding, een goed software-pakket erbij en 3 jaar garantie!
Nee, jij hebt er verstand vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Medion zijn best goede dingen imo ja
ben je dementquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik verwacht nu een opmerking tegen mij van bepaalde personen
Voor de huistuinenkeukenlaptopper is het toch best oke?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er verstand van
Bluh beterschap!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kutzooi!![]()
Buikpijn!
Chirurg![]()
Injecties![]()
Tering, ik heb het wel weer helemaal gehad voor vandaag! Ik ga slapen!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik verwacht nu een opmerking tegen mij van bepaalde personen
Ach ik heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Voor de huistuinenkeukenlaptopper is het toch best oke?
Nee ik dronk gister namelijk 2 fanta ipv wijn en dat werd door bepaalde personen en vrienden van die personen een beetje belachelijk gemaaktquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet dat ik me aanstel maar m'n hoofd knalt uit elkaar en ik voel me continu alsof ik moet overgeven.. dus ik mag het
Nee dan komt het uit een andere fabriek rollenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En alle keren dat het niet doorgaans is? Dan koop je dus gewoon rubbish
Ja, dat mag godverdomme wel eens! Het is al meer dan vijf maanden geleden dat ze me geopereerd hebben en ik eet pijnstillers alsof het dummies zijn!quote:
Jeetje ik hoop dat ik toch wel na 2 dagen van de pijnstillers af ben!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat mag godverdomme wel eens! Het is al meer dan vijf maanden geleden dat ze me geopereerd hebben en ik eet pijnstillers alsof het dummies zijn!![]()
PS: toch bedankt hoor!
Ik hoop het voor je!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jeetje ik hoop dat ik toch wel na 2 dagen van de pijnstillers af ben!
Helaas, ook jij gaat de D_K kant op!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jeetje ik hoop dat ik toch wel na 2 dagen van de pijnstillers af ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |