Duwen met een honkbalknuppel, tegen d'r achterhoofd dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat betekent fysiek contact. No fucking way, dan heb ik acuut een combinatie van ebola en lepra te pakken.
Meestal zie ik dat 's ochtends wel als ik Blackboard open, maar ja, door die KUTHOER kon dat vanmorgen nietquote:
Jaquote:
Niet zo letterlijk, maar ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik haar handelswijze uitermate dom vind en dat ze het maar op moet lossen. Zij heeft immers geen navraag gedaan. Ze liep niet voor niets zo beledigd wegquote:
Ssst dat soort dingen wil je op zo'n moment niet horenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wss stond die opdracht er wel al eerder op of niet
Mijn zusje zet lege flessen/pakken/etc terug in de koelkast, dat is pas irritant..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
de cola vanuit de bijkeuken was kouder dan die vanuit de koelkast ;') eindelijk een keertje blij dat mn zusje de voorraad niet aanvult als ze de laatste fles pakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
hosselen vriend, hosselen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar da's zo duur.
dont go therequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn zusje zet lege flessen/pakken/etc terug in de koelkast, dat is pas irritant..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |