Jaquote:
Niet zo letterlijk, maar ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik haar handelswijze uitermate dom vind en dat ze het maar op moet lossen. Zij heeft immers geen navraag gedaan. Ze liep niet voor niets zo beledigd wegquote:
Ssst dat soort dingen wil je op zo'n moment niet horenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wss stond die opdracht er wel al eerder op of niet
Mijn zusje zet lege flessen/pakken/etc terug in de koelkast, dat is pas irritant..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
de cola vanuit de bijkeuken was kouder dan die vanuit de koelkast ;') eindelijk een keertje blij dat mn zusje de voorraad niet aanvult als ze de laatste fles pakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
hosselen vriend, hosselen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar da's zo duur.
dont go therequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn zusje zet lege flessen/pakken/etc terug in de koelkast, dat is pas irritant..
Inderdaad hequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
Op die eerste kijk je wel errug zaadvragend
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
chagerijntjes eten om daarna weer te komen posten
ha ha haquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
chagerijntjes eten om daarna weer te komen posten
ouch, dat is kutquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben ook genaaid, maar dan door een huisgenote. Die heeft met d'r domme kop de factuur van Telfort laten storneren, waardoor we afgesloten zijn van Internet. Gevolg: we zitten de komende week zonder..
Tuurlijk, het was m'n eigen keuze om die uit te stellen. Het is amper werk, en ik heb ze tot nu toe alle 15 past op het laatste moment gemaakt. Nooit een probleem, altijd prima werk. Maar dan moet je niet dit geouwehoer krijgen. Het moet niet zo zijn dat ik mijn prima werkende methode moet aanpassen vanwege haar stupiditeit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wss stond die opdracht er wel al eerder op of niet
True that!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, het was m'n eigen keuze om die uit te stellen. Het is amper werk, en ik heb ze tot nu toe alle 15 past op het laatste moment gemaakt. Nooit een probleem, altijd prima werk. Maar dan moet je niet dit geouwehoer krijgen. Het moet niet zo zijn dat ik mijn prima werkende methode moet aanpassen vanwege haar stupiditeit.
ieuw.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
had je ze niet door moeten slikken
dat past nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Waar Morgane probeert van haar ondergewaardeerde titel af te komen.
"die kerel"quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef Mikkie het volgende:
Zohee... die kerel op de tweede foto zit je assets wel te checken zeg
Uhuh. Komt het nog goed uit dat ik dit weekend in Dublin zit dus er dan niks aan mis, maar als ik m'n vrije weekend geen Internet had gehad, ben ik wel knap zuur. Kan ik echt de hele dag in de UB gaan zitten om daar sheets te bekijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |