quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
Nou BT, iig niemand van de fokkers hier als je daar op doelt, aangezien zij allemaal 13 in een dozijn zijn. Ze vertonen allemaal hetzelfde spastische kinderachtige postgedrag dus ik zie geen verschil.
Ik voel me -terecht- niet aangesproken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, daar heb je een punt ja.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:52 schreef reetveter het volgende:
ik zie trouwens nu voor me hoe gers met ze kale kop een bloemetje bestelde![]()
bwehehehehehe
Dit zou zo het scenario van een boek kunnen zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
hij voelt zich vast als een kind die levenloos is![]()
Jammer.quote:
Kun je de TT aanpassen naar: waar gers de bloemetjes buitenzet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
En waarom geven jullie gers een bloemetje?
Mag ik tegen je aankruipen?quote:
Hij ligt in een coma.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
Kan ie wel gebruiken in deze barre tijdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
Waarquote:
Waar?quote:
Daar houdt hij zo vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
Ok.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Kun je de TT aanpassen naar: waar gers de bloemetjes buitenzet.
bvd
de TS
quote:
de grappen gaan de hele dag al door, dus dat helpt niet echtquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:04 schreef gers het volgende:
fuck it ik ga wel een kloon aanmaken zodat die kutgrappen niet meer langs komen
Ja, want jij zat er al ongegeneerd naar te vissen of ik jouw naam zou noemenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me -terecht- niet aangesproken. [ afbeelding ]
Nee nee nee, we houden juist van je!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:04 schreef gers het volgende:
Zweeds_Bloed?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:04 schreef gers het volgende:
Baby's!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Bloemen en ene baby! Beat that
Dat had je al gezegd jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:02 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me -terecht- niet aangesproken. [ afbeelding ]
Probeer ze een ban aan te smeren, deed ik toendertijd bij jou ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:04 schreef gers het volgende:
Gelukkig ken je mij ook zo goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want jij zat er al ongegeneerd naar te vissen of ik jouw naam zou noemen. Maar nee, jij past by far niet bij haar.
Bt, ik regel Jude Law wel voor je.
Kom op trek het je niet zo aan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:04 schreef gers het volgende:
Wat yvonne zegt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee nee nee, we houden juist van je!
ga je je daarover nog verontschuldigen? geef die jongen een bloemetje ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Probeer ze een ban aan te smeren, deed ik toendertijd bij jou ook.
welk boekquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef reetveter het volgende:
En dat je je een boek laat aansmeren door deze slet ook wel
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee nee nee, we houden juist van je!
quote:
quote:
Google ads?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef yvonne het volgende:
Krijg ik allemaal google ads over bloemen
Dat beweer ik niet. Het was net alleen wel obvious, IQM.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelukkig ken je mij ook zo goed.
Of haar.
aaah gersjequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:04 schreef gers het volgende:
Welke school zit je?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef afcajos het volgende:
Wie weet er een goede site waar je kan zien hoe koud het lokaal is?
Noicken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
En ik hoop zo dat z'n achternaam Ten Nat is
www.weer.nlquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef afcajos het volgende:
En nee, ik heb geen vista met die temperatuurmeter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
waar zit het nsbknopje bij fokquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Probeer ze een ban aan te smeren, deed ik toendertijd bij jou ook.
Grappigquote:
Beide dingen kan ik beamen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Het was net alleen wel obvious, IQM.
En uit betrouwbare bronnen weet ik dat Bt geen nee zou zeggen tegen Mr. Law.
Ik wacht vol verlangen afquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want jij zat er al ongegeneerd naar te vissen of ik jouw naam zou noemen. Maar nee, jij past by far niet bij haar.
Bt, ik regel Jude Law wel voor je.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:09 schreef reetveter het volgende:
Het is emo en het verveelt zich niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga branden omdat ik moet lachen.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hakenkruisknopje bovenaanquote:
Nee.;(quote:
ik zie het nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hakenkruisknopje bovenaan.
Zonder de olijvenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:09 schreef reetveter het volgende:
Het is emo en het verveelt zich niet?ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar heeft die naast een bossie bloemen nog een boek gestuurd ook
?
Nu is het wel weer genoeg geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef reetveter het volgende:
Komt gers op de markt, gaat hij naar de bloemenkraam, zegtie tegen de verkoper, doemaidiema! Dus die verkoper geeft hem zo die bloemen, en gers geeft hem het geld![]()
, komen NB en mirre er aangelopen en gaan ze op het boeket stampen. zegt gers; 'mijn reputatie op fok wat doe je
' zeggen NB en Mirre: JA MAAR IK HAD HET TOCH GEKOCHT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DD
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik pik 'm lekker eerder in.
En dan ga ik 'm alleen maar aanstaren.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu is het wel weer genoeg geweest.
Eerst NB en nu jullie.
Doe mij zo'n vriendje zeg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:13 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Nee, ik eerst!
Gelukkig lijkt m'n vriendje op hem![]()
.
Kom maar op met de moraalridder plaatjes.quote:
Ja, wat de haarlijn betreft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:13 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Nee, ik eerst!
Gelukkig lijkt m'n vriendje op hem![]()
.
Ha-ha nee. Niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:13 schreef Acinonyx het volgende:
Gaat Gers bij de bank geld pinnen, heeft ie niks meer omdat ie het allemaal aan NB heeft gedoneerd !![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!
WEehehhhehehehee e!!!!!!!1111111!!!!!111
!!!!!!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Gers zal slapen als een roos vannacht denk ik, als tie maar niet in een coma raakt!!!1
quote:
-10 kudo's voor jouquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hell no.
Zelfs zo zou ik 'm doen:
[ afbeelding ]
Ja, ik overdrijf ook echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Google ik op Gers, en dan krijg je dit..
Als ik alleen in bed lig en vergeefs jouw hand zoek, denk ik nooit meer aan jouquote:
Jij eerst van je vriendin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat de haarlijn betreft.
Dit heb je ook al eens gezegd en komt ook geforceerd over, Allure!
Beter plaats je pics of houd je je mond.
Nee daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik overdrijf ook echt niet. Hetzelfde gezicht, kapsel e.d.
. Hmm, ik wou zeggen zijn broer is nog in de aanbieding. Maar da's juist het tegenovergestelde van hem
.
Het weer is al leuk dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Het is niet eens zó slecht dat het weer leuk wordt, dat punt is het al lang voorbij.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
Joehoe!http://images.google.com/images?ndsp=21&um=1&hl=nl&client=safari&rls=en&q=Alberto+Stegeman+vermomming&start=21&sa=NSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe er nog maar 1quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef reetveter het volgende:
Is het leuk geweest of zeggen we van, doe eens gek, maak eens een grap![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB bij de patat-zaak. Wat wilt je hebben meneer NB ? vraagt de patat-verkoper.
Niks, zegt NB waarop de patat-verkoper een andere klant gaat helpen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOU, SLA MIJ IN EEN COMA MAAR IK KON ER NIET OM HINNIKENquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB bij de patat-zaak. Wat wilt je hebben meneer NB ? vraagt de patat-verkoper.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik 's nachts langs jouw huis loop en de lichten zie branden, denk ik nooit meer aan jou.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik alleen in bed lig en vergeefs jouw hand zoek, denk ik nooit meer aan jou.
Daar kan ik maar 1 reactie op geven:quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?ndsp=21&um=1&hl=nl&client=safari&rls=en&q=Alberto+Stegeman+vermomming&start=21&sa=N
WTF!
Patat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is Emimich, kan niet missenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:19 schreef Cobie het volgende:
Leuke kleurrijke foto's van jouw zelfgemaakte cake, Breathtaking.
Neequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat jij net zo geforceerd overkwam als ik.
Dankjequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:19 schreef Cobie het volgende:
Leuke kleurrijke foto's van jouw zelfgemaakte cake, Breathtaking.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is Emimich, kan niet missen.
No wayquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon google:quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef afcajos het volgende:
En nee, ik heb geen vista met die temperatuurmeter.
Vorige pagina grapjesdief.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef Biogarde het volgende:
GERS OP BLOEMEN!!!!1
SNAP JE 'M? VAN DIE RECLAME GEK OP BLOEMEN MAAR DAN MAAK IK ER GERS VAN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu begin jij weer geforceerd te doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, je durft het niet toe te geven, maar je hebt het stiekem al gedaan. Goed genoeg voor mij.
Vond ik ook altijd een tof nummerquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef Zotheid het volgende:
Je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet
En dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1 keer ontmoet
En toen heb je mij misschien, niet eens gezien
Haha, ja jij maakt het helemaal mooiquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, je durft het niet toe te geven, maar je hebt het stiekem al gedaan. Goed genoeg voor mij.
Wat doen die bloemen überhaupt in de lucht..quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef yvonne het volgende:
Beter een bloem in de hand dan tien in de lucht
Ja, ik lees helaas niet alle posts in een SCquote:
Kanker, ik haat die reclame. Mogen ze allen coma krijgen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef Biogarde het volgende:
GERS OP BLOEMEN!!!!1
SNAP JE 'M? VAN DIE RECLAME GEK OP BLOEMEN MAAR DAN MAAK IK ER GERS VAN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIOOOOOOOO!!!!!!!!!!11quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Gèèèèrs op bloemen!
Nu slapen
All stars!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd een tof nummerhaha
Sterfquote:
Sois belle et tais-toi.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nu begin jij weer geforceerd te doen.
Wat een vicieuze cirkels hier zeg.
Had ik allang gedaanquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nu begin jij weer geforceerd te doen.
Wat een vicieuze cirkels hier zeg.
Modonwaardig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik lees helaas niet alle posts in een SC
Ik dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoeg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef Zotheid het volgende:
Je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet
En dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1 keer ontmoet
En toen heb je mij misschien, niet eens gezien
Eens met de Allurepuur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
!
Hij kan er niet tegen dat we hem wel door hebben. Dan probeert ie het balletje maar snel terug te kaatsen. Mannen.
Dan gaan we het hebben over dode ongeboren baby's?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef damsco het volgende:
[..]
laatste topic dat ik bloemen en coma grappen maak. geloof me
Rawrquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ja jij maakt het helemaal mooi.
[ afbeelding ]
Ja Breathatking, jou ga ik eens even onder handen nemen!'
Hier, een kleurplaatquote:
I like your maner of talking the English.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Weer voor Den Helder, Nederland - Toevoegen aan iGoogle
1 °C
It don't get cold here guys
Pas op!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
1 °C
Wel doorhebben? Ik heb toch nergens wat ontkend? Ik wees jou enkel op het feit dat jij mij iets verweet waar je je zelf ook schuldig aan maakte.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
!
Hij kan er niet tegen dat we hem wel door hebben. Dan probeert ie het balletje maar snel terug te kaatsen. Mannen.
Bewijs.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Gèèèèrs op bloemen!
Nu slapen
Op dit moment is het -17 °C in Tilburgquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
1 °C
Wie? Wat? Waarom? Eerst was ik Noorsbloed en nu ben ik Emimich?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Google zegt -16quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:25 schreef Allure_ het volgende:
Hier -17. En dan te bedenken dat ik om 7 uur al op m'n fietsje zit.
Mooiquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoeg.
Totdat ik jou zag en ik dacht ineens aan morgenvroeg.
daar heb jij geen last van, jij zit hele dag binnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Weer voor Helmond, Nederland
-16 °C
w00t
Ssssht, je maakt mn ouders wakker als ik zo moet lachenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier, een kleurplaat
[ afbeelding ]
Niet zo happen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel doorhebben? Ik heb toch nergens wat ontkend? Ik wees jou enkel op het feit dat jij mij iets verweet waar je je zelf ook schuldig aan maakte.![]()
"Oeh, samenspannen tegen een ander en er boven proberen te staan. Vrouwen."
It don't?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
1 °C
Boterbloempje?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bewijs.
Maar nu echt trusten, lieve boterbloempjes van me. (en crewleden)
quote:
jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef Maisnon het volgende:
Maar gers heeft dus bloemen gekocht voor ' Mirre' ?
Ik hap graag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet zo happen.
Dat siert je niet.
Zenk joequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I like your maner of talking the English.
beter kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:27 schreef Maisnon het volgende:
Okay, dan nietna 6 posts hier nog vakkundig genegeerd worden trek ik ook niet hoor
Wat?quote:
Goeiemorgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef Maisnon het volgende:
Maar gers heeft dus bloemen gekocht voor ' Mirre' ?
Wtfquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Pas op!
Piercings veroorzaken bevriezing
Of ben ik niet de eerste
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Her papa mayby has been a netherlands stonecoalminerworken been.
wij ook hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
reetveter is de maisnons hoop in zware tijdennou, vind ik wel lief van gers hoor
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier, een kleurplaat
[ afbeelding ]
Dat heeft Devvie in z'n naam staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat?
Je hebt toch niet gekeken he?
Ben jij een van die negers die 11 jarigen neukt in een garagebox onder een flat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef dagdag het volgende:
dit lied gaat over nb en ze vriendin
je dacht dat ze dood was ,maar dat ging er bij mij niet in
met me bord patat liep ik naar de tv
shownieuws was er op en dat is oke
niks te melden en niks gezien
zou het een hoax zijn ,nou mischien
de sc ging op onderzoek uit
en raad is wat over de schavuit
alles was verzonnen elk woord gelogen
zelfs juup kon het niet geloven
iedereen hier op ze kop
juup spetterdealles onder
slijm uit ze mond zo een gedonder
toen kwam NB hier zich melden
en gingen we een lekker potje schelden
iedereen ging te keer wat een feestzo leuk is het hier niet vaak geweest
en de beheerders zaten achter het net jesuz het is maar internet
Bloe.....?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
Ha-ha wat grappig allemaal. Grow up!
En vooral van jou had ik dit niet verwacht Yvonne.
Hoi.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:27 schreef Maisnon het volgende:
Okay, dan nietna 6 posts hier nog vakkundig genegeerd worden trek ik ook niet hoor
Dat dus. Jullie wisten het zelf ook allemaal niet. En hij heeft toevallig wat gestuurd, alleen maar goed toch? Hij is teminste niet zo bedorven als de meeste hier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
reetveter is de maisnons hoop in zware tijdennou, vind ik wel lief van gers hoor
Waar is NB en Mirre?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat meet foto's met bloemen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat meet foto's met bloemen
Hahahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Her papa mayby has been a netherlands stonecoalminerworken been.
Ga toch wegquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dus. Jullie wisten het zelf ook allemaal niet. En hij heeft toevallig wat gestuurd, alleen maar goed toch? Hij is teminste niet zo bedorven als de meeste hier.
hoooiquote:
Hij doet zich als mij voor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heeft Devvie in z'n naam staan. Zou dat z'n site zijn
?
quote:
Waar heb jij piercing?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
De TK waarschuwt dat vooral op de kwetsbare huid bij de lippen, de mond of de neus piercings snel vastvriezen. Ze kunnen dan pijnlijke verwondingen door bevriezing achterlaten. Piercingdragers moeten hun sieraden tijdig verwijderen of warm blijven.
Damn right dat het kwetsbaar ismweh, warm houden lukt wel
!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:30 schreef damsco het volgende:
reetveter waarom beantwoord je me vraag niet. WELK BOEK???????????????//!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gangreen op je clit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
De TK waarschuwt dat vooral op de kwetsbare huid bij de lippen, de mond of de neus piercings snel vastvriezen. Ze kunnen dan pijnlijke verwondingen door bevriezing achterlaten. Piercingdragers moeten hun sieraden tijdig verwijderen of warm blijven.
!
Ja daarom dus. Hij laat blijken dat hij het niet leuk vind. Kap er dan ook mee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ga toch wegIk vind het ook tof wat gers gedaan heeft.
2 op d'r schouderbladen. Daar laat ze zich iedere 3e zaterdag van de maand mee ophangen.quote:
Het is ook hartstikke lief!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dus. Jullie wisten het zelf ook allemaal niet. En hij heeft toevallig wat gestuurd, alleen maar goed toch? Hij is teminste niet zo bedorven als de meeste hier.
|quote:
Wacht dan even tot hij mee kan lachen.quote:
Ja ik moest even geupdate wordenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 op d'r schouderbladen. Daar laat ze zich iedere 3e zaterdag van de maand mee ophangen.
Niemand zegt ook dat het niet goed is en het is ook totaal niet leuk voor hem. Maar over erge dingen worden altijd grapjes gemaakt. Het is gewoon sneu voor gers, maar goed, het heeft weinig zin om erover te blijven treuren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb jij me op msn geblokkeerd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heeft Devvie in z'n naam staan. Zou dat z'n site zijn
?
Het lijkt mij in ieder geval zeer pijnlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
!
Stiekem lacht ie ook mee, wedden?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wacht dan even tot hij mee kan lachen.
Want het is natuurlijk ook best grappig.
Natuurlijk, maar hij voelt zich gepest. Doe dan nog even lief. Morgen kan hij er vast om lachen en kan je er grapjes om maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat het niet goed is en het is ook totaal niet leuk voor hem. Maar over erge dingen worden altijd grapjes gemaakt. Het is gewoon sneu voor gers, maar goed, het heeft weinig zin om erover te blijven treuren.
Denk je dat nu werkelijkquote:
Het word toch tijd voor een KLB SC wiki.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 op d'r schouderbladen. Daar laat ze zich iedere 3e zaterdag van de maand mee ophangen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef Cobie het volgende:
[..]
Het lijkt mij in ieder geval zeer pijnlijk. Waar ergens heb jij een piercing?
Ik hoop het. Zo reageert hij niet.quote:
Sommige grappen zijn ook gewoon geweldigquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar hij voelt zich gepest. Doe dan nog even lief. Morgen kan hij er vast om lachen en kan je er grapjes om maken.
Ach kom op, als ie er niet tegen kon was ie allang weggeweest hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar hij voelt zich gepest. Doe dan nog even lief. Morgen kan hij er vast om lachen en kan je er grapjes om maken.
Mee eens, ik wil ook natuurlijk wel een bloemetje krijgen als ik een hoax verzin tevens lijkt mij het boek 'voetbal in een vuile oorlog' wel tof *hinthint*quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat het niet goed is en het is ook totaal niet leuk voor hem. Maar over erge dingen worden altijd grapjes gemaakt. Het is gewoon sneu voor gers, maar goed, het heeft weinig zin om erover te blijven treuren.
Een vch. Google maar als je de naam niet kentquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef Cobie het volgende:
[..]
Het lijkt mij in ieder geval zeer pijnlijk. Waar ergens heb jij een piercing?
Van Yvonnequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
maar is NB nu ook een kloon van iemand?
Inderdaad, ik wil ook een kusje van SHEquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef reetveter het volgende:
Mischien krijgt gers nu wel een kusje van SHE, omdat die zo lief is
( als dit het geval is bestel ik 100 boeketten en boeken voor NB )
te verslaafd aan fok anders was ik al weggeweestquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als ie er niet tegen kon was ie allang weggeweest hoor.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef reetveter het volgende:
Mischien krijgt gers nu wel een kusje van SHE, omdat die zo lief is
( als dit het geval is bestel ik 100 boeketten en boeken voor NB )
Nouja, oke. Ik zal wel overdreven reageren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als ie er niet tegen kon was ie allang weggeweest hoor.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dat probeert gers nu te verbloemen?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:38 schreef gers het volgende:
[..]
te verslaafd aan fok anders was ik al weggeweest
Je vond een comakind in je croma gehaktballenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:38 schreef De_Ananas het volgende:
Godvertyfus kolere zooi fucking homo kut zooi echt serieus fucking geangsklngakgnadklb13l41![]()
![]()
NB postte metquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zo reageert hij niet.
Maar dat zegt natuurlijk niks hier.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dat probeert gers nu te verbloemen?
DIe is echt leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je vond een comakind in je croma gehaktballen?
Dark_Angelus lees ik dan nog steedsquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
wacht even D_A heeft aandacht nodig.
Kut kutquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
Tof van je, écht bedankt. 5 comakutjes voor je actiequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef ondeugend het volgende:
Nog ff centraal voor de laatse 25 posts
Flikker op, ik kan meer bier drinken dan Dark_angelus en ik weet het uit ervaring.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dark_Angelus lees ik dan nog steeds
Dan verzint ie zelf maar een hoax.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
we zijn zo snel, we moeten straks aan de beademingsapparatuurquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef ondeugend het volgende:
Nog ff centraal voor de laatse 25 posts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
daaaag!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar, bedtijd voor kleine BT'tjesslaap lekker allemaal
!
Je vroeg nog in vorige topic naar me leeftijd en wat ik in tilburg doe, was ik vergeten te reagere:quote:
Oh je kan meer bier drinken, hoe heb ik dat dan ooit verkeerd kunnen lezen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Flikker op, ik kan meer bier drinken dan Dark_angelus en ik weet het uit ervaring.
Gers is een lieve schat, niks mis mee. Wij zijn pubers + yvonnequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Elmostyle het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen waarom er zo'n probleem van wordt gemaakt dat Gers een bloemetje heeft gestuurd?
Dat NB heeft gekloot is toch niet Gers z'n schuld? voor zover ik het begrijp is Gers alleen maar medelevend geweest?
Rare wereld he?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NB postte met [ afbeelding ] dat z'n vriendin in coma lag, dus nee, zegt inderdaad niet erg veel.
Geen probleem, hoor iedereen vind het een toffe actie, maar het is wel leuk om fopjes over te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Elmostyle het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen waarom er zo'n probleem van wordt gemaakt dat Gers een bloemetje heeft gestuurd?
Dat NB heeft gekloot is toch niet Gers z'n schuld? voor zover ik het begrijp is Gers alleen maar medelevend geweest?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef dagdag het volgende:
YVONNE kan je zorgen voor t shirts met deze tekst
dit lied gaat over nb en ze vriendin
je dacht dat ze dood was ,maar dat ging er bij mij niet in
met me bord patat liep ik naar de tv
shownieuws was er op en dat is oke
niks te melden en niks gezien
zou het een hoax zijn ,nou mischien
de sc ging op onderzoek uit
en raad is wat over de schavuit
alles was verzonnen elk woord gelogen
zelfs juup kon het niet geloven
iedereen hier op ze kop
juup spetterdealles onder
slijm uit ze mond zo een gedonder
toen kwam NB hier zich melden
en gingen we een lekker potje schelden
iedereen ging te keer wat een feestzo leuk is het hier niet vaak geweest
en de beheerders zaten achter het net jesuz het is maar internet
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
we zijn zo snel, we moeten straks aan de beademingsapparatuurJe bent op dreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |