Nee daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik overdrijf ook echt niet. Hetzelfde gezicht, kapsel e.d.
. Hmm, ik wou zeggen zijn broer is nog in de aanbieding. Maar da's juist het tegenovergestelde van hem
.
Het weer is al leuk dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Het is niet eens zó slecht dat het weer leuk wordt, dat punt is het al lang voorbij.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
Joehoe!http://images.google.com/images?ndsp=21&um=1&hl=nl&client=safari&rls=en&q=Alberto+Stegeman+vermomming&start=21&sa=NSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe er nog maar 1quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef reetveter het volgende:
Is het leuk geweest of zeggen we van, doe eens gek, maak eens een grap![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB bij de patat-zaak. Wat wilt je hebben meneer NB ? vraagt de patat-verkoper.
Niks, zegt NB waarop de patat-verkoper een andere klant gaat helpen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOU, SLA MIJ IN EEN COMA MAAR IK KON ER NIET OM HINNIKENquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB bij de patat-zaak. Wat wilt je hebben meneer NB ? vraagt de patat-verkoper.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik 's nachts langs jouw huis loop en de lichten zie branden, denk ik nooit meer aan jou.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik alleen in bed lig en vergeefs jouw hand zoek, denk ik nooit meer aan jou.
Daar kan ik maar 1 reactie op geven:quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?ndsp=21&um=1&hl=nl&client=safari&rls=en&q=Alberto+Stegeman+vermomming&start=21&sa=N
WTF!
Patat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is Emimich, kan niet missenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:19 schreef Cobie het volgende:
Leuke kleurrijke foto's van jouw zelfgemaakte cake, Breathtaking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |