Nu is het wel weer genoeg geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef reetveter het volgende:
Komt gers op de markt, gaat hij naar de bloemenkraam, zegtie tegen de verkoper, doemaidiema! Dus die verkoper geeft hem zo die bloemen, en gers geeft hem het geld![]()
, komen NB en mirre er aangelopen en gaan ze op het boeket stampen. zegt gers; 'mijn reputatie op fok wat doe je
' zeggen NB en Mirre: JA MAAR IK HAD HET TOCH GEKOCHT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DD
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik pik 'm lekker eerder in.
En dan ga ik 'm alleen maar aanstaren.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu is het wel weer genoeg geweest.
Eerst NB en nu jullie.
Doe mij zo'n vriendje zeg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:13 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Nee, ik eerst!
Gelukkig lijkt m'n vriendje op hem![]()
.
Kom maar op met de moraalridder plaatjes.quote:
Ja, wat de haarlijn betreft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:13 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Nee, ik eerst!
Gelukkig lijkt m'n vriendje op hem![]()
.
Ha-ha nee. Niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:13 schreef Acinonyx het volgende:
Gaat Gers bij de bank geld pinnen, heeft ie niks meer omdat ie het allemaal aan NB heeft gedoneerd !![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!
WEehehhhehehehee e!!!!!!!1111111!!!!!111
!!!!!!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Gers zal slapen als een roos vannacht denk ik, als tie maar niet in een coma raakt!!!1
quote:
-10 kudo's voor jouquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hell no.
Zelfs zo zou ik 'm doen:
[ afbeelding ]
Ja, ik overdrijf ook echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Google ik op Gers, en dan krijg je dit..
Als ik alleen in bed lig en vergeefs jouw hand zoek, denk ik nooit meer aan jouquote:
Jij eerst van je vriendin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat de haarlijn betreft.
Dit heb je ook al eens gezegd en komt ook geforceerd over, Allure!
Beter plaats je pics of houd je je mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |