quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 op d'r schouderbladen. Daar laat ze zich iedere 3e zaterdag van de maand mee ophangen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef Cobie het volgende:
[..]
Het lijkt mij in ieder geval zeer pijnlijk. Waar ergens heb jij een piercing?
Ik hoop het. Zo reageert hij niet.quote:
Sommige grappen zijn ook gewoon geweldigquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar hij voelt zich gepest. Doe dan nog even lief. Morgen kan hij er vast om lachen en kan je er grapjes om maken.
Ach kom op, als ie er niet tegen kon was ie allang weggeweest hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar hij voelt zich gepest. Doe dan nog even lief. Morgen kan hij er vast om lachen en kan je er grapjes om maken.
Mee eens, ik wil ook natuurlijk wel een bloemetje krijgen als ik een hoax verzin tevens lijkt mij het boek 'voetbal in een vuile oorlog' wel tof *hinthint*quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat het niet goed is en het is ook totaal niet leuk voor hem. Maar over erge dingen worden altijd grapjes gemaakt. Het is gewoon sneu voor gers, maar goed, het heeft weinig zin om erover te blijven treuren.
Een vch. Google maar als je de naam niet kentquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef Cobie het volgende:
[..]
Het lijkt mij in ieder geval zeer pijnlijk. Waar ergens heb jij een piercing?
Van Yvonnequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
maar is NB nu ook een kloon van iemand?
Inderdaad, ik wil ook een kusje van SHEquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef reetveter het volgende:
Mischien krijgt gers nu wel een kusje van SHE, omdat die zo lief is
( als dit het geval is bestel ik 100 boeketten en boeken voor NB )
te verslaafd aan fok anders was ik al weggeweestquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als ie er niet tegen kon was ie allang weggeweest hoor.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef reetveter het volgende:
Mischien krijgt gers nu wel een kusje van SHE, omdat die zo lief is
( als dit het geval is bestel ik 100 boeketten en boeken voor NB )
Nouja, oke. Ik zal wel overdreven reageren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als ie er niet tegen kon was ie allang weggeweest hoor.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dat probeert gers nu te verbloemen?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:38 schreef gers het volgende:
[..]
te verslaafd aan fok anders was ik al weggeweest
Je vond een comakind in je croma gehaktballenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:38 schreef De_Ananas het volgende:
Godvertyfus kolere zooi fucking homo kut zooi echt serieus fucking geangsklngakgnadklb13l41![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |