quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 op d'r schouderbladen. Daar laat ze zich iedere 3e zaterdag van de maand mee ophangen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef Cobie het volgende:
[..]
Het lijkt mij in ieder geval zeer pijnlijk. Waar ergens heb jij een piercing?
Ik hoop het. Zo reageert hij niet.quote:
Sommige grappen zijn ook gewoon geweldigquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar hij voelt zich gepest. Doe dan nog even lief. Morgen kan hij er vast om lachen en kan je er grapjes om maken.
Ach kom op, als ie er niet tegen kon was ie allang weggeweest hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar hij voelt zich gepest. Doe dan nog even lief. Morgen kan hij er vast om lachen en kan je er grapjes om maken.
Mee eens, ik wil ook natuurlijk wel een bloemetje krijgen als ik een hoax verzin tevens lijkt mij het boek 'voetbal in een vuile oorlog' wel tof *hinthint*quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat het niet goed is en het is ook totaal niet leuk voor hem. Maar over erge dingen worden altijd grapjes gemaakt. Het is gewoon sneu voor gers, maar goed, het heeft weinig zin om erover te blijven treuren.
Een vch. Google maar als je de naam niet kentquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef Cobie het volgende:
[..]
Het lijkt mij in ieder geval zeer pijnlijk. Waar ergens heb jij een piercing?
Van Yvonnequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
maar is NB nu ook een kloon van iemand?
Inderdaad, ik wil ook een kusje van SHEquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef reetveter het volgende:
Mischien krijgt gers nu wel een kusje van SHE, omdat die zo lief is
( als dit het geval is bestel ik 100 boeketten en boeken voor NB )
te verslaafd aan fok anders was ik al weggeweestquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als ie er niet tegen kon was ie allang weggeweest hoor.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef reetveter het volgende:
Mischien krijgt gers nu wel een kusje van SHE, omdat die zo lief is
( als dit het geval is bestel ik 100 boeketten en boeken voor NB )
Nouja, oke. Ik zal wel overdreven reageren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als ie er niet tegen kon was ie allang weggeweest hoor.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dat probeert gers nu te verbloemen?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:38 schreef gers het volgende:
[..]
te verslaafd aan fok anders was ik al weggeweest
Je vond een comakind in je croma gehaktballenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:38 schreef De_Ananas het volgende:
Godvertyfus kolere zooi fucking homo kut zooi echt serieus fucking geangsklngakgnadklb13l41![]()
![]()
NB postte metquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zo reageert hij niet.
Maar dat zegt natuurlijk niks hier.
dat z'n vriendin in coma lag, dus nee, zegt inderdaad niet erg veel.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dat probeert gers nu te verbloemen?
DIe is echt leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je vond een comakind in je croma gehaktballen?
Dark_Angelus lees ik dan nog steedsquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
wacht even D_A heeft aandacht nodig.
Kut kutquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
Tof van je, écht bedankt. 5 comakutjes voor je actiequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef ondeugend het volgende:
Nog ff centraal voor de laatse 25 posts
Flikker op, ik kan meer bier drinken dan Dark_angelus en ik weet het uit ervaring.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dark_Angelus lees ik dan nog steeds
Dan verzint ie zelf maar een hoax.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
we zijn zo snel, we moeten straks aan de beademingsapparatuurquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef ondeugend het volgende:
Nog ff centraal voor de laatse 25 posts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
daaaag!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar, bedtijd voor kleine BT'tjesslaap lekker allemaal
!
Je vroeg nog in vorige topic naar me leeftijd en wat ik in tilburg doe, was ik vergeten te reagere:quote:
Oh je kan meer bier drinken, hoe heb ik dat dan ooit verkeerd kunnen lezen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Flikker op, ik kan meer bier drinken dan Dark_angelus en ik weet het uit ervaring.
Gers is een lieve schat, niks mis mee. Wij zijn pubers + yvonnequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Elmostyle het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen waarom er zo'n probleem van wordt gemaakt dat Gers een bloemetje heeft gestuurd?
Dat NB heeft gekloot is toch niet Gers z'n schuld? voor zover ik het begrijp is Gers alleen maar medelevend geweest?
Rare wereld he?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NB postte met [ afbeelding ] dat z'n vriendin in coma lag, dus nee, zegt inderdaad niet erg veel.
Geen probleem, hoor iedereen vind het een toffe actie, maar het is wel leuk om fopjes over te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Elmostyle het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen waarom er zo'n probleem van wordt gemaakt dat Gers een bloemetje heeft gestuurd?
Dat NB heeft gekloot is toch niet Gers z'n schuld? voor zover ik het begrijp is Gers alleen maar medelevend geweest?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef dagdag het volgende:
YVONNE kan je zorgen voor t shirts met deze tekst
dit lied gaat over nb en ze vriendin
je dacht dat ze dood was ,maar dat ging er bij mij niet in
met me bord patat liep ik naar de tv
shownieuws was er op en dat is oke
niks te melden en niks gezien
zou het een hoax zijn ,nou mischien
de sc ging op onderzoek uit
en raad is wat over de schavuit
alles was verzonnen elk woord gelogen
zelfs juup kon het niet geloven