quote:

Waar heb jij piercing?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
De TK waarschuwt dat vooral op de kwetsbare huid bij de lippen, de mond of de neus piercings snel vastvriezen. Ze kunnen dan pijnlijke verwondingen door bevriezing achterlaten. Piercingdragers moeten hun sieraden tijdig verwijderen of warm blijven.
Damn right dat het kwetsbaar ismweh, warm houden lukt wel
!

quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:30 schreef damsco het volgende:
reetveter waarom beantwoord je me vraag niet. WELK BOEK???????????????//!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gangreen op je clit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
De TK waarschuwt dat vooral op de kwetsbare huid bij de lippen, de mond of de neus piercings snel vastvriezen. Ze kunnen dan pijnlijke verwondingen door bevriezing achterlaten. Piercingdragers moeten hun sieraden tijdig verwijderen of warm blijven.
!

Ja daarom dus. Hij laat blijken dat hij het niet leuk vind. Kap er dan ook mee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ga toch wegIk vind het ook tof wat gers gedaan heeft.

2 op d'r schouderbladen. Daar laat ze zich iedere 3e zaterdag van de maand mee ophangen.quote:

Het is ook hartstikke lief!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dus. Jullie wisten het zelf ook allemaal niet. En hij heeft toevallig wat gestuurd, alleen maar goed toch? Hij is teminste niet zo bedorven als de meeste hier.

|quote:

Wacht dan even tot hij mee kan lachen.quote:

Ja ik moest even geupdate wordenquote:

quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 op d'r schouderbladen. Daar laat ze zich iedere 3e zaterdag van de maand mee ophangen.

Niemand zegt ook dat het niet goed is en het is ook totaal niet leuk voor hem. Maar over erge dingen worden altijd grapjes gemaakt. Het is gewoon sneu voor gers, maar goed, het heeft weinig zin om erover te blijven treuren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dus. Jullie wisten het zelf ook allemaal niet. En hij heeft toevallig wat gestuurd, alleen maar goed toch? Hij is teminste niet zo bedorven als de meeste hier.

Heb jij me op msn geblokkeerd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heeft Devvie in z'n naam staan. Zou dat z'n site zijn
?

Het lijkt mij in ieder geval zeer pijnlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
!

Stiekem lacht ie ook mee, wedden?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wacht dan even tot hij mee kan lachen.
Want het is natuurlijk ook best grappig.

Natuurlijk, maar hij voelt zich gepest. Doe dan nog even lief. Morgen kan hij er vast om lachen en kan je er grapjes om maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat het niet goed is en het is ook totaal niet leuk voor hem. Maar over erge dingen worden altijd grapjes gemaakt. Het is gewoon sneu voor gers, maar goed, het heeft weinig zin om erover te blijven treuren.

Denk je dat nu werkelijkquote:

Het word toch tijd voor een KLB SC wiki.quote:

quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 op d'r schouderbladen. Daar laat ze zich iedere 3e zaterdag van de maand mee ophangen.

quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef Cobie het volgende:
[..]
Het lijkt mij in ieder geval zeer pijnlijk. Waar ergens heb jij een piercing?

Ik hoop het. Zo reageert hij niet.quote:

Sommige grappen zijn ook gewoon geweldigquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar hij voelt zich gepest. Doe dan nog even lief. Morgen kan hij er vast om lachen en kan je er grapjes om maken.

Ach kom op, als ie er niet tegen kon was ie allang weggeweest hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar hij voelt zich gepest. Doe dan nog even lief. Morgen kan hij er vast om lachen en kan je er grapjes om maken.

Mee eens, ik wil ook natuurlijk wel een bloemetje krijgen als ik een hoax verzin tevens lijkt mij het boek 'voetbal in een vuile oorlog' wel tof *hinthint*quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat het niet goed is en het is ook totaal niet leuk voor hem. Maar over erge dingen worden altijd grapjes gemaakt. Het is gewoon sneu voor gers, maar goed, het heeft weinig zin om erover te blijven treuren.

Een vch. Google maar als je de naam niet kentquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef Cobie het volgende:
[..]
Het lijkt mij in ieder geval zeer pijnlijk. Waar ergens heb jij een piercing?

Van Yvonnequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
maar is NB nu ook een kloon van iemand?

Inderdaad, ik wil ook een kusje van SHEquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef reetveter het volgende:
Mischien krijgt gers nu wel een kusje van SHE, omdat die zo lief is
( als dit het geval is bestel ik 100 boeketten en boeken voor NB )

te verslaafd aan fok anders was ik al weggeweestquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als ie er niet tegen kon was ie allang weggeweest hoor.

quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef reetveter het volgende:
Mischien krijgt gers nu wel een kusje van SHE, omdat die zo lief is
( als dit het geval is bestel ik 100 boeketten en boeken voor NB )
Nouja, oke. Ik zal wel overdreven reageren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als ie er niet tegen kon was ie allang weggeweest hoor.

quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dat probeert gers nu te verbloemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |