Op dit moment is het -17 °C in Tilburgquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Weer voor Den Helder, Nederland - Toevoegen aan iGoogle
1 °C
It don't get cold here guys
Wie? Wat? Waarom? Eerst was ik Noorsbloed en nu ben ik Emimich?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is Emimich, kan niet missen.
Google zegt -16quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:25 schreef Allure_ het volgende:
Hier -17. En dan te bedenken dat ik om 7 uur al op m'n fietsje zit.
Mooiquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoeg.
Totdat ik jou zag en ik dacht ineens aan morgenvroeg.
daar heb jij geen last van, jij zit hele dag binnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Weer voor Helmond, Nederland
-16 °C
w00t
Ssssht, je maakt mn ouders wakker als ik zo moet lachenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier, een kleurplaat
[ afbeelding ]
Niet zo happen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel doorhebben? Ik heb toch nergens wat ontkend? Ik wees jou enkel op het feit dat jij mij iets verweet waar je je zelf ook schuldig aan maakte.![]()
"Oeh, samenspannen tegen een ander en er boven proberen te staan. Vrouwen."
It don't?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Weer voor Den Helder, Nederland - Toevoegen aan iGoogle
1 °C
It don't get cold here guys
Boterbloempje?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bewijs.
Maar nu echt trusten, lieve boterbloempjes van me. (en crewleden)
quote:
jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef Maisnon het volgende:
Maar gers heeft dus bloemen gekocht voor ' Mirre' ?
Ik hap graag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet zo happen.
Dat siert je niet.
Zenk joequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I like your maner of talking the English.
beter kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:27 schreef Maisnon het volgende:
Okay, dan nietna 6 posts hier nog vakkundig genegeerd worden trek ik ook niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |