quote:
-10 kudo's voor jouquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hell no.
Zelfs zo zou ik 'm doen:
[ afbeelding ]
Ja, ik overdrijf ook echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Google ik op Gers, en dan krijg je dit..
Als ik alleen in bed lig en vergeefs jouw hand zoek, denk ik nooit meer aan jouquote:
Jij eerst van je vriendin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat de haarlijn betreft.
Dit heb je ook al eens gezegd en komt ook geforceerd over, Allure!
Beter plaats je pics of houd je je mond.
Nee daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik overdrijf ook echt niet. Hetzelfde gezicht, kapsel e.d.
. Hmm, ik wou zeggen zijn broer is nog in de aanbieding. Maar da's juist het tegenovergestelde van hem
.
Het weer is al leuk dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Het is niet eens zó slecht dat het weer leuk wordt, dat punt is het al lang voorbij.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
Joehoe!http://images.google.com/images?ndsp=21&um=1&hl=nl&client=safari&rls=en&q=Alberto+Stegeman+vermomming&start=21&sa=NSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe er nog maar 1quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef reetveter het volgende:
Is het leuk geweest of zeggen we van, doe eens gek, maak eens een grap![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB bij de patat-zaak. Wat wilt je hebben meneer NB ? vraagt de patat-verkoper.
Niks, zegt NB waarop de patat-verkoper een andere klant gaat helpen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOU, SLA MIJ IN EEN COMA MAAR IK KON ER NIET OM HINNIKENquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB bij de patat-zaak. Wat wilt je hebben meneer NB ? vraagt de patat-verkoper.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik 's nachts langs jouw huis loop en de lichten zie branden, denk ik nooit meer aan jou.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik alleen in bed lig en vergeefs jouw hand zoek, denk ik nooit meer aan jou.
Daar kan ik maar 1 reactie op geven:quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?ndsp=21&um=1&hl=nl&client=safari&rls=en&q=Alberto+Stegeman+vermomming&start=21&sa=N
WTF!
Patat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is Emimich, kan niet missenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:19 schreef Cobie het volgende:
Leuke kleurrijke foto's van jouw zelfgemaakte cake, Breathtaking.
Neequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat jij net zo geforceerd overkwam als ik.
Dankjequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:19 schreef Cobie het volgende:
Leuke kleurrijke foto's van jouw zelfgemaakte cake, Breathtaking.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is Emimich, kan niet missen.
No wayquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is Emimich, kan niet missen.
Gewoon google:quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:07 schreef afcajos het volgende:
Wie weet er een goede site waar je kan zien hoe koud het lokaal is?
En nee, ik heb geen vista met die temperatuurmeter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |