Whehequote:
Helleuwquote:
Succes kerelquote:
ik zit al op 30892758934573475 miljoen ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
werkse he![]()
heb net men eerste telefoontje gekregen
Ik dacht ik maak hem nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zit al op 30892758934573475 miljoen ofzo![]()
quote:
Join the clubquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar ik heb al wel veel telefoontjes gehad
Ow gelukkig maarquote:
waarvan moet jij ontdooien dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:23 schreef Runx het volgende:
zo ik ben in ontdooi fasegoedemorgen allemaal
alles goedmmet iedereen ?
uhhh lopen naar de bus en fakking lang wachten ? en daarna faking lang wachten op de trein , en daarna faking lopen naar me stage plekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarvan moet jij ontdooien dan ?
je bent toch niet op de fiets ?
oh ja, goedemorgen
Succes manquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:27 schreef Runx het volgende:
ik ga nu ook zo aan het werkik vlieg wel een keer weer voorbij
Jij komt er nog wel jongenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:29 schreef Sgele het volgende:
Zo....dat was het weer voor vandaag
Geen management aanwezig, Sgele gaat bar weinig doen (als het goed gaat hier)
doet me denken aan mijn andere stage was een week alleen ik met 1 ander persoon en er was niets te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:29 schreef Sgele het volgende:
Zo....dat was het weer voor vandaag
Geen management aanwezig, Sgele gaat bar weinig doen (als het goed gaat hier)
Heb je mij ergens horen zeggen dat ik dat zou gaan doen dan?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je mij ergens horen zeggen dat ik dat zou gaan doen dan?
neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je mij ergens horen zeggen dat ik dat zou gaan doen dan?
Bevroren stront!quote:
M'n waterquote:
Valt wel mee...het is altijd tropisch warm in mn autoquote:
Preciesquote:
Sorryquote:
He bah...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Valt wel mee...het is altijd tropisch warm in mn auto
Wat jij wilquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Valt wel mee...het is altijd tropisch warm in mn auto
That's more like itquote:
Whehequote:
Aaaaightquote:
Yeti ofzoiets?quote:
whehehequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef Sgele het volgende:
Dus ik sla zo die penguin...
[ afbeelding ]
Zo richting de gaza strook
Terror beesten dat het er zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Yeti it is, altijd leuk, wel lang geleden dat ik dat gedaan heb.quote:
er is ook een duck variantquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Yeti it is, altijd leuk, wel lang geleden dat ik dat gedaan heb.
* MaleDuck verlaat meteen de puntige rots waar hij op stond...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
er is ook een duck variant
we kunnen het nu wel even testen
Tot ze het gingen uitmelken tot deel 475quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Yeti it is, altijd leuk, wel lang geleden dat ik dat gedaan heb.
Ik wilde al zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:het werk verraste me enorm
maar nu weer koffie
*gooit poten op tafel
ow wacht, eerst koffie halen
watskebeurt? (ofzoiets) Had je zowaar iets te doen? Enveloppenlikken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:het werk verraste me enorm
maar nu weer koffie
*gooit poten op tafel
ow wacht, eerst koffie halen
ja tot bloedens aan toe... dat was dan weer jammer...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tot ze het gingen uitmelken tot deel 475
Ja zeg datquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja tot bloedens aan toe... dat was dan weer jammer...
Ik heb de bestellingen uitgepakt en opgeborgen (en meteen ff de post voor new york op de bus gedaan)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
watskebeurt? (ofzoiets) Had je zowaar iets te doen? Enveloppenlikken?
herken je je in een van die pinguins ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef Sgele het volgende:
Ik moet altijd heel stom grinniken bij de term "there's no I in Team"
waarom nou had er net zo veel zin inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck verlaat meteen de puntige rots waar hij op stond...
hij was dan ook gewoon grapigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef Sgele het volgende:
Ik moet altijd heel stom grinniken bij de term "there's no I in Team"
Je miste me?quote:
Ja dat is zweten geblazen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb de bestellingen uitgepakt en opgeborgen (en meteen ff de post voor new york op de bus gedaan)![]()
waarom denk je dat ik nu zo hard koffie nodig heb?![]()
Access denied...quote:
* LL laat bekertje zienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is zweten geblazen...Drink nu eerst maar een bakkie idd...
Waarom sla je dan ook niet gewoon raak...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom nou had er net zo veel zin in![]()
Ik ga dat hier nieteens proberenquote:
* MaleDuck heft lege mok ook omhoogquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL laat bekertje zien
komt helemaal in orde
Uiteraardquote:
Dat klinkt bekend... ik kan hier ook zowaar nog op hotmail ook... wowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga dat hier nieteens proberen
alles is hier geblockt (behalve fok)
Access Denied (content_filter_denied)quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga dat hier nieteens proberen
alles is hier geblockt (behalve fok)
Minderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
![]()
![]()
![]()
![]()
neucken trouwen?quote:
Proost!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck heft lege mok ook omhoog
*proost*
Ik kan nieteens op gmailquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend... ik kan hier ook zowaar nog op hotmail ook... wow
Geef je username/password maar, kijk ik wel even voor jequote:
Ga maar liggen, ehr waar is de ring?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neucken trouwen?
[..]
Proost!
Koekje drbij?
[..]
Ik kan nieteens op gmail
Whehequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geef je username/password maar, kijk ik wel even voor je
Godsammequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga maar liggen, ehr waar is de ring?
Whehehehequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geef je username/password maar, kijk ik wel even voor je
Best wel, ik kijk zo schattig uit m'n ogenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doet me denken aan
[ afbeelding ]
Kijken puppy's ook scheel dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Best wel, ik kijk zo schattig uit m'n ogen
Ja wat voor koekjes heb je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Proost!
Koekje drbij?
[..]
Ik kan nieteens op gmail
die heb ik heeft mijn hond opgegetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga maar liggen, ehr waar is de ring?
Sorryquote:
haha, ik heb die film pas geleden nog gezienquote:
Die is echt geweldigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge Da_p00pb0x![]()
[..]
haha, ik heb die film pas geleden nog gezien
America Fuck yeahquote:
i have, awec balwinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge Da_p00pb0x![]()
[..]
haha, ik heb die film pas geleden nog gezien
Geenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja wat voor koekjes heb je?
Tja gmail...
quote:
we've got some terrorist spotted on bakalaka streetquote:
Ronerryyyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die is echt geweldig
Derka Derka
*Sir, I have Hans Brix here for you.quote:
Verstandigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey das een gevoelige plaat hoorquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Hans Hans, youwe bweeking my bwallsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
*Sir, I have Hans Brix here for you.
-Oh no, Hans Brix? Oh hewwo Hans how's it going?
Inspect that Hans Brix, can't you see how fucking busy I am ?
fucking geniale film
MATT...DAMON
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
VerstandigEn hij neemt een koekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hey das een gevoelige plaat hoor
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Helleuwquote:
I sense that I have feelings for Gary.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
we've got some terrorist spotted on bakalaka street
Knoppers zijn toch lekkerder...quote:
En dan die scene daarnaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
I sense that I have feelings for Gary.
*Only if you promise you'll never die, I would make sweet love to you, right now.
-, I promise, I'll never die.
exactlyquote:
Had je anders verwacht van mij dan beller?quote:
Maakt ook niet uitquote:
Nee dat niet hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van mij dan beller?
jaquote:
Gelukkig...quote:
Voor mij iig niet neequote:
goede morgenquote:
Gary Johnston: [Gary sees the limo] Oh, I get it. I'm supposed to get inside your limo and let you put your finger inside me. And if I go down on you, I get a movie part.quote:
leg uit... ik niet begrijp...quote:
Het zal me ruk (hihi ik zei ruk) zijn of jij geil bent, ik heb er niets aanquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zal me ruk (hihi ik zei ruk) zijn of jij geil bent, ik heb er niets aan
Pass mij dr ook maar eentje, aangezien ik toch op het werk zitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ruk...
daar heb je een punt, dus dan houd ik het maar bij mn knoppers...
wou je nou zeggen dat je op 't werk niet meer geil kan zijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pass mij dr ook maar eentje, aangezien ik toch op het werk zit
Ik probeer het weg te etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wou je nou zeggen dat je op 't werk niet meer geil kan zijn?
awwquote:
Kim Jong Il: I was sent from pranet Xiron to conquer the Earf / I had a twiffic pran - I thought it would work / I tried to get the Earfrings all to kill each other, y'see / But it all went wrong and now I must decree / You are worthress Arec Barrwin / You are worthress Arec Barrwin / You have faiwred in every way / and now my stock in you has fawren / Your career is stawrin' / and you're worthress Arec Barrwin / That's why I brew your head off / And your chirdren are all bawrin' / Pranet Xiron is inhabited with Xipods rike me / But arso with Balmacs who are giant bees / The Xipods and the Balmacs are at constant war / So we wanted a new home and that's what Earf was for / But you are worthress Arec Barrwin / You are worthress Arec Barrwin / You fucked up my whole plan / and now Xiron is smeared with Balmac porren / Your garbage needs some hawring / and you're worthress Arec Barrwin / Now I must return home a faiwrure / I'm afraid the pit of Cryrock is cawrin'.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef Sgele het volgende:
You are worthress, Arec Barrwin!
Wel veiligerquote:
Niet?quote:
WHehehequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja
echt geweldig
I'll drill holes in your dick, so when you pie, it goes a different directions !
Ik denk dat ik vanavond die film maar weer eens ga kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kim Jong Il: I was sent from pranet Xiron to conquer the Earf / I had a twiffic pran - I thought it would work / I tried to get the Earfrings all to kill each other, y'see / But it all went wrong and now I must decree / You are worthress Arec Barrwin / You are worthress Arec Barrwin / You have faiwred in every way / and now my stock in you has fawren / Your career is stawrin' / and you're worthress Arec Barrwin / That's why I brew your head off / And your chirdren are all bawrin' / Pranet Xiron is inhabited with Xipods rike me / But arso with Balmacs who are giant bees / The Xipods and the Balmacs are at constant war / So we wanted a new home and that's what Earf was for / But you are worthress Arec Barrwin / You are worthress Arec Barrwin / You fucked up my whole plan / and now Xiron is smeared with Balmac porren / Your garbage needs some hawring / and you're worthress Arec Barrwin / Now I must return home a faiwrure / I'm afraid the pit of Cryrock is cawrin'.
Nog maar een pakje koekjes dan?quote:
Ik ben bang om doos te zeggen dus doe maar een flink pak jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog maar een pakje koekjes dan?
En hij is pas een paar uur oudquote:
Anders krijg je weer van die dubbelzinnige woordgrapjes bedoel jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben bang om doos te zeggen dus doe maar een flink pak ja
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders krijg je weer van die dubbelzinnige woordgrapjes bedoel je
Je zei doosquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben bang om doos te zeggen dus doe maar een flink pak ja
quote:
En dat heeft tot gevolg dat je dan nog meer koekjes moet eten?quote:
Go for itquote:
ja ik heb me eider geval rot gelachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond die film maar weer eens ga kijken
Ik bedoel maar, het kan niet erger, vanmorgen lamp in de badkamer kapot, en geen reservelamp uiteraardquote:
Het spijt mequote:
Helaas welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat heeft tot gevolg dat je dan nog meer koekjes moet eten?
is dat een voornemen ? geen dubbelzinnige grappen meer ?quote:
je hoeft je excuses niet aan te bieden hoorquote:
Ernstig, heb nu al medelijden met je collega's als de koekjes op zijnquote:
ik heb nog exact 1 banaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
sorry.. LL ik heb net mn laatste knoppers opgegeten... heb nog wel een paar boterhammen appels en mandarijnen...
draai er eens niet zo omheenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
sorry.. LL ik heb net mn laatste knoppers opgegeten... heb nog wel een paar boterhammen appels en mandarijnen...
hahaquote:
quote:
Geniaal is die jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
deze kennen jullie al, maar ga hem toch posten
blijft leuk
[ afbeelding ]
quote:
die is lijpquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
deze kennen jullie al, maar ga hem toch posten
blijft leuk
[ afbeelding ]
Oh god neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat een voornemen ? geen dubbelzinnige grappen meer ?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor![]()
![]()
Nja als er nou iets interessants tussen liep...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ernstig, heb nu al medelijden met je collega's als de koekjes op zijn
oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh god nee![]()
dat redt ik niet met mn bijbaan
[..]je stelt me teleur
[..]![]()
[..]
Nja als er nou iets interessants tussen liep...![]()
![]()
[..]
oeh
wat zul je hier een werk mee hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godsamme
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Thank god for quickquotequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zul je hier een werk mee hebbengodsamme
sorry sgele dat ik je woord jatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zul je hier een werk mee hebbengodsamme
werk je in een parenclub ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh god nee![]()
[..]
[..]
Oh god nee![]()
[..]je stelt me teleur
[..]![]()
[..]
Nja als er nou iets interessants tussen liep...![]()
![]()
[..]
oeh
Dan was de dichtstbijzijnde kast al opgezocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[..]
oeh
hij is nog versSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
aan ons hoef je geen excuses aan te bieden hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
Mijn excuses LL... ik ga maar weer eens aan het werk... heb nog genoeg te doen...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij is nog versZe is nog warm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
doe ik toch ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
aan ons hoef je geen excuses aan te bieden hoor
[..]
hij is nog verscopy/paste jij maar uit msn...ik ben te lui en nu is hij sowieso niet grappig meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
[..]
hij is nog versduurt lang p00p...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
denk je dat ik dat ga doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
copy/paste jij maar uit msn...ik ben te lui en nu is hij sowieso niet grappig meer
doe es werken jijquote:
Jah sorry, obstipatiequote:
goed ideequote:
quote:
zoquote:p00p zegt: hijs nog niet eens rijp
Jaquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan was de dichtstbijzijnde kast al opgezocht?
Vet! Gaat dat een beetje gemakkelijk allemaal?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens beller, ik ben bezig met dat WII gedoe.
het is aardig gelukt, maar ik moet een DVDR- schijfje halen. ik heb alleen DVDR+ en die werken niet:(
homechannel staat erop enzo. alleen de n64 emu werkt op halve snelheid
Waar werkte je ook alweer?quote:
Heerlenquote:
ah okequote:
yepquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vet! Gaat dat een beetje gemakkelijk allemaal?
Mwah is te doenquote:
Maar het kan tegenwoordig toch ook zonder die exploit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep
zelda game starten
saven
save game verwijderen vd wii
zelda save game hack kopieren naar de wii vanaf sd kaartje
zelda opstarten
met het 1e poppetje praten. en dan gaat ie alles erop gooien.vrij simpel
Als DJ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okenou niets mis mee hoor. maat van me werkt er ook bij
das een eind op de fiets...quote:
Ik kan lang lunchenquote:
nee ook achter de bar. maar ik hoor zat verhalen hoor , en dan is hij alleen de barman.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als DJ?
Ik sta alleen achter de bar trouwensben geen animeermeisje
oh als je een tijd niet kan of mag (vanwege het gebrek aan toilet) dan kan het beter zijn dan sexquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das een eind op de fiets...![]()
zo pissen kan af en toe best opluchten wist je dat...
de DJ en het barpersoneel is het meest interessant voor klantenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ook achter de bar. maar ik hoor zat verhalen hoor , en dan is hij alleen de barman.
nou ja , zo zou het bij jou ook wel gaan
Dat scheelt, same herequote:
neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar het kan tegenwoordig toch ook zonder die exploit?
Gratis drank en goede muziek?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de DJ en het barpersoneel is het meest interessant voor klanten
Als dat dan al een kutdag isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:14 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, het kan niet erger, vanmorgen lamp in de badkamer kapot, en geen reservelamp uiteraardverdomde koud en dan ook nog eens druk op m'n werk.
Geef m'n warme bedje terug!
hij laad geen games bij mij altijd black screenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens beller, ik ben bezig met dat WII gedoe.
het is aardig gelukt, maar ik moet een DVDR- schijfje halen. ik heb alleen DVDR+ en die werken niet:(
homechannel staat erop enzo. alleen de n64 emu werkt op halve snelheid
Ok dan, ik moet het toch maar ook eens gaan proberenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee
je moet die zelda save gebruiken
Zo makkelijk las ik dat ook ja.. Moet het alleen nog doen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep
zelda game starten
saven
save game verwijderen vd wii
zelda save game hack kopieren naar de wii vanaf sd kaartje
zelda opstarten
met het 1e poppetje praten. en dan gaat ie alles erop gooien.vrij simpel
ik krijg gelijk weer alle verhalen door mn hoofd haha...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de DJ en het barpersoneel is het meest interessant voor klanten
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de avonturen van barra
wat de fuck is het?
Mogge iedereen
vertel wat is dan een kutdag voor jou?quote:
Heb nu alleen een tijdje al een hele aparte ruis door het beeld heen als mijn Wii aan staat?!?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo makkelijk las ik dat ook ja.. Moet het alleen nog doen..
Eerst die Zelda maar eens ergens vandaan halen
drank betaal je op voorhand (vast bedrag aan de deur, all in... eten en drinken dus) en de muziek is altijd goed..quote:
morning BCCquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de avonturen van barra
wat de fuck is het?
Mogge iedereen
gebruik je wel dvdr - ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij laad geen games bij mij altijd black screen
scart ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb nu alleen een tijdje al een hele aparte ruis door het beeld heen als mijn Wii aan staat?!?
Ik maak de foto's welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
drank betaal je op voorhand (vast bedrag aan de deur, all in... eten en drinken dus) en de muziek is altijd goed..
nee ze proberen je het bed in te lullen
zelfs de vrouwen willen me
Waar is die tent?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
drank betaal je op voorhand (vast bedrag aan de deur, all in... eten en drinken dus) en de muziek is altijd goed..
nee ze proberen je het bed in te lullen
zelfs de vrouwen willen me
Nope, composietquote:
Tsjek, Linkjequote:
In ieder geval niet als er een lamp stuk is en ik geen reserve heb.. Ook niet als het koud is en ik het liefst terug in bed zou willen duiken..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vertel wat is dan een kutdag voor jou?
Oost Ham (Belgie)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Wrom composiet als ik vragen mag? Dat is sowieso toch de slechtste kwaliteit qua video transfer?quote:
nee het moet - zijn. en dan nog 2x of 4x gebrand, anders werkt het ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moet het perse - zijn of ken het ook + (oude pc met + brander)
Oeps.. En je hebt die homebrew channel er op staan? Als je die verwijderd heb je die ruis nog steeds?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb nu alleen een tijdje al een hele aparte ruis door het beeld heen als mijn Wii aan staat?!?
oké jij wintquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
In ieder geval niet als er een lamp stuk is en ik geen reserve heb.. Ook niet als het koud is en ik het liefst terug in bed zou willen duiken..
Gister startte mijn auto niet.. Mijn accu leeg.. De ramen van de andere auto kreeg ik niet schoonIk viel op mijn bek hier op het parkeerterrein.. Ik kreeg een telefoontje dat mijn bestelling die ik begin december deed niet kwam en ze ook geen nieuwe gaan op sturen en ik dan weer achter aan zou komen bij de bestellingen aangezien de Wii Fit nog steeds niet te leveren is.. Ik moest naar het ziekenhuis.. Mijn collega smste dat hij ziek was (voor de zoveelste keer) .. De switchen lagen hier plat... En ja.. Dan begint de dag kut.. Maar dan nog is het geen kutdag
Vind ik ook.. Zet hem dan harder zo dat je het wel kan horen of zachter zodat je niets hoortquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef tripack het volgende:
mijn buurman draait kut muziek... kan niet horen wat of van wie het is.... maar het is alleen erg vervelend
Hmm dat is minder... maar als dat geen kutdag is, dan was het geen antwoord op mn vraag wat er wel 1 is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
In ieder geval niet als er een lamp stuk is en ik geen reserve heb.. Ook niet als het koud is en ik het liefst terug in bed zou willen duiken..
Gister startte mijn auto niet.. Mijn accu leeg.. De ramen van de andere auto kreeg ik niet schoonIk viel op mijn bek hier op het parkeerterrein.. Ik kreeg een telefoontje dat mijn bestelling die ik begin december deed niet kwam en ze ook geen nieuwe gaan op sturen en ik dan weer achter aan zou komen bij de bestellingen aangezien de Wii Fit nog steeds niet te leveren is.. Ik moest naar het ziekenhuis.. Mijn collega smste dat hij ziek was (voor de zoveelste keer) .. De switchen lagen hier plat... En ja.. Dan begint de dag kut.. Maar dan nog is het geen kutdag
nee das juist het beste. anders heb je geen 540Pquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wrom composiet als ik vragen mag? Dat is sowieso toch de slechtste kwaliteit qua video transfer?
Dat is componentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee das juist het beste. anders heb je geen 540P
[ afbeelding ]
composiet / component ... wat maakt het uitquote:
jah iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Zet hem dan harder zo dat je het wel kan horen of zachter zodat je niets hoort
nou nou nou... niet zo lomp sgele!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Sgele het volgende:
Beller, misschien een lompe vraag, maar heb je toevallig een extra tv waarmee je even kan testen?
M'n broer heeft een vergelijkend probleem gehad met z'n XBox 360, en op een andere tv werkte het prima. Bleek z'n scart van de TV naar de gort te zijn
Ehr ik bedoel component kabel voor de Wiiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wrom composiet als ik vragen mag? Dat is sowieso toch de slechtste kwaliteit qua video transfer?
Nee heb dat nog niet geïnstalleerd:)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Oeps.. En je hebt die homebrew channel er op staan? Als je die verwijderd heb je die ruis nog steeds?
En moet het idd alleen op DVD-R gebrand worden?
Heb ik getest, op een andere tv is het beeld zonder ruisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Sgele het volgende:
Beller, misschien een lompe vraag, maar heb je toevallig een extra tv waarmee je even kan testen?
M'n broer heeft een vergelijkend probleem gehad met z'n XBox 360, en op een andere tv werkte het prima. Bleek z'n scart van de TV naar de gort te zijn
Ik heb er lekker geenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
Pfff.. het lijkt hier wel de Wii vraagbaak...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmm dat is minder... maar als dat geen kutdag is, dan was het geen antwoord op mn vraag wat er wel 1 is...
Als je je tv eens op een andere plaats neerzet heb je dan nog steeds die ruis?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb ik getest, op een andere tv is het beeld zonder ruis
Wii is voor homo'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er lekker geen
Laptop is voor mij voldoende
En heb nog oude rotzooi zoals commadore64, nintendo 8 bit, PS1 en 2 en gamecube...
die oude zooi wordt al niet gebruikt dus ga ik geen nieuwe gameconsole kopen
hehe mijn hond is vanochtend op zn bek gegaan toen ik hem uitlietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Tally het volgende:
[..]Zeikerd
Je hebt gelijk.. Een kutdag is een dag waarbij de HELE dag alles verkeerd gaat
Ik hoop maar dat vandaag alles goed gaat trouwensBen nog niet op mijn bek gekletst
Dus dat ging al goed
Ik heb genoeg te doen maar geen zin.. Dus geen reet te doenquote:
Dat ken ik ook ja.. Dat heb ik vorig weekend gedaan.. Werd gek van die hollandse hitsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
jah idddan zet ik mijn muziek maar iets harder
Maar je kreeg de ruis door het modden?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee heb dat nog niet geïnstalleerd:)
Ow dat ben ikquote:
Jupsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als je je tv eens op een andere plaats neerzet heb je dan nog steeds die ruis?
die van mij gisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe mijn hond is vanochtend op zn bek gegaan toen ik hem uitliet
Nee want hij heeft ook ruis met de scartaansluiting (die 3 tulps)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen maar geen zin.. Dus geen reet te doen
[..]
Dat ken ik ook ja.. Dat heb ik vorig weekend gedaan.. Werd gek van die hollandse hits
Even wat gitaren er doorheen gegooid
[..]
Maar je kreeg de ruis door het modden?
En kan het niet zijn dat misschien je component aansluitingen van je tv een beetje gaar zijn?
Die van mij heeft volgens mij meer grip omdat ze haar sporen nog heeft (duimen van de achterpoten zeg maar)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die van mij gisteren, vol onderuit
Ik heb ook geen Wii, alleen een DS, daar heb je geen kabels voor nodig...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er lekker geen
Laptop is voor mij voldoende
En heb nog oude rotzooi zoals commadore64, nintendo 8 bit, PS1 en 2 en gamecube...
die oude zooi wordt al niet gebruikt dus ga ik geen nieuwe gameconsole kopen
Wat ging er gister goed dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Tally het volgende:
[..]Zeikerd
Je hebt gelijk.. Een kutdag is een dag waarbij de HELE dag alles verkeerd gaat
Ik hoop maar dat vandaag alles goed gaat trouwensBen nog niet op mijn bek gekletst
Dus dat ging al goed
lijkt wel stof ofzo ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JupsHeb er op Tweakers al een topique over geopend
stomme beest keek daarna ook naar mij alsof het mijn schuld wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die van mij gisteren, vol onderuit
Indirect heeft het beest gelijk.. als ie nou gewoon lekker binnen mocht poepen was het niet gebeurdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stomme beest keek daarna ook naar mij alsof het mijn schuld was
Tjah ik weet het niet, met dezelfde kabel (de scart) vertoonde hij boven geen ruis en beneden welquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ligt het niet aan de tv?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik weet het niet, met dezelfde kabel (de scart) vertoonde hij boven geen ruis en beneden wel
dit weekend dan maar even kopen heb een flaptop die het wel kanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee het moet - zijn. en dan nog 2x of 4x gebrand, anders werkt het ook niet.
althans volgens die gasten die beweren dat het werkt.
ik heb zoals ik al gezegd heb nog geen dvdr- schijfjes
Tjah dat weet ik dus nietquote:
ik hoorde laatst, als een hond iets overkomt, en er staat iemand binnen anderhalf of 2 meter denkt die hond dat die de schuldige is..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ga jij aub lekker aan je aids krabbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou nou nou... niet zo lomp sgele!
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga jij aub lekker aan je aids krabben![]()
kerel evil wezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb ik al gedaan...er kwam allemaal vocht uit en dat heb ik nu in een plantenspuit gedaan en ga dat in mensen hun gezicht spuiten
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb ik al gedaan...er kwam allemaal vocht uit en dat heb ik nu in een plantenspuit gedaan en ga dat in mensen hun gezicht spuiten
![]()
![]()
DS roeleertquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Wii, alleen een DS, daar heb je geen kabels voor nodig...![]()
De nintendo 8-bit jaja die heb ik ook nog gehad ja, Duckhunt
[..]
Wat ging er gister goed dan?
Mooi dat je nog niet onderuit ben gegaan... ik ook trouwens nog niet...
M'n koffiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
De ds ligt stof te happenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
DS roeleert![]()
ff pochen met de mijne
[ afbeelding ]
dat heb ik je al lang niet meer horen zeggen..quote:
omdat dat een andere aansluiting isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dat weet ik dus nietBedoel waarom geen ruis bij het tv kijken dan?
daarom heb ik mijne verkochtquote:
en hooiquote:
Ben ook al een tijdje niet zo heel actief meer geweest hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat heb ik je al lang niet meer horen zeggen..
owja... ik had er ook wat van in je koffie gedaan
Scart aansluiting, maar eerst had mijn dvd speler ook diezelfde ruis, dat was verdwenen na het vervangen van de scartkabelsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat dat een andere aansluiting is
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben ook al een tijdje niet zo heel actief meer geweest hier
Ik denk al...wat een heerlijke zure putlucht zit eraan zeg
ja duh, ik is het hequote:
is de kabel erg dun van je scartkabel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scart aansluiting, maar eerst had mijn dvd speler ook diezelfde ruis, dat was verdwenen na het vervangen van de scartkabels
Jammer van de klontjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik miste je al.
hmm hoe smaakte het eigenlijk?
zeg dan ook nietsquote:
Heb nu goldplated scart kabelsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
is de kabel erg dun van je scartkabel?
Gast ik zeg toch dat die wel werkenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast ik zeg toch dat die wel werken
ik had het over diegene die niet werktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast ik zeg toch dat die wel werken
gast mn fanta!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jammer van de klontjesNet alsof ik croutons in m'n koffie heb zitten
Component is wat anders dan scart...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had het over diegene die niet werkt
quote:
Dat blijft wel plakken aan je beeldschermquote:
hij was ook meesterlijkquote:
sry verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Component is wat anders dan scart...
sorry manquote:
als je mij daar maar buiten laatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga een nerd alarm op dit topic steken
Mja die aansluitingen zitten allemaal bij elkaar en aan elkaar vast aan de binnenkant van je TV hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee want hij heeft ook ruis met de scartaansluiting (die 3 tulps)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |