quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
VerstandigEn hij neemt een koekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hey das een gevoelige plaat hoor
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Helleuwquote:
I sense that I have feelings for Gary.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
we've got some terrorist spotted on bakalaka street
Knoppers zijn toch lekkerder...quote:
En dan die scene daarnaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
I sense that I have feelings for Gary.
*Only if you promise you'll never die, I would make sweet love to you, right now.
-, I promise, I'll never die.
exactlyquote:
Had je anders verwacht van mij dan beller?quote:
Maakt ook niet uitquote:
Nee dat niet hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van mij dan beller?
jaquote:
Gelukkig...quote:
Voor mij iig niet neequote:
goede morgenquote:
Gary Johnston: [Gary sees the limo] Oh, I get it. I'm supposed to get inside your limo and let you put your finger inside me. And if I go down on you, I get a movie part.quote:
leg uit... ik niet begrijp...quote:
Het zal me ruk (hihi ik zei ruk) zijn of jij geil bent, ik heb er niets aanquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zal me ruk (hihi ik zei ruk) zijn of jij geil bent, ik heb er niets aan
Pass mij dr ook maar eentje, aangezien ik toch op het werk zitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ruk...
daar heb je een punt, dus dan houd ik het maar bij mn knoppers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |